You are not logged in.
leposi wrote:Onko toi 26.12. oikeesti tapahtumassa? Joskus näin sen Tavastian sivuilla. Nyt sitä ei näy. Bändin sivuilla skulaa ja radiossa Kari ja Sami kans siitä höpis.
Edit: ihan vain siksi, että Taakibörstaa samana päivänä tavalla.
P.s. Pieni uutinen:
PERTTI KURIKAN NIMIPÄIVÄT EI SOITA VIIMEISTÄ KEIKKAANSA TAVASTIALLA 26.12.
Tavastia siirsi bändin syrjään ja otti räppiä tilalle. No,jossain muualla sitten. Jos jaksaa.
Räppi boikottiin.
Vissiin On the Rockissa tämä nyt sitten.
Ai hitto unohdin tämän. Oon landella tuolloin
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Liputkin vain 0,60 e. Tarjontaa olisi maanantaille, kun kilpailevan vaihtoehdon illalle tarjoaa Kari Peitsamon Shocking Blü, mutta taitaa käydä niin, että jouluväsymykset pitävät kotona.
Ylekin huomioi:
Olisin itse ehkä tosin muotoillut tämän tekstin hieman toisin: "Maailmanmainetta niittänyt kehitysvammaisten punk-yhtye Pertti Kurikan Nimipäivät lopettaa soittonsa tapaninpäivänä helsinkiläisbaari On The Rocksin keikalla."
"Kehitysvammaisten punk-yhtye"
Hieno bändi olisi parempi kuvaus minusta.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Itkin ja hulisin. Aivan vitun mahtavaa!!
Koska ne vetää keikan eduskuntatalon portailla? Lupasivat, jos 50000 nimeä tulee siihen kansalaisaloitteeseen ennen tiettyä päivää. Eikse osunu?
Last edited by leposi (06.11.2017 20:11)
Koska ne vetää keikan eduskuntatalon portailla? Lupasivat, jos 50000 nimeä tulee siihen kansalaisaloitteeseen ennen tiettyä päivää. Eikse osunu?
jostain kuulin että narinkkatorilla 5.12. vetävät pari biisiä tai en tiiä.
Pertti Kurikan Nimipäivät kampanjoi Ei myytävänä! -kansalaisaloitteen puolesta ja lupasi kaikille allekirjoittaneille porkkanana soittavansa vielä yhden keikan, mikäli aloite kerää eduskuntakäsittelyyn vaadittavat 50 000 nimeä. Allekirjoituksia on tätä uutista kirjoittaessa kerätty jo reilusti yli 67 000 ja nyt PKN lunastaa lupauksensa: Ei myytävänä! Pertti Kurikan kiitospäivä järjestetään tiistaina 5. joulukuuta klo 1820 Helsingin Kansalaistorilla.
elikkäs tonne sitten, ja sieltä dinoihin tavastialle, kuulostaa suunnitelmalta
tokasikajuttu areenassa ja ensi viikolla telkkarissa.
tokasikajuttu katsottu, oli oikein mainio
tokasikajuttu katsottu, oli oikein mainio
kattelin eilen, vaan en kokonaan. aautossa hauska kohtaus kun Hellellä meni hermot Karin kaljavalitukseen
EDIT: ja kakkapökälejuttu bussissa oli kans mainio.
muutoin oli vähän turhan paljon venytetty osia että saatu "kokoillan elokuvaksi". kävi siis tylsäksi ja pitkäveteiseksi monessa kohtaa.
Last edited by ba (24.04.2018 19:27)
tänään on muuten pertti kurikan nimipäivä
ja osoitteessa aleksis kiven katu 48 on avattu Pertin Valinta.
Kari Aalto julkaissut reggaesinkun uuden bändinsä kanssa, vahvaa kesähittiainesta.
Äver siever miever tuver äver liver köver!
Kari Aalto julkaissut reggaesinkun uuden bändinsä kanssa, vahvaa kesähittiainesta.
joo ihan mainio
kauhea biisi.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
kauhea biisi.
kyllä se jukka pojan voittaa silti
kunnon korvamato-kesähitti kyllä
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.