You are not logged in.
pistin soimaan
kolmannen kerran lähtee nyt.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
jookcha wrote:pistin soimaan
paljos tästä maksetaan?
tttttttttthhhhhhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrsssst
jookcha wrote:jookcha wrote:pistin soimaan
paljos tästä maksetaan?
näkyvyydellä?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Värttinä laskuhumalassa?
Nonyt
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
gray charlie wrote:jookcha wrote:jookcha wrote:pistin soimaan
paljos tästä maksetaan?
näkyvyydellä?
lava pirkka-bisseä tulee sponssidiilinä.
mä loistan kuin hämärä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Arviot tästä ovat mielestäni kiinnostavampia kuin itse levy, jota kyllä koetin vähän matkaa kuunnella, mutta toisinaan mua kiinnostaakin popmusiikkianalyysi paljon enemmän kuin itse analysoitava musiikki. Huvittaa myös se, että meemimäisyys mainitaan kahdessa kolmesta arviosta.
Levyn ja bändin olemassaolo on imo ihan oikeutettua jo pelkästään siksi, että se on herättänyt aika paljonkin kiinnostavaa ja kärkevää keskustelua muusikoiden, musafanien ja toimittajien keskuudessa. Ja onneksi tämän ymmärtääkseen ei tarvitse olla fani. Itse olen Maustetytöt-ilmiöstä ottanut mukaani sen, että haluan tehdä jotain täysin muuta suomeksi lauletun popmusiikin saralla.
Albumimitassa tämä on kyllä kuin ylipitkä sketsi.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
No nyt kun laitoin taas ton Talvikin soimaan, niin muistin että mua vituttaa toi laulajan fraseeraus ihan helvetisti. Noh, sellasta se on. En pysty kuuntelemaan, mutta edelleen tykkään siitä, että näihin reagoidaan niin voimakkaasti.
vaikeetahan tän kuuntelemista on lopettaa.
Duurisointuja levyltä etsivä saa pettyä.
En ole kuunnellut levyä, mutta rämpyttelin lottoriviä äsken ja seitsemästä soinnusta 4 oli duurisointuja. Ehkä artun kannattaisi jatkossakin keskittyä hipster ilmiöistä kirjoittamiseen.
psykokarkki wrote:Duurisointuja levyltä etsivä saa pettyä.
En ole kuunnellut levyä, mutta rämpyttelin lottoriviä äsken ja seitsemästä soinnusta 4 oli duurisointuja. Ehkä artun kannattaisi jatkossakin keskittyä hipster ilmiöistä kirjoittamiseen.
Sivaltajat sivaltaa.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
psykokarkki wrote:Duurisointuja levyltä etsivä saa pettyä.
ydis wrote:psykokarkki wrote:Duurisointuja levyltä etsivä saa pettyä.
Juu, tässä taas yksi syy sille, miksi musiikkikriitikkouteen ei ihan aina riitä se, että levyhyllyssä on muutama perusklassikko. Tämä lausunto ei siis minään disautuksena Arttu Seppäsen suuntaan, mutta ennemmin yleisenä ilmoituksena siitä, että entusiasmilla toki pääsee pitkälle, mutta tietyn tasoinen asiantuntemus olisi kuitenkin ihan suotavaa.
jookcha wrote:ydis wrote:psykokarkki wrote:Duurisointuja levyltä etsivä saa pettyä.
Juu, tässä taas yksi syy sille, miksi musiikkikriitikkouteen ei ihan aina riitä se, että levyhyllyssä on muutama perusklassikko. Tämä lausunto ei siis minään disautuksena Arttu Seppäsen suuntaan, mutta ennemmin yleisenä ilmoituksena siitä, että entusiasmilla toki pääsee pitkälle, mutta tietyn tasoinen asiantuntemus olisi kuitenkin ihan suotavaa.
Kontekstista selviää, ettei siinä kirjaimellisesti tarkoiteta duurisointuja, vaan levyn yleistä tunnelmaa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
dadadrlrl wrote:jookcha wrote:ydis wrote:psykokarkki wrote:Duurisointuja levyltä etsivä saa pettyä.
