You are not logged in.
joo pitää kait ottaa takasin toi kommentti end hitsistä
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Tätäkin topsuliinia voinee taas nostaa Night Visionsissa pyörineen Salad Days -dokkarin myötä. Dischordin bändit olivat kyseisessä pätkässä aika hallitsevassa osassa, mutta itse löysin tuosta myös kiinnostavia uusia bändejä itselleni tässäkin jo mainittujen Minor Threatin ja Fugazin lisäksi. Diskografiaan on vielä paremmin tutustuttava, mutta Marginal Man. Rites of Spring ja etenkin Fire Party hivelevät sisäistä emocore-teiniäni. Fire Party oli ehkä yllättävin tuttavuus, ja mieluisin. Dokkarin perusteella jäi sellainen kuva, että nää on liian huonoja soitettavaksi enempää ääniraidalla, mutta täähän olikin ihan hauskaa kamaa!
Äver siever miever tuver äver liver köver!
fire party! jostain syystä ostin aikanaan niiden s/t mini-lp:n, en kyllä muista siitä juuri mitään.
Hyvä dokkari, mutta kiinnostais revolution summerin jälkeisiin hulinoihin syventävämpi dokkari enemmän. 90- ja 00-luvuilla kuitenkin tullut älytön määrä kaikkea todella kovaa kamaa Hooverista Black Eyesiin ja Antelopeen.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Laitoinpa Lungfishin Love is Loven soimaan ja onpa muuten ihan järkyttävän hyvä pänti ja levy. Näilläkin taitaa olla vähän sama kuin Fugazilla, että vanhetessa vaan parani.
Jpp, Sound in Time kanssa tosi kova. En muista mitä muuta oon kuullu, mutta hyvää kamaa kaikki muistaakseni ja daniel higgsillä on komea ääni.
Toi You did not exist on ihan huikea tässä livessä:
Higgsin komeaa ääntähän on sittemmin voinut kuulla naapurimaan ylpeyden Skull Defektsin levyillä. Vittuku ei o suomeen asti saatu niitä hetkeen. Ois Peer Amid-levyn aikaiset keikat nimittäin kiinnostaneet. Jylhä poljento ja Higgs julistamassa:
Kolasin levyhyllystä Faraquetin vuosituhannen vaihteessa julkaistun ainooks jääneen lätyn soimaan ja täähän kuulosti taas tosi mageelta. Monesti tämmönen kulmikas ala-astematikkarokki on tavannu väljähtää käsiin breikin jälkeen kuunneltuna mut nää Dischordin levyt kestää kyl hyvin aikaa.
Älä päästä painiks sitä
kaikki dischord-julkaisut bandcampissa:
https://dischord.bandcamp.com/
kaikki dischord-julkaisut bandcampissa:
https://dischord.bandcamp.com/
Black -alkuisia bändien nimiä on liian paljon ja sen takia geneeriseltä kuulostava Black Eyes jäänyt kenties tsekkaamatta. Eilen kuuntelin molemmat levyt ja siinä hetkessä kuulosti suunnilleen parhaalta mahdoliselta musiikilta.
Black Eyes ehkä parhaita bändejä ikinä. Forssto käski joskus ostamaan debyytin kun olin vaikutuksille altis teini. Jonkin aikaa toi lojui hyllyssä kun en ihan uskaltanut ensimmäisen kuuntelukerran jälkeen. Sit joskus kolisi. Yhdellä frendillä oli itsetehty Black Eyes-paitakin. Coughia kun kuulin ekan kerran niin pää vähän tais räjähtää.
Mahtava bändi, ihailen suunnattomasti. Coughilla yhdistyy kyl esimerkillisesti tiukkuus ja roiskiminen, tosi personaallinen soundi. Ja debyn vimma on huikeeta.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Piti vaan tulla kertoo et hemmetti ku Q and not U on kova bändi. Älpeet on tietty kaverilla lainassa, mut ehkä ne tulee takas kotiin joskus lähiaikoina.
Mutta siis, mitä hittoa tolla videolla tapahtuu? Miten voi kuulostaa noin tiukalta ja päin mäntyä soitetulta samaan aikaan?