You are not logged in.
^
mitäs mieltä pharaoh overlordin uudesta synthwave-duo-meiningistä?
Näytteen perusteella positiivinen käänne = Spektator II
Vähän keskiverrommalta vaikuttaa vanhaan kamaan verrattna, mutta ostan.
Tuanoi saatana.
Onks nisennenmondai nerompaa ku pharaoh overlord?
Noh ei kai nyt sentään?
Tuanoi saatana.
Onks nisennenmondai nerompaa ku pharaoh overlord?
Noh ei kai nyt sentään?
Molemmat keikalla nähneenä, niin en menis vertailemaan keskenään. Tavallaan näillä on sama pohjaidea, mutta lähestymistavat täysin eri. Toisaalta en ole sittemmin pahemmin seurannut Nisennenmondaita enkä uudemmasta peeoostakaan ole perillä.
Eli #5 on PO:n tour de france.
Tuanoi saatana.
Vieläkö porukalta löytyy PO/Grails splitti LP? Eka pharaoh biisi oikein hyvä, harmi ettei ole kuulunut keikkasettiin. Toka biisi vähä tylsempää häröilyä. Grails ihan jees bändi, yks levy löytyy hyllystä.
Tuanoi saatana.
Kuuntelun eilen pitkästä aikaa 3 dead people after the performance. Oha se nyt vitun kova! Pitäs laittaa Damolle topiccia pystyyn. En tiedä miten jengi on networkin levyjä harrastanut, minä olen paljonkin.
Tuanoi saatana.
Kuuntelun eilen pitkästä aikaa 3 dead people after the performance. Oha se nyt vitun kova! Pitäs laittaa Damolle topiccia pystyyn. En tiedä miten jengi on networkin levyjä harrastanut, minä olen paljonkin.
vahva eri. luultavasti ektron toiseksi huonoin julkaisu tämä. huonoin on se acid mothersien st. captain freak out blaablaablaa
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
marjapoimuri wrote:Kuuntelun eilen pitkästä aikaa 3 dead people after the performance. Oha se nyt vitun kova! Pitäs laittaa Damolle topiccia pystyyn. En tiedä miten jengi on networkin levyjä harrastanut, minä olen paljonkin.
vahva eri. luultavasti ektron toiseksi huonoin julkaisu tämä. huonoin on se acid mothersien st. captain freak out blaablaablaa
Minun mielestä minun mielipiteeni on parempi.
Tuanoi saatana.
jookcha wrote:marjapoimuri wrote:Kuuntelun eilen pitkästä aikaa 3 dead people after the performance. Oha se nyt vitun kova! Pitäs laittaa Damolle topiccia pystyyn. En tiedä miten jengi on networkin levyjä harrastanut, minä olen paljonkin.
Minun mielestä minun mielipiteeni on parempi.
itse tolkun ihmisenä sanon että siitä välistä, mutta lähempänä poimuria
Esitän sivusta raflaavan mikromanagerointiehdotuksen: pitäiskö tää koko TOBANDEEROS muuttaa ihan vaan Ektro-sekoiluja koskevaksi? Tai tyyliin joku "Circle / muu Lehtisalo musa" tms?
Last edited by Kalossimies (02.10.2019 10:48)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Esitän sivusta raflaavan mikromanagerointiehdotuksen: pitäiskö tää koko TOBANDEEROS muuttaa ihan vaan Ektro-sekoiluja koskevaksi? Tai tyyliin joku "Circle / muu Lehtisalo musa" tms?
no sehän tämä käytännössä onkin, mutta perinnesyistä nimenä riittänee circle
muistaakseni joskus joku perusti erillisen pharaoh overlord -topsun, mutta ei sinne kukaan muista kirjoittaa joten parempi tänne kaikki lehtisalo yms. jutut
Minun mielestä vois kylä laittaa 'circle ja lehtisalon muut metkut', niin ei sitten uudet tulevat foorumistut kirjottele ihan mihi sattuu
Tuanoi saatana.
marjapoimuri wrote:Kuuntelun eilen pitkästä aikaa 3 dead people after the performance. Oha se nyt vitun kova! Pitäs laittaa Damolle topiccia pystyyn. En tiedä miten jengi on networkin levyjä harrastanut, minä olen paljonkin.
