You are not logged in.
Ja lisätään vielä että parhaat biisit jotka bändi on levyttänyt sitten New Adventures in Hi-Fin on Bad Day ja All the Right Friends, molemmat alunperin jotain ~85-86 vuosikertaa.
[quote:1a0479e686="rhinestone cowboy"]Ja kyllähän Automatic nyt on täynnä hittejä (ainakin 4 ekaa ja 4 viimeistä biisiä).[/quote:1a0479e686]
Niin no tarkoitinkin sellaisia jotka muistaisin jostain radiosta tai MTV:ltä joskus kuulleeni. Ei niitä taida kuitenkaan olla kuin Everybody Hurts ja Man on the Moon.
No kyllähän nyt Nightswimming ja Drive nyt ainakin on hitiksi laskettavia. Ainakin joskus 92-94 pyöri tiiviisti MTV:llä
[quote:746ac8c9fd="rhinestone cowboy"]
No kyllähän nyt Nightswimming ja Drive nyt ainakin on hitiksi laskettavia. Ainakin joskus 92-94 pyöri tiiviisti MTV:llä[/quote:746ac8c9fd]
Ja Drive soi Beverly Hills 90210:ssa taustalla kun Brendan itki Dylanin annettua bänksit! Tai en mä nyt ihan saletti mitä siinä oli tapahtunut, mutta siitä toi kappale on jäänyt mieleen.
Mun hyllystä löytyy Murmur ja Monster. Automatic for the People ja joku kokoelma oli joskus kasetille kopioituna. Aika unholaan on joutunut tämä bändi ilman mitään järkevää syytä, varsinkin niihen alkupään levyihin pitäisi tutustua lähemmin.
En tajuu, mut rakastan sitä E-Bow the Letter -piisii!
En tajuu, mut rakastan sitä E-Bow the Letter -piisii!
Eikös tuo olekin se, missä on Patti Smithkin mukana. Hieno biisi.
Automatic on minustakin bändin paras levy. Mitä väliä sillä on, vaikka koko levy onkin yhtä hittiä kunhan ne hitit vaan ovat hyviä. Out Of Timea en taas ole oikein kokonaisuutena jaksanut, vaikka sillä bändin toiseksi paras biisi (Losing My Religion) onkin. Ja paras on tietysti se Imitation Of Life. Eli voisi varmaan sanoa, että pidän uudemmasta tuotannosta alkupään tuotantoa enemmän.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Sainpa vihdoin hankittua Automaticin. Hyvähän se. Jotenkin tähän pääsee paremmin sisään kuin niihin alkupään levyihin. Olin kyllä vähän yllättynyt kun tässä oli yllättävän vähän hittejä.
Automatic on minustakin bändin paras levy. Mitä väliä sillä on, vaikka koko levy onkin yhtä hittiä kunhan ne hitit vaan ovat hyviä.
Lääkäreiden diagnoosit tuntuvat menenvän pahasti ristiin, tiedä sitten kumpaan luottaisi.
luin topicin läpi pitkästä aikaa ja huomasin psychocandyn puhuneen asiaa ykkössivulla, eipä tohon paljoa lisättävää. niin no, ihmettelen vähän greenin saamia haukkuja, hyvä levyhän se, muistaakseni. stand oli suuri suosikkini joskus. automaticin vois tietty ostaa hulluilta päiviltä mut eipä toisaalta hirveesti kiinnosta. oliko vielä mainittu että näitä kutsuttiin radiossa joskus ameriikan smithseiksi?
[quote:e2dab2001c="stratum"]Sainpa vihdoin hankittua Automaticin. Hyvähän se. Jotenkin tähän pääsee paremmin sisään kuin niihin alkupään levyihin. Olin kyllä vähän yllättynyt kun tässä oli yllättävän vähän hittejä.[/quote:e2dab2001c]
Alxity wrote:Automatic on minustakin bändin paras levy. Mitä väliä sillä on, vaikka koko levy onkin yhtä hittiä kunhan ne hitit vaan ovat hyviä.
Lääkäreiden diagnoosit tuntuvat menenvän pahasti ristiin, tiedä sitten kumpaan luottaisi.
No eikös tuon DJ Tipitupoun viestin jälkeen kaikki just todistelleet miten ne kaikki biisit on hittejä? Luulin, että se on jo yleisesti konsensuskokouksella hyväksytty fakta jne.
Muotoillaan kannanottoni sitten vaikka muotoon: Mitäs väliä sillä on vaikka koko levy onkin hyvä kunhan se on hyvä.
<@DBGene> senkin karkki
luin topicin läpi pitkästä aikaa ja huomasin psychocandyn puhuneen asiaa ykkössivulla, eipä tohon paljoa lisättävää. niin no, ihmettelen vähän greenin saamia haukkuja, hyvä levyhän se, muistaakseni. stand oli suuri suosikkini joskus. automaticin vois tietty ostaa hulluilta päiviltä mut eipä toisaalta hirveesti kiinnosta. oliko vielä mainittu että näitä kutsuttiin radiossa joskus ameriikan smithseiksi?
