You are not logged in.
Nyt vien kaniin kaikki Lana Del Reyn levyt. Phtyi!
bzort glorf bööth
itsehän olen yrittänyt hankkia born to die -cd:tä, mutta yllättävän vaikeaa kun molemmat tilaukseni eri paikoista peruttiin kun painokset lopussa. kai kohtalo halusi varoittaa tästä blagioijasta
2010-luvun popklassikot #14 Lana Del Rey Video Games (2011)
laskujeni mukaan jo 14. biisi tästä top-satasessa joka löytyy mun kännykästä
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Venice Bitch
Incredible Miracle
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Venice Bitch
Varikset komentavat
Ei tämä uusin oikein lähde. Yksittäisistä kappaleista tykkään, mutta kokonaisuutena jotenkin ponneton.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Venice Bitch on kyllä kova.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Levy kuunneltu kerran läpi ja tykkäsin kovasti. Tuli heti sellainen fiilis, että kyseessä on ennen kaikkea kokonaisuus. Aika samasta puusta nuo biisit ovat, mutta sen verran löytyy variaatiota, että homma pystyy koko ajan mielenkiintoisena. Lanan ääni ja maneerit uppoaa muhun edelleen täysillä. Lyriikoihin pitää kyllä paneutua ku siellä droppailtiin aika paljon kaikenlaista.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
lana ei oo meikäläistä saanut palaamaan tuotantoonsa mun mielestä huipun ultraviolencen jälkeen just tosta syystä, että tuntuu kuin duunais samaa biisiä aina uudelleen. mutta kun niin moni tästä sotkee housunsa niin pakko kai antaa mahis uutukaiselle.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Uudesta levystä olisi voinut napsaista pois ainakin kolme kappaletta. En jaksa noin pitkiä pop-levyjä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Venice bitch on niin kova biisi ettei jaksa noita muita keskinkertaisia.
Varikset komentavat
Venice bitch on niin kova biisi ettei jaksa noita muita keskinkertaisia.
Kuunteles vaikka Love Song ja How to Disappear uudelleen. Aiemmin sinkkuna julkaistu cover Doi'n Time kans loistava ja vähän tyyliltään erottuva kokonaisuudesta.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Incredible Miracle
NORMAN FUCKING ROCKWELL!!!! pyöritetty kertaalleen. Ei mikään Ultraviolence mutta iha jees. Liian pitkä, muutaman turhemman biisin ku olis karsinu niin suht kova 40 minuuttinen olis. Suurin osa mediocremmista biiseistä on loppupuolella.
Tuanoi saatana.
Uuden levyn oletettu kansikuva on herättänyt närää. Ymmärrän kyllä että pro designereilla on huomautettavaa ja että tää vaikuttaa amatöörimäiseltä. So not. Ei aina tarvi noudattaa sääntöjä ja trendejä. Ei sillä että tää olis erityisen hieno. Huonompiakin on.
Uus levy Blue Banisters ulkona perjantaina. Norman Fucking Rockwellia tullu tässä kuunneltua ja on kyllä pirun kovaa tavaraa. Pienimuotoinen kiima ehkä päällä.
Tämä Violet Bent Backwards over the Grass spoken word levy oli myös aika hyvä!
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ultraviolence on se juttu edelleen.
Kyllä mä ihmettelen, et miksi kriitikot JA FANIT dumaa Chemtrailsia ja hehkuttaa Blue Banistersia. Chemtrails ei ole yhtään huonompi. Oon päätynyt siihen, että tää on joku joukkopsykoosi.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.