You are not logged in.
psychocandy wrote:Mites New Order? Ja kukaan ei vielä ole haukkunut Kraftwerkia
kyl new order ainakin parempi tähän ois ku joy division
tottahan toki
kyl new order ainakin parempi tähän ois ku joy division
Samaa mieltä, mutta Pet Shop Boys olisi sitäkin parempi. Kate Bush?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Ite en kyllä varsinaisesti kuuntele noista ku jotain vanhempaa kraftwerkia joskus mut levyi ei oo siltäkään...
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Radiopuhelimet
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
The Doorsille on ainaski eniten topicceja
Radiopuhelimet
On muuten yksi niistä ketjuista joita en koskaan lue. Vaikka levyltä en jaksakaan (enkä niitä yhtäkään omista), niin ostin kyllä joskus Radiopuhelimet-kirjan. Kyseisen teoksen minulle myynyt tyyppi tokaisi, että Radiopuhelimet on funkkia ja Terveet Kädet soulia.
Jean-Babtiste wrote:Radiopuhelimet
On muuten yksi niistä ketjuista joita en koskaan lue. Vaikka levyltä en jaksakaan (enkä niitä yhtäkään omista), niin ostin kyllä joskus Radiopuhelimet-kirjan. Kyseisen teoksen minulle myynyt tyyppi tokaisi, että Radiopuhelimet on funkkia ja Terveet Kädet soulia.
oikeassa oli
mutta tsekkaa topikkikin, lukeminen kannattaa aina.
metsäkukkia54 wrote:Jean-Babtiste wrote:Radiopuhelimet
oikeassa oli
mutta tsekkaa topikkikin, lukeminen kannattaa aina.
Olet oikeassa, voisin tietysti käydä lukemassa mistä siellä edes puhutaan.
Mites New Order? Ja kukaan ei vielä ole haukkunut Kraftwerkia
Jos New Order heitetään peliin, niin sitten pitää mainita Afrika Bambaataa
Jos New Order heitetään peliin, niin sitten pitää mainita Afrika Bambaataa
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
hidria spacefolk
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
hidria spacefolk
Oisko liiankin iso nimi?
Twitter haasteen vastausten perusteella näyttää siltä että foorumin yleisin suosikki saattaa sittenkin olla avausviestissä veikkaamani sonic youth. Pink floyd vois olla tokana.