Aikalailla sama, erittäin väsynyt tuo 3 dead people ja damon mölinää ei jaksa kuunnella yhtään tuolla levyllä. Damon keikka muutama vuosi sitten oli myös todella väsynyt, räjäyttäjät-ukot soittivat laiskaa yhden soinnun rokkia ja damo mölisi päälle
jookcha wrote:marjapoimuri wrote:Kuuntelun eilen pitkästä aikaa 3 dead people after the performance. Oha se nyt vitun kova! Pitäs laittaa Damolle topiccia pystyyn. En tiedä miten jengi on networkin levyjä harrastanut, minä olen paljonkin.
Aikalailla sama, erittäin väsynyt tuo 3 dead people ja damon mölinää ei jaksa kuunnella yhtään tuolla levyllä. Damon keikka muutama vuosi sitten oli myös todella väsynyt, räjäyttäjät-ukot soittivat laiskaa yhden soinnun rokkia ja damo mölisi päälle
Olette väärässä.
Tuanoi saatana.
ydinaukio wrote:jookcha wrote:marjapoimuri wrote:Kuuntelun eilen pitkästä aikaa 3 dead people after the performance. Oha se nyt vitun kova! Pitäs laittaa Damolle topiccia pystyyn. En tiedä miten jengi on networkin levyjä harrastanut, minä olen paljonkin.
Olette väärässä.
kauheen uuvuttavaa kohkaamista toi 3 dead people, ei mitään vaihtelua. ei jaksa sellasta. korjaamon keikka oli muistaakseni sellanen ihan kiva, mut ei siinä tajunta räjähdelly.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
marjapoimuri wrote:ydinaukio wrote:jookcha wrote:marjapoimuri wrote:Kuuntelun eilen pitkästä aikaa 3 dead people after the performance. Oha se nyt vitun kova! Pitäs laittaa Damolle topiccia pystyyn. En tiedä miten jengi on networkin levyjä harrastanut, minä olen paljonkin.
Olette väärässä.
kauheen uuvuttavaa kohkaamista toi 3 dead people, ei mitään vaihtelua. ei jaksa sellasta. korjaamon keikka oli muistaakseni sellanen ihan kiva, mut ei siinä tajunta räjähdelly.
Tämmöinen muistikuva mullakin. Oon kuunnellut tosin viimeksi joskus vuosikymmenen vaihteessa... En omista itse, mutta kirjastolevyltä rippasin.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Korjaamon keikka semmone ok medicore. 3DPAP vitu kova paahto.
Tuanoi saatana.
Minun mielestä vois kylä laittaa 'circle ja lehtisalon muut metkut', niin ei sitten uudet tulevat foorumistut kirjottele ihan mihi sattuu
Ette h*lvetissä laita.
Ja "tulevat foorumistit" vuonna 2019 LOL.
Ilmeisesti Mika Rättö esiintyy Teatteri Takomon näytelmässä Ruusuruoska.
Ei kai se esiinny. Tehnyt näytelmän tekstit. Just tässä lippua näytökseen ostelen. Samalla Alpo Jaakolan sarjakuvakirja varaukseen kirjastosta. Kovat odotukset. Menee myös keväällä Tampereella Kellariteatterissa.
Last edited by leposi (05.10.2019 10:39)
Kiinnostas kyl nähä livenä toi PO duomiehitys.
Tuanoi saatana.
Kiinnostais myös että mistä niitä PO Synthesizer Club -patcheja saa
Keikoilla varmaan on myytävänä.
bzort glorf bööth
Kiinnostas kyl nähä livenä toi PO duomiehitys.
Tämä. Tää uus PO on virkistävimpiä Lehtisalo-juttuja hetkeen aikaan!
No mutta kyllähän circle teki tosi paljon hyviä levyjä 2010-luvulla. Että muistakaahan, kun 2010-luvun listoja tehdään
Tuanoi saatana.
Ootteko miettiny kuinka hieno ura Pharaoh overlordilla on ollu? Alkuaikojen nerous - > vähä hömppäheviä - > random sekoilua - > horn meiningit - > nykyduomeininki.
(Jauhetaan circlestä all day night loooooong )
Tuanoi saatana.
- No Kalervo, minkäs kappaleen sinä olet tuonut tänne ysiluokan levyraatiin?
- No tän bändin nimi on circle ja tää biisi on general nimisen levyn B-puoli.
-...
- Vittu Kalervo sä oot sekasin.
Tuanoi saatana.