You are not logged in.
KZ wrote:!Vuoden odotetuin ja lunastetuin HS Yoshisoosi nyt myös kasetin muodossa!
Sekä bundletarjous.Ai joo, pitää yrittää muistaa tilata ku oon koneella
Vaihtaristakin voidaan keskustella jos sulla oli joku vinyyli tuloillaan.
psychocandy wrote:KZ wrote:!Vuoden odotetuin ja lunastetuin HS Yoshisoosi nyt myös kasetin muodossa!
Sekä bundletarjous.Ai joo, pitää yrittää muistaa tilata ku oon koneella
Vaihtaristakin voidaan keskustella jos sulla oli joku vinyyli tuloillaan.
no saa nähdä missä vaiheessa, toistaiseksi vasta koelevy, jossa a-puolen soundit ei ihan sellaiset kuin toivottiin.
mut joo, pitääpä tilailla tässä joku päivä, saa muistuttaa
^ hyvältä kuulostaa
p.s.
^^ kasetit tilattu, mutta lataus jäi jumittamaan, tuntui vievän tunteja joten jäi kesken kun sammutin koneen illalla, täytyy yrittää uudelleen lähiaikoina, vaikea huume(silmä) on :biggrin:
Tässä nyt esimakua tulevalta EP:ltä. Se ilmestyy "lähiaikoina" ja sisältää tämän lisäksi kolme muuta biisiä.
Kiinnostaisko yhteiskeikat? Jos kaikki menee sovitusti niin mun levy ilmestyy 29.11., sit ois tarkoitus keikkailla
dadadrlrl wrote:Tässä nyt esimakua tulevalta EP:ltä. Se ilmestyy "lähiaikoina" ja sisältää tämän lisäksi kolme muuta biisiä.
Kiinnostaisko yhteiskeikat? Jos kaikki menee sovitusti niin mun levy ilmestyy 29.11., sit ois tarkoitus keikkailla
Kyllähän nää. Ois itse asiassa hakusessa jykylään 23.11.
ydinaukio wrote:dadadrlrl wrote:Tässä nyt esimakua tulevalta EP:ltä. Se ilmestyy "lähiaikoina" ja sisältää tämän lisäksi kolme muuta biisiä.
Tää tulis meille varmaan vähän liian aikaisin. Yritetään just säätää vuoden ekoja treenejä sitten pitäisi ottaa tuo uusi puolituntinen biisi bändikokoonpanolla haltuun, vaikea sanoa monetko treenit se ottaa. Yksi tyyppi bändistä muutti toiselle paikkakunnalle joka on hieman vaikeuttanut hommia
dadadrlrl wrote:ydinaukio wrote:dadadrlrl wrote:Tässä nyt esimakua tulevalta EP:ltä. Se ilmestyy "lähiaikoina" ja sisältää tämän lisäksi kolme muuta biisiä.
Tää tulis meille varmaan vähän liian aikaisin. Yritetään just säätää vuoden ekoja treenejä sitten pitäisi ottaa tuo uusi puolituntinen biisi bändikokoonpanolla haltuun, vaikea sanoa monetko treenit se ottaa. Yksi tyyppi bändistä muutti toiselle paikkakunnalle joka on hieman vaikeuttanut hommia
Ok. Mut vois tulevaisuudessa ehdottomasti lähteä kimpassa.
ydinaukio wrote:dadadrlrl wrote:ydinaukio wrote:dadadrlrl wrote:Tässä nyt esimakua tulevalta EP:ltä. Se ilmestyy "lähiaikoina" ja sisältää tämän lisäksi kolme muuta biisiä.
Ok. Mut vois tulevaisuudessa ehdottomasti lähteä kimpassa.
katsellaan ensi vuoden puolella
Tämän konnotaation lisäksi tuli tosta alusta joku toinenkin piisi mieleen. Jeesatkaa joku.
Onko ne ekat biisit hävitetty soundcloudista?
Tämän konnotaation lisäksi tuli tosta alusta joku toinenkin piisi mieleen. Jeesatkaa joku.
Onko ne ekat biisit hävitetty soundcloudista?
Jos Tvärtomista puhut, niin joo, laitoin poies, kun tulee samoista biiseistä uudet versiot EP:lle. Coral vähän yllätyksenä, mutta veikkaisin että samalla mollisoinnun toistolla lähtee aika monta biisiä ja isolla todennäköisyydellä useamman kollegankin. Cats on Firella taitaa olla pari, Hulda Huimalla varmasti myös.
Last edited by dadadrlrl (18.09.2019 13:30)
Ois itse asiassa hakusessa jykylään 23.11.
Laitahan reminderia palstalle jos natsaa.
Itsellä olis parin keikan verran metelöintiä Virossa loppusyksystä, jännittävää.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
.
Last edited by marjapoimuri (13.12.2020 17:42)
Tuanoi saatana.
ydinaukio wrote:dadadrlrl wrote:Tässä nyt esimakua tulevalta EP:ltä. Se ilmestyy "lähiaikoina" ja sisältää tämän lisäksi kolme muuta biisiä.
Jos keikkaa järjestyy ja kattaukseen mahtuu yksi bändi niin Atom Mouth Gimliesiä voisin yrittää tarjota mukaan. Käsittääkseni juuri noihin aikoihin on bändi treenaamassa Jyväskylässä.
bzort glorf bööth
dadadrlrl wrote:ydinaukio wrote:dadadrlrl wrote:Tässä nyt esimakua tulevalta EP:ltä. Se ilmestyy "lähiaikoina" ja sisältää tämän lisäksi kolme muuta biisiä.
