You are not logged in.
Vielä kun tekisivät jotain niille vitun pyöröoville.
Puolen tunnin päästä Kino Reginaan, jos pyöröovet suovat.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
olen käyttänyt pyöröovia onnistuneesti ja siitä vieressä olevasta normaalista ovesta nappia painamalla myös onnistuneesti
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
jookcha wrote:paljon teillä on yleensä ainestovarauksia päällä? itellä tällä hetkellä 25, ja yritän pitää ton tasaisesti jossain 15-20 nimikeen tuntumissa niin pysyy sopiva tahti päällä.
Vaihtelevasti, mut 10-15 hujakoilla on aika vakio.
tsekkasin, ja tainnu vähän lähtee lapasesta.
36
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
olen käyttänyt pyöröovia onnistuneesti ja siitä vieressä olevasta normaalista ovesta nappia painamalla myös onnistuneesti
Osaajat osaa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Paljon teillä on kertynyt sakkoja? Mulla on 24e OMG, pitää kai kuitata noi tosta pois joku päivä.
Käytättekö paljon muistilistoja?
Käytättekö paljon muistilistoja?
Joskus kokeilin tehdä sellaista, mutta se jäi sitten.
Eli en.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Mulla on nyt neljä, kolme eri listaa leffoille (yleinen, film noir ja western) ja yksi kirjoille.
Leffoille on, kirjojen muistilistana toimii goodreads
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Pidättekö muistilistaa missä? Ihan vaan joku notepäd vai kirjaston järjestelmässä?
helmetin muistilistassa on n.200 leffaa. tätä ei oo kyl hetkeen tullut käytettyä.
goodreadsin to-read -listaan menee aika matalalla kynnyksellä kiinnostavat kirjat. sit on kanssa evernotessa toinen to read -lista, jossa vähän eri kirjoja, ja myös aihepiirejä/ilmiöitä joista kiinnostaisi lukea jossain vaiheessa. näitä päivitän ja selaan päivittäin.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Mulla on nyt neljä, kolme eri listaa leffoille (yleinen, film noir ja western) ja yksi kirjoille.
Ärsyttää kun selaimessa ja kirjaston sovelluksessa ei ole synkattu listoja. Eli en käytä. Tai on jommassakummassa jotain joskus laitettu.
helmetin muistilistassa on n.200 leffaa.
Muistilistat on mulla siis just tuolla. Leffoja nyt 393, kirjoja kaksikymmentäyksi.
Mitäs kaikkea teillä on siellä lukulistoilla? Oma lukemisen ja kiinnostavan materiaalin löytäminen on melko hahmotonta ja nojaa sattumukseen. Välillä kyllä kirjoitan pieniä listoja jostain aihepiiristä tai yksittäisiä juttuja Google Keeppiin muistiksi, mutta ei mulla mitään sellaista selkeää listausta ole.
Käyn kyllä säännöllisesti läpi uutuuslistoja ja sieltä sitten varailen mielenkiintoista kamaa, se myös takaa että tippuu jotain luettavaa ja katsottavaa säännöllisen epäsäännöllisesti.
Teen myös ihan sitä, että menen kirjastoon hortoilemaan ja nappaan sieltä jotain kiinnostavan oloista mukaan.
Ja oli mulla good readsissa joskus noita to-read juttuja, mutta musta se on siinä tarkoituksessa epäkäytettävä. Kirjaan sinne kyllä pääosan lukemistani kirjoista.
:center: wrote:olen käyttänyt pyöröovia onnistuneesti ja siitä vieressä olevasta normaalista ovesta nappia painamalla myös onnistuneesti
Osaajat osaa.
Ongelman ja tulpan ihmisvirroille aiheuttaa sisäänkäyntiin valittu pyöröovi, joka poistetaan remontissa kokonaan. Kaupunki rakennuttaa tilalle kolme tavallista ovea. Esteettömän sisäänkäynnin paikka vaihtuu samassa yhteydessä tuulikaapin länsipuolelle.
noiseidea wrote::center: wrote:olen käyttänyt pyöröovia onnistuneesti ja siitä vieressä olevasta normaalista ovesta nappia painamalla myös onnistuneesti
Osaajat osaa.
