You are not logged in.
Kuuntelin myöhään eilen lintulevyn pitkästä aikaa läpi. Täydellisiä helmiä (Hope There's Someone, My Lady Story, Fistfull of Love), mutta myös tylsiä täytekappaleita (What Can I Do, For Today I ama Bouy). Kaikenkaikkiaan koskettava ja hieno levy.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
tylsiä täytekappaleita (What Can I Do, For Today I ama Bouy).
Hemmetin hyviä molemmat. What Can I Do aiheuttaa kylmiä väreitä, se on niin ööh... koskettava?
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
What Can I Do aiheuttaa kylmiä väreitä, se on niin ööh... koskettava?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Liput keikalle hallussa.
Smaa.
*
[quote:f7eb730da5="forssto"]Mun lipuissa lukee "seisomakatsomo"
Kultsalla seisomakatsomo?! Ei siis pääse kylddyrellisti istumaan, kuten Nick Caven keikalla?![/quote:f7eb730da5]
Joo, tervetuloa meidän norkoilijoiden joukkoon.
Nyt on lippupalvelun sivuilla "loppuun varattu"...
[quote:481c3e2631="Pistooli-pepe"]Joo, tervetuloa meidän norkoilijoiden joukkoon.
Nyt on lippupalvelun sivuilla "loppuun varattu"...[/quote:481c3e2631]
Mutta onko toi seisomakatsomo siis siinä lavan edessä, vai jotain HIFK:n matsien tyylistä piippuhylly-pönötystä?!
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:29039cc33a="forssto"][quote:29039cc33a="Pistooli-pepe"]Joo, tervetuloa meidän norkoilijoiden joukkoon.
Nyt on lippupalvelun sivuilla "loppuun varattu"...[/quote:29039cc33a]
Mutta onko toi seisomakatsomo siis siinä lavan edessä, vai jotain HIFK:n matsien tyylistä piippuhylly-pönötystä?![/quote:29039cc33a]
Siinä eessä. Eikö tästä ollut jo puhetta jossain muualla täällä foorumilla. Sigur Rósin keikallahan oli samanlainen. En kyl ollu siellä mut mut... Eli se katsomo on siinä lavan eessä vissii.
Siinä eessä. Eikö tästä ollut jo puhetta jossain muualla täällä foorumilla.
Tuossa sivun ylälaidassa asiasta keskustelee tiptoo, börje ja hrmunoita.
en ole kolmekybänen emoboy
Mulla olis muuten yksi kaveri jolla on osto-oikeus kolmeen lippuun keikalle, mutta ei ole varma pääsekö sittenkään...
JOs joku haluaa säätää, niin siltä sais tiedot mitä maksaa ja minne...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Lippu saapui tänään postissa.
Luin Jippu, ja ryhdyin ajattelemaaan, että josko ois ollut vain Jipun pää postipaketissa, kuten leffassa Seitsemän.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:3ba16dda5d="upsetter"]Lippu saapui tänään postissa.
Luin Jippu, ja ryhdyin ajattelemaaan, että josko ois ollut vain Jipun pää postipaketissa, kuten leffassa Seitsemän.[/quote:3ba16dda5d]
Topikki-pollarit olis suuttuneet, kun olis ollut väärä topikki...
Okei, mä tahdon keikalle. Itkettää tää musa. Saaks niitä lippuja vielä ja onks tää viikonloppuna? Ei elämä tää on kaunista.
leposi For Today I Am A Boy
Okei, mä tahdon keikalle. Itkettää tää musa. Saaks niitä lippuja vielä ja onks tää viikonloppuna? Ei elämä tää on kaunista.
joo kai niitä lippuja sais vielä, mutta lippu"palvelussa" on yöhuolto menossa, eli se aukee 6.30 uudestaan. emmä jaksa. olkoot. olis liian kallis kuitennii. ehkä käyn vaan ostaa huomenna tän levyn vinyylinä ja halin sitä.
[quote:3f057f73cd="upsetter"]Lippu saapui tänään postissa.
Luin Jippu, ja ryhdyin ajattelemaaan, että josko ois ollut vain Jipun pää postipaketissa, kuten leffassa Seitsemän.[/quote:3f057f73cd]
tai jospa jippu olis lähettänyt itsensä upsetterille paketissa the gift -tyyliin kun se on niin kauniisti puolustanu neitokaista foorumin ilkeämielisiä spämmäreitä vastaan?
missäs jippu keikkailee, eiq
Eipä taida..
[quote:c22ff0a426="Laatu"][quote:c22ff0a426="upsetter"]Lippu saapui tänään postissa.
Luin Jippu, ja ryhdyin ajattelemaaan, että josko ois ollut vain Jipun pää postipaketissa, kuten leffassa Seitsemän.[/quote:c22ff0a426]
tai jospa jippu olis lähettänyt itsensä upsetterille paketissa the gift -tyyliin kun se on niin kauniisti puolustanu neitokaista foorumin ilkeämielisiä spämmäreitä vastaan?
[/quote:c22ff0a426]
Tietäisittepä vaan, mitä postissa niinku oikeesti saapui...
Mulla on jotenkin semmonen kutina, että unohdan vahingossa mennä tonne keikalle.
*
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Jos joku haluaisi halvalla luopuo omasta lipustaan niin saa viesteillä.
bzort glorf bööth
Vopite kun levyltä löytyy vaan yks Antonybiisi, missä vika?
Vopispa vielä nähdä tän niin upeasti kuin silloin Vicar Streetillä. No eiköhän vielä. Irish potato tranny
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Antony ja hänen perämoottorinsa
Tulevia taustayhtyeitä:
The Evinrudes
The Mercuries
Reilut viisi viikkoa enää konserttiin!
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
The Mercuries
Tästä pääsemme vanhaan klassikkovitsiin:
Mitä yhteistä on vanhalla moottoriveneellä ja Elton Johnilla?
Molemmilla on Mercury perseessä!
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:4dd922f5bc="Laatu"]Antony ja hänen perämoottorinsa
Tulevia taustayhtyeitä:
The Evinrudes[/quote:4dd922f5bc]
kannatan tätä
ja forsston klassikkovitsille, hyvät vitsit vain pysyy ja paranoo