Kontekstista selviää, ettei siinä kirjaimellisesti tarkoiteta duurisointuja, vaan levyn yleistä tunnelmaa.
moi arttu
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
ginimies wrote:dadadrlrl wrote:jookcha wrote:ydis wrote:psykokarkki wrote:Duurisointuja levyltä etsivä saa pettyä.
moi arttu
Alman jäähallissa järjestettävän erikoiskeikan lämmittelijäksi on julkistettu Maustetytöt
joko on piletit hankittu jookcha?
tttttttttthhhhhhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrsssst
Ei ole hyvä, mutta ymmärrän mikä tässä kansaa miellyttää.
Tuanoi saatana.
Alman jäähallissa järjestettävän erikoiskeikan lämmittelijäksi on julkistettu Maustetytöt
Ei oikein toi Alma lähe
psykokarkki wrote:Alman jäähallissa järjestettävän erikoiskeikan lämmittelijäksi on julkistettu Maustetytöt
Ei oikein toi Alma lähe
lähe pois ennen sitä, problem solved
jookcha wrote:psykokarkki wrote:Alman jäähallissa järjestettävän erikoiskeikan lämmittelijäksi on julkistettu Maustetytöt
Ei oikein toi Alma lähe
lähe pois ennen sitä, problem solved
Hemmetin kova lifehack
Maustetytöt julkaisivat 25.10. odotetun Kaikki tiet vievät Peltolaan -esikoisalbuminsa. 2000 kappaleen vinyylipainos myi loppuun jo ennakkoon. Kovan kysynnän vuoksi albumista julkaistaan nyt 1000 kappaleen erikoispainos oranssilla värivinyylillä. Albumin julkaisupäivä on 15.11.
"Myi loppuun" taitaa tässä tarkottaa, että levykaupat tilas sitä hyllyynsä ja levy on loppu varastosta, sillä kyllähän tuota kaupoissa on. Tai hetkone, katoinko väärin. Ihan sama
Last edited by hezma (29.10.2019 12:19)
"Myi loppuun" taitaa tässä tarkottaa, että levykaupat tilas sitä hyllyynsä ja levy on loppu varastosta, sillä kyllähän tuota kaupoissa on. Tai hetkone, katoinko väärin. Ihan sama
Vuonna 2019 on vissiin käytettävä kaikki porsaanreiät. En mä sano että se väärin on, sanoi tamperelainen viikinkimetallin säveltäjä kun kirkonpoltoista dokkarissa vitsaili.
Jos menee kauppaan ja sieltä on loppu eikä saa tilattua niin eikös se vähän niinku loppu ole. Se ei hirveästi siinä tilanteessa auta että kuopiossa jossain kaupassa saattaa olla yksi jäljellä tms
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Jos menee kauppaan ja sieltä on loppu eikä saa tilattua niin eikös se vähän niinku loppu ole. Se ei hirveästi siinä tilanteessa auta että kuopiossa jossain kaupassa saattaa olla yksi jäljellä tms
tosin eiköhän sähköposti kulje sinne kuopion putiikkiin, kyllä ne varmaan postittaa ja jos on vielä kuopion äxä niin onnistuu ilman eri maksua
:center: wrote:Jos menee kauppaan ja sieltä on loppu eikä saa tilattua niin eikös se vähän niinku loppu ole. Se ei hirveästi siinä tilanteessa auta että kuopiossa jossain kaupassa saattaa olla yksi jäljellä tms
tosin eiköhän sähköposti kulje sinne kuopion putiikkiin, kyllä ne varmaan postittaa ja jos on vielä kuopion äxä niin onnistuu ilman eri maksua
Äxästä on loppu kaikista kaupoista.
Jotta vois löytää jostain pentin antikvariaatista, pitäs jotenkin tietää että siellä sitä on. Ja niitten sähköposti jne
Loppu ku loppu.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!