Jos keikkaa järjestyy ja kattaukseen mahtuu yksi bändi niin Atom Mouth Gimliesiä voisin yrittää tarjota mukaan. Käsittääkseni juuri noihin aikoihin on bändi treenaamassa Jyväskylässä.
Laitetaas gorfan taakse
Valitettavasti tuo ei onnistunut Atom Mouth Gimliesin osalta, mutta marraskuussa voisi silti mennä pitämään meteliä.
bzort glorf bööth
Bändikaveri lähtee noin vuodeksi reissuun ja pitäisi nyt keksiä pitäisikö tässä välillä järjestää jotain soittohommia vai odottelisiko ihan kaikessa rauhassa tuon palaamiseen asti ja sitten 2021 jatkaisi sähkökitaran soittamista.
bzort glorf bööth
^ ihan törkeen hyvä ei tartte enää miettiä mikä bändi on vuoden lupaavin tulokas
kasettina siis tulee ep? näin hyvä kama kelpais kyllä vinyylillekin.
^ ihan törkeen hyvä ei tartte enää miettiä mikä bändi on vuoden lupaavin tulokas
Kiitos
Kyllähän se seiskatuumainen ois kiva, jos joku julkaisis.
Alkaa pikkuhiljaa tuntua, että soitan ihan oikeassa bändissä!
no onpa kyllä miellyttävä pikku setti toi kadun huminaa lienee yhä vahvin biisi omasta mielestä, soundcloud-demosta tuttu. kuuluu ne dadadrlrl muualla foorumilla mainitsemat vaikutteet läpi, muttei sellasena vaivaannuttavan kopiointina vaan hyvin asettuu samaan jatkumoon ton tyylisen musan kanssa. siisti julkaisu, kyllähän tätä pidempäänkin kuuntelis
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
kuuluu ne dadadrlrl muualla foorumilla mainitsemat vaikutteet läpi, muttei sellasena vaivaannuttavan kopiointina vaan hyvin asettuu samaan jatkumoon ton tyylisen musan kanssa.
Kiitos, arvostan ihan hillittömän paljon tällaista kommenttia
ray charlz wrote:kuuluu ne dadadrlrl muualla foorumilla mainitsemat vaikutteet läpi, muttei sellasena vaivaannuttavan kopiointina vaan hyvin asettuu samaan jatkumoon ton tyylisen musan kanssa.
Kiitos, arvostan ihan hillittömän paljon tällaista kommenttia
pitänee supportaa kassun ostolla, jos ehtii sellaisen saamaan käsiinsä
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
En nyt osaa tässä mitään kovin sofistikoitunutta arviota antaa, mutta hemmetti miten hyvä meno ja kassu ostoslistalle! (Saako tämmöisen vaikkapa Oranssilla jos en huomenna pääse?)
Äver siever miever tuver äver liver köver!
Ihan kuin tässä nyt ei ois jo laitettu musaa pihalle, niin päätin laittaa tämän vihdoinkin jakeluun. Lisää samanlaista tulee joskus, kun saan aikaiseksi, mutta en nyt ihan kovin aktiivisesti tän parissa toistaiseksi työskentele.
siirrän paskimmasta tänne:
Hankin teininä kosketinsoittimen (lapsenakin oli jo jotain leluja ollu), mutten koskaan oppinu soittamaan sitä. En osaa käyttää myöskään mitään oikeaa musantekosoftaa tietokoneella, mutta oon silti tehny musaa tietokoneella.
itse en osaa soittaa mitään ja kadehdin niitä jotka osaavat. toisaalta musiikista voi nauttia paremmin kun ei ole aavistustakaan miten sellaista pystyy joku tekemään. joskus yritin opetella kitarasta löytämään sointuja, mutta ei mun nakkisormet taipuneet ja hermot meni, ja ennen kaikkea olen niin laiska etten vaan jaksa edes yrittää. joskus on kyllä hauska rämpyttää vaan menemään, en oo kyllä sitäkään aikoihin jaksanut
mutta oon kyllä edelleen hieman ylpeä "tuottamastani" lamppukello-albumista, jolla kuullaan myös meitsin rämpytystä ja kosketinsoitinsooloa yms. siitä tuli ihme kyllä aika lailla sellainen kuin pitikin, mutta enää en varmaan osaisi (eikä mulla ole enää sitä ohjelmaa, jolla se pääosin tehtiin, acoustica taisi olla nimi). tietty tuossa oli myös hyvät bändikaverit apuna
olis varmaan sikahauskaa osata soittaa ja olla jossain bändissä, mutta ei tule onnistumaan meitsiltä tässä elämässä
tostakin jo yli 15 vuotta
Hankin teininä kosketinsoittimen (lapsenakin oli jo jotain leluja ollu), mutten koskaan oppinu soittamaan sitä. En osaa käyttää myöskään mitään oikeaa musantekosoftaa tietokoneella, mutta oon silti tehny musaa tietokoneella.
Olen omistanut 2-3 teostasi cdr muodossa.
Tuanoi saatana.
hezma wrote:Hankin teininä kosketinsoittimen (lapsenakin oli jo jotain leluja ollu), mutten koskaan oppinu soittamaan sitä. En osaa käyttää myöskään mitään oikeaa musantekosoftaa tietokoneella, mutta oon silti tehny musaa tietokoneella.
Olen omistanut 2-3 teostasi cdr muodossa.
Mulla on kaikki sun Luovaja-julkasut (3+1). Luulisin
Tässä demonäyte uudelta levyltä. Kappale on häiriintynyt ja soittotaidoton. Ihan onnistunut komppi kyllä. Uudella levyllä onkin kaikki rummut hoidettu rumpukoneella. Levy ilmestyy joskus jos ilmestyy.
Last edited by marjapoimuri (30.09.2019 15:18)
Tuanoi saatana.