You are not logged in.
psykokarkki wrote:no shanks, kuinka kävi?
hyvin kävi
joopa joo, boksi on nyt soitossa, kakkoslevyssä oon eli bayou country ja kuulostaa kyl tosi hyvältä :peuk:
Aika ässä ainakin tää debyytti. Sori hantta kun en tarjoutunut ostamaan boksia mutta pääsin itsekin kauppaan vasta reilusti iltapäivän puolella ja ajattelin että ne huonolla tuurilla loppuvat siihen mennessä. Vissiin shanks kuitenkin hoiti homma kotiin.
Muistanko nyt aivan väärin vai onko taas yksi väärä mielipide vaihtunut oikeaksi?
stratum wrote:Aika ässä ainakin tää debyytti. Sori hantta kun en tarjoutunut ostamaan boksia mutta pääsin itsekin kauppaan vasta reilusti iltapäivän puolella ja ajattelin että ne huonolla tuurilla loppuvat siihen mennessä. Vissiin shanks kuitenkin hoiti homma kotiin.
Muistanko nyt aivan väärin vai onko taas yksi väärä mielipide vaihtunut oikeaksi?
En tiedä mitä tarkoitat mutta ei mulla aiemmin ole ollut oikein minkäänlaista mielipidettä CCR:stä. Ennakkoluuloja joskus, varmasti.
tapna wrote:stratum wrote:Aika ässä ainakin tää debyytti. Sori hantta kun en tarjoutunut ostamaan boksia mutta pääsin itsekin kauppaan vasta reilusti iltapäivän puolella ja ajattelin että ne huonolla tuurilla loppuvat siihen mennessä. Vissiin shanks kuitenkin hoiti homma kotiin.
En tiedä mitä tarkoitat mutta ei mulla aiemmin ole ollut oikein minkäänlaista mielipidettä CCR:stä. Ennakkoluuloja joskus, varmasti.
Taisi olla joku muu.
Mardi Gras on vitusti RYM-keskiarvoansa parempi levy -spåm
Tää on aika kova bändi, nyt sen vasta tajusin/huomasin
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Ihan vitun hyvä bändihän tää on, pitkästä aikaa tuli kuunneltua kun lankovainaan jäämistöstä löytyi vielä muoveissa olleet Green River, Willie & The Poor Boys ja Cosmo's Factory vinyylit.
SOSDO MASSA KOMOROSSA