You are not logged in.
psykokarkki mainitsi joskus Beatles-topsussa että White Album on viimeinen levy jonka haluaisi kuulla kuolinvuoteella. Oma valinta olisi varmaankin Sabbath Bloody Sabbath. Kyseiseen levyyn liittyy valtavasti muistoja, joita voisin käydä läpi mielessäni ennen kun aivot menee off-tilaan. Enkä ole 25+ vuodessa ehtinyt levyyn kyllästyä ja tuskin niin tulee ikinä tapahtumaan.
Spiral Architectin kertsi sopisi myös tilanteeseen:
Of all the things I value most in life
I see my memories and feel their warmth
And know that they are good
You know that I should
Sanoitukset on mulle usein yhdentekeviä, mutta Geezerin lyriikat monissa Sabbathin 70-luvun biiseissä on parhautta.
Iommi kuulemma suunnitellut tekevänsä Tony Martinin kanssa taas yhteistyötä. Monet puhuu Martinin aikaisista levyistä aliarvostettuina, mutta itse en diggaa Martinin vokaaleista ja riffittelykin aika väsynyttä noilla levyillä sen perusteella mitä olen jaksanut kuunnella.
Mää tykkäsin Martinista. Tyr on hieno, kuuntele se.
HEADLESS CROSS!!
tyr on kanssa vitun hyvä eeppisine viikinki doom biiseineen
sattumalta käveltiin vaimon kanssa kaisaniemen puiston viertä kun sabbath aloitti, luulin ensin että se on ukkonen, sitten alkoi kirkonkellot soimaan
oliks kukaan paikalla? junkieman ainakin laittoi kuvaa instaan.
ois ollut hienoa olla paikalla, äänittää yleisön toivebiisien huutelu ja leikata niistä joku megamix.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Menetinkö paljon, kun olin 2013 mutta en tällä kertaa? Ainakaan settilistan perusteella en menettänyt. Lempilevyiltäni Sabbath Bloody Sabbathilta ja Sabotagelta ei taaskaan näytä olleen mitään. Mutta oliko se niin, että Ozzy ei pysty enää laulamaan niitä biisejä?
Lempilevyiltäni Sabbath Bloody Sabbathilta ja Sabotagelta ei taaskaan näytä olleen mitään. Mutta oliko se niin, että Ozzy ei pysty enää laulamaan niitä biisejä?
Joo, useimmat biisit noilta levyiltä on sen verran korkealta laulettuja, ettei Ozzy osunut niihin nuotteihin kovin hyvin edes 70-luvun livetaltioinneissa
^^Sapotage
tätä olin tulossa: Black Sabbathin Tony Iommi tämän vuoden pääpuhuja Kokkola haluaa isännöidä maan rockhenkisintä bisneskonferenssia
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ozzy. Petkutti kuolemaa. Kotoisin Birminghamistaa. Miklu.
bzort glorf bööth
1. Paranoid (16.7%)
2. Sabbath Bloody Sabbath (16.1%)
3. Heaven and Hell (16%)
4. Black Sabbath (11.1%)
5. Master of Reality (7.9%)
6. Vol.4 (7.5%)
7. Sabotage (6.2%)
8. Forbidden (4.4%)
9. Dehumanizer (2.4%)
10. Mob Rules (2.2%)
11. Headless Cross (1.9%)
12. Never Say Die (1.8%)
13. Technical Ecstasy (1.5%)
14. 13 (1.3)
15. Born Again (1.2%)
16. Seventh Star (0.8%)
17. Tyr (0.4%)
18. The Eternal Idol (0.3%)
19. Cross Purposes (0.2%)
itse kyllä yllätyin, master of reality vasta vitosena
Kyl mää luulen että son s/t mikä on ykkönen.
Tuanoi saatana.
Arvaan Paranoidin päätyneen ykköseksi, koska kaikki tietävät sen yhden biisin. Toisin sanoen Sabbath Bloody Sabbath on todellinen ykkönen. Se lähinnä yllättää, että kaikkein pahimpana roskana pidetty Forbidden on noinkin korkealla ja ohittanut jokseenkin klassikon asemassa olevan Mob Rulesin.
Ja oma mielipiteeni on, että parhaat ovat Sabbath Bloody Sabbath ja Sabotage. Muut Ozzyn ja Dion laulamat levyt ovat kaikki hyviä paitsi Never Say Die ja Technical Ecstasy. Debyytti on vähän epätasainen kuten debyyttilevyt usein. Viime vuosikymmenen Heaven and Hell -aikoihin kuuntelin erityisen innokkaasti Dehumanizeria, mutta nyt en ole kuullut sitä vuosiin. Tony Martinin ja muiden laulamia levyjä en tunne niin hyvin, että osaisin sanoa niistä mitään omaa mielipidettä (mikä siis tietenkin tarkoittaa, että tuohon Forbiddenin roskaksi kutsumiseenkaan ei liity henkilökohtaista mielipidettä.)
Last edited by EndloseAngst (02.10.2019 11:55)
Tyr saa aina syrjintää, mulla menee ehkä top-3:een. Cross Purposes ei todellakaan oo huonoin, saattaa mahtua top-10:een. Pidän myös monien inhoamasta Born Againista.
Niin kyllähän Paranoid on selvästä sabbathin paras. Parhaat biisit, parhaat saundit ja bändi on soitannollisesti parhaimmillaan, huippu groove tuolla levyllä.
depy ja vol 4 suosikit
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
kyä se on master of reality. tosin ei noista klassikoista mikään huono oo.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Aika vaikea noita viittä ekaa on laittaa järjestykseen. Never Say Die vihaa en käsitä edelleenkään.
1. Master of Reality
2. Vol 4
3. Sabbath Bloody Sabbath
4. Paranoid
5. Black Sabbath
6. Sabotage
7. Never Say Die!
8. Heaven and Hell
9. Mob Rules
10. Born Again
11. Technical Ecstasy
12. 13
13. Dehumanizer
On ne muutkin tullut joskus kuunneltua, mutta ei nyt riittävästi ole muistikuvia niistä, paitsi että Forbidden tosiaan kaikista huonoin.
En ollut itse kuvitellut takin alle mitään erikoisempaa.
bzort glorf bööth
Ei vaikuta kovin kummoiselta musiikilta ozzyn uusi levy. Mulla ei ole koskaan ollu yhtään ozzyn soololevyä, eikä taida koskaan tullakaan.
Tuanoi saatana.