Ongelman ja tulpan ihmisvirroille aiheuttaa sisäänkäyntiin valittu pyöröovi, joka poistetaan remontissa kokonaan. Kaupunki rakennuttaa tilalle kolme tavallista ovea. Esteettömän sisäänkäynnin paikka vaihtuu samassa yhteydessä tuulikaapin länsipuolelle.
Mitä vitun pääovia.
laitettiin tähän tällainen ovi ja yllätyttiin kun ihmiset käytti sitä.
jookcha wrote:noiseidea wrote::center: wrote:olen käyttänyt pyöröovia onnistuneesti ja siitä vieressä olevasta normaalista ovesta nappia painamalla myös onnistuneesti
Osaajat osaa.
Mitä vitun pääovia.
Tämä
Yllätys tosiaan että ihmiset kulkee ovesta, joka on lähimpänä rautatieasemaa, metroa, busseja jne...
Mites muuten onko se pohjoispään ovi ollut vieläkään käytössä? Se laitettiin vissiin vain koristeeksi.
Yllätys tosiaan että ihmiset kulkee ovesta, joka on lähimpänä rautatieasemaa, metroa, busseja jne...
Mites muuten onko se pohjoispään ovi ollut vieläkään käytössä? Se laitettiin vissiin vain koristeeksi.
Muistaakseni luin että ei, mutta nyt avataan kun SIVUOVI menee remonttiin.
Kirjaston kirjat, missä on alleviivauksia ja merkintöjä
Tän hetkisessä kirjassa about joka sivulla. Tärkeät kohdat merkattu marginaaliin sydämen kuvalla
Tuanoi saatana.
Belle & Sebastian-historiikissa oli vielä todella ihmeellisissä kohdissa alleviivauksia vittu KUULAKÄRKIKYNÄLLÄ
Niissä alleviivauksissa ei ollut oikein mitään järkeä. Veikkaan et joku oli kåpnish yrittänyt tutkia jotain.
Last edited by dadadrlrl (22.09.2019 01:23)
Vantaan kirjastoissa ilmeisesti varaukset ovat vielä nimilapuilla noudettavissa itsepalveluhyllyistä. Helsingissä oli hetken, mutta sitten luovuttiin ja olivat nimettöminä päivämäärän mukaan. Ainakin Myyrmäen kirjastossa oli. Siitä tullee mun lähikirjasto loppuvuodesta.
Kirjaston kirjat, missä on alleviivauksia ja merkintöjä
Tän hetkisessä kirjassa about joka sivulla. Tärkeät kohdat merkattu marginaaliin sydämen kuvalla
edellisten lukijoiden marginaalimerkinnät best just tossa luin eeva-liisa mannerin kirjan, jossa oli tiukkaa vasta-argumentoitia marginaaleissa alleviivauksetkaan ei kauheesti haittaa.
Espoon kirjastot lopettavat uuden musan hankkimisen ensi vuoden jälkeen. Kuvittelisin että muut seuraavat vähitellen perästä. Eihän sitä musaa oikein enää lainata. Esim Espoossa tippunut neljännekseen 2000-luvun alun huippuvuosista.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
marjapoimuri wrote:Kirjaston kirjat, missä on alleviivauksia ja merkintöjä
Tän hetkisessä kirjassa about joka sivulla. Tärkeät kohdat merkattu marginaaliin sydämen kuvallaedellisten lukijoiden marginaalimerkinnät best just tossa luin eeva-liisa mannerin kirjan, jossa oli tiukkaa vasta-argumentoitia marginaaleissa alleviivauksetkaan ei kauheesti haittaa.
Reunamerkinnät joskus hauskoja, yleensä ei. Alleviivaajille kaikkea pahaa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
kirjastojen cd:t best, nytkin useita kappaleita lainassa. harmillisen vähän oon jaksanut läppärille ripata viime aikoina, mutta ajattelin että vois alkaa nauhottamaan kassuille parhaita paloja.
kiinnostaa kyllä mitä tarkoittaa kokoelmista "luopuminen", tuleeko jotain myyntiin vai meneekö suoraan jyrän alle.