You are not logged in.
Olis toiminu paremmin, jos Chisu olis parempi laulaja. Musta on kyl jotenki ihan siistiä, että se ei ole kauheen hyvä laulajana. Sillä on kuitenki mielenkiintonen ääni ja on kiva, että esittää ite biisinsä.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Olis toiminu paremmin, jos Chisu olis parempi laulaja. Musta on kyl jotenki ihan siistiä, että se ei ole kauheen hyvä laulajana. Sillä on kuitenki mielenkiintonen ääni ja on kiva, että esittää ite biisinsä.
Vai Chisu ei oo hyvä laulaja? Mielipiteitä...
Areenasta löytyy tää Ruisrock-keikka YL-kuoron kanssa. Olin tuolla festareilla, mut kaverit raahas kattomaan Major Lazeria. Onneks Yle tekee suorastaan kulttuuriteon taltioimalla näitä Rantalavan keikkoja.
Last edited by Substance (02.10.2016 14:18)
Incredible Miracle
en tajua tätä tai siis varsinkaan hehkutuksia uuden matskun osalta
en ole kolmekybänen emoboy
Listapopissa on harvemmin mitään, mitä sen erityisemmin tarvitsee tajuta. Nyt näyttäis olevan muodissa jonkinlainen yleisön odotusten haastaminen. Tästä just puhuttiin yks päivä kalossimiehen kanssa, et valtavirrassa toi on nyt sallittua (Sanni ja Ellips tekemässä progea jne) ja marginaalissa pitää olla mursuviikset, rokkenrollbailushöy ja karvanoppaestetiikka että yhtään ketään kiinnostaa. Jännä kahtiajako. Yleensä tottunut siihen, että se menee toisinpäin
sannin levy on neroutta mutta tästä en jostain syystä saa mitään irti
en ole kolmekybänen emoboy
Ei minulle kovin montaa kotimaista levyä tältä vuosikymmeneltä tule mieleen joista pitäisin yhtä paljon kuin Momentum123:sta.
Onhan tuo kova kehu, mutta tässä ei ole kyse pelkästään levyllisestä erinomaista musiikkia. Niin monet pop-tähdet puhuvat halustaan uudistua kuitenkaan koskaan hylkäämättä radioformaattia. Tämä taisi olla ensimmäinen asia josta Chisu luopui näitä kappaleita tehdessään. Kaikki mistä saisi hitin on "pilattu" joko sillä, että kertosäe alkaa liian myöhään tai siihen on pistetty joku niin härö ääni tai soundi, että suurin osa Chisun vanhasta yleisöstä nyrpistää nenäänsä.
Epäkaupallisuus ei ole minulle mikään itseisarvo joka tekisi musasta automaattisesti parempaa. Se mikä tekee Chisun uudesta musiikista minulle parempaa kuin mistään mitä hän on aiemmin julkaissut on se vapautuneisuus mikä näissä biiseissä kuuluu. Se on valtavan kiehtovaa, viihdyttävää ja tuo esittäjästään esiin valtavasti uusia piirteitä. Juuri siksi tämä on minulle näiden kuukausienkin jälkeen niin rakas levy aikana jolloin uuden musiikin elinkaari on käsittämättömän lyhyt.
Incredible Miracle
Chisu 30v. tänään
Chisu 40v. tänään
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.