You are not logged in.
- Jussi miks sä oot laittanu meiän jotain saunahölinöitä levylle?
- No että myis huonommi.
- Ahaa...
Tuanoi saatana.
- No Kalervo, mistäs bändistä sinä olet tehnyt esitelmän?
- No tää on tämmöne suomalaisbändi ku circle.
-...
- Kalervo mä en tajunnu tosta vittuakaan.
Last edited by marjapoimuri (18.10.2019 02:23)
Tuanoi saatana.
- Jussi miks sä oot laittanu jotain meiän kännihölötystä loopilla levylle?
- No tua noi, et tois vähä frekvenssii siihe et.
- Ahaa...
Tuanoi saatana.
- Jussi miks meil pitäs kaikilla olla spandeksit päällä?
- No ku me soitetaa hevii nyt.
- Ahaa...
Tuanoi saatana.
:peuk:
- Jussi miks meil pitäs kaikilla olla spandeksit päällä?
- No ku me soitetaa hevii nyt.
- Ahaa...
tttttttttthhhhhhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrsssst
2010 Rättö ja lehtisalo - Uu mama
2011 Pharaoh overlord - Horn
2012 Circle - Serpent
2013 Circle - Suur-Pori
2014 Pharaoh overlord - Overhörn
2015 Jussi Lehtisalo - Maisteri
2016 Circle - 6000km/h part 2
2017 Circle - Terminal
2018 Pharaoh overlord - Chewing gum
2019 Jussi Lehtisalo - Dead (heikoin vuosi)
Tuanoi saatana.
Circle soittaa näköjään Semifinalissa ensi viikon torstaina. Vois mennä kun jäi Sidewaysissä väliin ja edellisestä keikasta saattaa olla jopa vuosi.
Sent from my iPhone 16
^Hitto toihan olis kova. Täytyy harkita.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
^Hitto toihan olis kova. Täytyy harkita.
Flaba hanskattu. Onkohan noi soittanu tuolla sitten vuoden 2003?
Sent from my iPhone 16
Miten näin suosittu orkesteri enää johonki semifinaaliin mahtuu? Tai siis yleisö.
Tuanoi saatana.
Ilmeisesti ihan hyvin, jos lippuja saa vieläkin. Itse ostin lipun jo heti syyskuun alussa.
Tuota ei ole liiemmin mainostettu. Tulin tietoiseksi tapahtumasta vasta toissapäivänä kun Circle itse pisti eventin jakoon Facebookissa.
Sent from my iPhone 16
Circle soittaa näköjään Semifinalissa ensi viikon torstaina. Vois mennä kun jäi Sidewaysissä väliin ja edellisestä keikasta saattaa olla jopa vuosi.
Mennyt ihan ohi tämmöinen Katsoo jospa sitä jaksaisi tuonne.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Oottako muuten aatellu, että edellisestä levystähän on jo ikuisuus... sillee jännää ku ennenku Terminal oli edes ilmestyny niin facebookisa tais olla jotain kuvaa jossa ovat äänittämässä seuraavaa levyä... vaan eipä oo näkyny.
Lieköhän keikalla luvassa jotain ylläriä? Uus kokoonpano? Synthwavea?
Oottako muuten aatellu, että edellisestä levystähän on jo ikuisuus... sillee jännää ku ennenku Terminal oli edes ilmestyny niin facebookisa tais olla jotain kuvaa jossa ovat äänittämässä seuraavaa levyä... vaan eipä oo näkyny.
Eikös se Richard Dawsonin kanssa tehty levy ole purkissa ja tulossa tässä joskus ulos? Justhan tossa kesällä kävivät sitä äänittämässä ja instassakin oli kuvamateriaalia.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ai niin tuokin tapaus, olin jo unohtanu.
Viimeksi kun näin Semifinalissa oli kyllä aikamoinen ylläri. Jyrki Laiho oli tipahtanut pois kokoonpanosta ja lavalla oli ainoastaan ydinnelikko Lehtisalo-Rättö-Westerlund-Leppänen. Se oli semmoisen hapokkaamman ja vapaamuotoisemman Circle-kauden alkusoittoa, joten sitä oli aika haavi auki kun oli tullut keikalle odottaen jotain Sunrisen tyylistä hevikrauttia.
Last edited by Tomsk (22.10.2019 19:02)
Sent from my iPhone 16
Oletan samanlaista repertuaaria ku sidewaysissä. Vai haluuks ne vetää niitä uusia biisejä ilman dawsonia? Tai voihan seki siellä olla.
Tuanoi saatana.
No mikäs se on circlen vuosikymmenen paras levy?
Mä melkee lähtisin heittää että Maxim.
Tuanoi saatana.
lasketaanko muka livelevyt? itse sanon tylsästi rautatie tai terminal.
Kaisse Rautatie on, tai en tiijä.
En ole varma olenko kuullut yhtäkään Rautatien jälkeistä levyä. Hmm.
Eiku Infektion ja Rakkaus Tulessa olen toki kuullut. Eli joku noista kolmesta on minusta paras. Joku on ehkä myös huonoin, ja yksi sijoittuu keskimmäiseksi.
Tuanoi saatana.
Infektio tai Leviatan varmaankin, tykkäsin yllättävänkin paljon etenkin ensinmainitusta kun tossa viimeks kuuntelin. Rautatiellä häiritsee ihan tosi ankeet soundit ja Terminal nyt on sitä samaa jyystöä.
Ja eiks Maxim ollut nauhoitettu joskus viime vuosikymmenellä?
Last edited by Kalossimies (24.10.2019 21:32)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
marjapoimuri wrote:No mikäs se on circlen vuosikymmenen paras levy?
Mä melkee lähtisin heittää että Maxim.Infektio tai Leviatan varmaankin, tykkäsin yllättävänkin paljon etenkin ensinmainitusta kun tossa viimeks kuuntelin. Rautatiellä häiritsee ihan tosi ankeet soundit ja Terminal nyt on sitä samaa jyystöä.
Jaa en ole tarkistanut, voihan se olla. Sanotaan sitten varmuuden vuoksi että Serpent.
Tuanoi saatana.
Kalossimies wrote:marjapoimuri wrote:No mikäs se on circlen vuosikymmenen paras levy?
Mä melkee lähtisin heittää että Maxim.Infektio tai Leviatan varmaankin, tykkäsin yllättävänkin paljon etenkin ensinmainitusta kun tossa viimeks kuuntelin. Rautatiellä häiritsee ihan tosi ankeet soundit ja Terminal nyt on sitä samaa jyystöä.
Jaa en ole tarkistanut, voihan se olla. Sanotaan sitten varmuuden vuoksi että Serpent.
"Levy on äänitetty huhtikuussa 2005 yhtyeen kotikaupungissa Porissa, jolloin Circle esiintyi ruotsalaisen progg-yhtye Träd, Gräs & Stenarin lämmittelijänä."
Koska se peel sessions julkastaa ?
Tai se POn Sleep lämppärikeikka!?
Tuanoi saatana.