Niin aina. Mä soitin joskus bändissä, jota ulkomailla kutsuttiin Suomen vastineeksi R.E.M.:lle. Eniwei, Musta Murmurin lisäksi Document, Fables ja Life's Rich Pageant ovat parhaat eli mun maku suosii alkupäätä. Green on ok, Out of time on musta parempi kokonaisuus kuin täällä on sanottu - siinä on paljon grovereita.
Monsterin jälkeen mulla meni vähän maku bändiin, vaikka kyllä ne uusimmatkin hyllyssä ovat. Pitäis varmaan kuunnella koko tuotanto uudestaan.
Provinssissa Greenin aikaan bändi oli kyllä erittäin hyvä. Muistan keikan muutenkin hyvin, koska en nukkunut edellisenä yönä yhtään, vaan tärisin horkassa märkänä siellä /&¤&?¤ koulussa ilman peitteitä ja näin keikan aikana tutun pariskunnan, joka lupasi tarjota kyydin Hesaan. Matka meni sitten niiden riitelyä kuunnellessa ja välillä tienposkessa välejä sovitellessa.
Taisin olla jossain muualla kun tuo kokous pidettiin tai minua ei informoitu siitä.
Minusta tuo AFTP on kuitenkin tosi tylsä levy lukuunottamatta Drivea, Everybody Hurtsia ja Man on the moonia. Ostin sen joskus 90-luvun lopulla ja myin parin vuoden päästä pois. Kokonaisuutena hyvään REM levyyn en ole vielä tähänkään päivään mennessä törmännyt.
Minusta tuo AFTP on kuitenkin tosi tylsä levy lukuunottamatta Drivea, Everybody Hurtsia ja Man on the moonia. Ostin sen joskus 90-luvun lopulla ja myin parin vuoden päästä pois. Kokonaisuutena hyvään REM levyyn en ole vielä tähänkään päivään mennessä törmännyt.
Aika sama. Try Not To Breathe on kyl hieno kanssa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Onko topic aina ollut tän niminen?
en ole kolmekybänen emoboy
mitä vittua
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Paskin REM-levy: Monster
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Musta Around the sun on vielä huonompi.
[quote:f79beaf9ba="arttu"]Paskin REM-levy: Monster[/quote:f79beaf9ba]
Musta Around the sun on vielä huonompi.
ehkä myös Up ja Reveal
Minusta Around The Sun on ihan kohtuullinen levy. Ei mikään huippu, mutta ei mikään kauhean paskakaan.
<@DBGene> senkin karkki
miten kukaan muu ei ole tätä ennen tajunnut... suorastaan nerokasta!
Yhdysvaltalainen rockbändi REM aikoo soittaa ensimmäisen kerran uuden albumin biisejä yleisölle ennen kuin levy on edes ilmestynyt.
Yleensä kiertueelle lähdetään vasta levyn julkistamisen jälkeen.
olet väärässä-spØm
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:11f0bde6da="silvawhale"][quote:11f0bde6da="arttu"]Paskin REM-levy: Monster[/quote:11f0bde6da]
olet väärässä-spØm[/quote:11f0bde6da]Sama. Taitaa olla 4. paras
Sama, on meikälläkin kärkikahinoissa.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:69b9f825ae="Ulvis"]Nää on näitä peiniä juttuja, jotka tekee meistä super-kaiffarit [/quote:69b9f825ae]
Jeh, näi o
Arttu ei pääse kamuklubiin kun dissaa vääriä levyjä
_________
forrsto & ulvis _______ arttu
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Kauempana totuudesta vaikea olla...
Ja olihan se New Adventures in Hi-Fi ihan vtun tylsä. Noita Up ja Reveal, yms. en ole vaivautunut kuuntelemaan.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:0cdc1304b3="arttu"]Kauempana totuudesta vaikea olla...
Ja olihan se New Adventures in Hi-Fi ihan vtun tylsä. Noita Up ja Reveal, yms. en ole vaivautunut kuuntelemaan.[/quote:0cdc1304b3]
Minusta kaikki yllä mainitut levy on hyviä.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:672618e723="ex-kolja"]Minusta kaikki yllä mainitut levy on hyviä. [/quote:672618e723]
Sama, paitti New Adventures, joka ei kauhean hyvä ole, mutta Up ja Reveal on vidun hyvii!
Hifi on hiukan epätasainen, mutta pitää sisällään ihan helvetin hienoja hetkiä. Jotenkin rokkibiisit ei sytytä samalla tavalla kuin ne hitaammat, mutta siitä huolimatta tykkään (tai ainakin tykkäsin, ei ole aikoihin tultu kuunneltua).
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:4afe9ff533="psykokarkki"]miten kukaan muu ei ole tätä ennen tajunnut... suorastaan nerokasta!
[/quote:4afe9ff533]
Hitto, pitäisi kuunnella tätä Up-levyä useammin. Monta helmeä on kehissä, kuten At My Most Beautiful ja Falls To Climb...
No nii-i!
This must be what jail / I will scratch