You are not logged in.
Onpas ihan käsittämättömän 90-lukulainen suomi-AOR-riffi tossa Just Like Fire Wouldissa. Vois ihan hyvin mennä jollain Karjalaisen, Kuustosen tai tämmöisten levyllä. Aika rasittava biisi kyllä, eikä levy muutenkaan oikein nappaa.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Suicide-coveroinnille toki
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
30-vuotisjuhlanosto:
Vuoden nuori muotoilija.
:stobe:
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Parasta just nyt = tää ukko. Vopis tulla taas Suomeen.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Bruce on aina parasta Ja mielelläni menisin taas keikalle
Last edited by Kalossimies (20.02.2015 02:25)
Tähän täysin sama! Pelkkää Pomoa on tullut viime viikot kuunneltua, ja harmittaa että vasta kerran nähnyt livenä.Tämä dokkarioli kiinnostava!
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Olen viime aikoihin asti vierastanut jokaisesta divarista löytyvää Tunnel of Lovea ja luullut että se on jotenkin huono levy. Sitten huomasin, että sillä on ihan hyvä RYM-keskiarvo. Tänään sattui vinyyli käytettynä kohdalle ja poistin. Tosi vaivattomasti kulkevaa aikuisrokkia, hyviä biisejä ja mukavan kasari tunnelma ilman överiksi menneitä kasarisoundeja.
Ne kehnommat levyt taisikin olla pari tämän jälkeistä eli Human Touch ja Lucky Town. Eipä 80-luvun jälkeinen tuotantonsa kiinnosta muutenkaan, ainakaan tällä hetkellä.
Kuuntelin Springsteenin elämäkerran viimein sen itsensä lukemana, ja jotenkin viime aikoina kun on ollut helvetin kyllästynyt ja masentunut kaikenlaisista sikailijataiteilijoiden ihailusta ja heidän narsistisen perseilynsä kuittaamisesta poikamaisena koheltamisena, tuntuu ihan älyttömän huojentavalta, että sentään on ainakin yksi setäikäinen kaiken kokenut miljonääritaiteilija, joka on tähän päivään asti pitänyt päänsä nyt ainakin niin kylmänä kuin tuossa asemassa on mahdolllista.
Virheettömyys ja nuhteettomuus nyt ovat tietenkin mahdottomuuksia ja toki kirja on vain hänen näkökulmansa kaikista asioista, mutta ainakin näkisin, että Bruce osaa artikuloida kokemuksiaan, tuntemuksiaan ja virheitään aika vilpittömällä, kypsällä ja tavallaan säälimättömälläkin tavalla. Tai että siinä ei ole sellaista itsesäälin tai harmittelun sävyä, vaan nimenomaan kai jonkinlaista kykyä ottaa käsittelemättömät asiat uudestaan esille eli ns. kykyä kasvaa ihmisenä. Tavallaan jopa huvittavaakin, miten "samaistuttavalla" tavalla se kuvailee omaa masennustaan ja ihmissuhdejuttujaan, liikutuin kyllä.
Tietenkin kirjassa on huvittaviakin kuvauksia "rikkaiden ihmisten" elämästä (ja sille ettei Stadikan neljän tunnin keikkaa mainita!!!) ja kaikki heppaharrastusrapsat on kirjan joutavinta osastoa, mut sentään niissä prätkäreissukuvauksissa on kaikessa perimaskuliinisuudessaan sentään ihan hieno tunnelma.
Kyllä vaan Bruce on parasta ikinä, tulispa taas keikalle :peuk::rakkaus:
Last edited by Kalossimies (22.10.2019 02:36)
Kuuntelin pitkästä aikaa Darkness on the Edge of Townia. Voi jeesus miten mahtava levy. BAAADLAAAANDS!!
Ja nostetaas ykkössivulta asiakirjoittelu tänne 13 vuoden päähänkin
Bruce Springsteen tulee keikalle Olympiastadionille
Ja tännehän on päästävä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
En tiedä tämän tuotannosta mitään. Paitsi born in the usa ja sitäkään en ole koskaan kokonaan kuullut.
En tiedä tämän tuotannosta mitään. Paitsi born in the usa ja sitäkään en ole koskaan kokonaan kuullut.
Hyvää musiikkia on.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ennakkiluuloni on että mennään vahvasti normon amerikkarokin alueella.
Suosituksia?
Suosituksia?
Born to Runin eka biisi.
how they run this show.
Jaa nääki liput vissii meni kaikki ei tullu hankittua.
how they run this show.
Suosituksia?
nebraska rieska. etenkin state trooper ja atlantic city biisot.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Tänne on tullu lippui ihan tonne lavan sivuille näkeeköhän sielt mtn.
how they run this show.
onko forumisteja menossa keikalle? vai alkoiko se jo
en tiedä missä vika mutta itselleni bruce ei ole koskaan kolahtanut, arvostan mutta musiikkinsa on itselleni varsin yhdentekevää.