You are not logged in.
Nussiva turska.
bzort glorf bööth
nussimiset sikseen ja topikki takaisin raiteille
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ed Sheeran
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
onko kesällä 2019 julkaistu karmeaa kesähittiä? tätä mietittiin Laatun kanssa puistossa. näkö- tai kuulohavaintoja?
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
onko kesällä 2019 julkaistu karmeaa kesähittiä? tätä mietittiin Laatun kanssa puistossa. näkö- tai kuulohavaintoja?
Juhannussimaa?
tein lottoni väärin? vai mikä se nyt oli
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
HYI YÖK!
YÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖKK
Hassuttelija wrote:HYI YÖK!
YÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖKK
Kantsii kattoo se dokkari, jos haluaa nähdä jotain tosi harhasta ja sekavaa. Onnisen analyysi näistä vikassa Rumbassa oli hauskinta toviin.
dadadrlrl wrote::center: wrote:dadadrlrl wrote:ydinaukio wrote:Kalossimies wrote:hirveä musiikillinen Steve Buscemi hupparissa
Mitä tämä tarkoittaa?
Nii, Buscemin kuva hupparissa vai Buscemi huppari päällä???
ja mitä on hirven rooli hommelissa
KALOSSIMIES VASTAA!!!!
TAI ET SAA ÄLPPÄRIÄS!
Nämä kaikki pitävät paikkansa. Älppäri kiinnostaa, vaikka en nyt äkkiseltäni saa kiinni että mihin tämä älppäriviittaus liittyy
Ibe ihan pl musaa
VOITKO "DADIS" (NYT KUTSUN SUA NOIN JA TÄTS IT) VASTATA ETTÄ MISTÄ ÄLPPÄRISTÄ OIKEIN PUHUT!!!!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Kalossimies wrote:dadadrlrl wrote::center: wrote:dadadrlrl wrote:ydinaukio wrote:Kalossimies wrote:hirveä musiikillinen Steve Buscemi hupparissa
Mitä tämä tarkoittaa?
Nii, Buscemin kuva hupparissa vai Buscemi huppari päällä???
ja mitä on hirven rooli hommelissa
KALOSSIMIES VASTAA!!!!
TAI ET SAA ÄLPPÄRIÄS!
Nämä kaikki pitävät paikkansa. Älppäri kiinnostaa, vaikka en nyt äkkiseltäni saa kiinni että mihin tämä älppäriviittaus liittyy
Ibe ihan pl musaa
VOITKO "DADIS" (NYT KUTSUN SUA NOIN JA TÄTS IT) VASTATA ETTÄ MISTÄ ÄLPPÄRISTÄ OIKEIN PUHUT!!!!
En tiiä minäkään.
MYSTEERI ÄLPPY
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
jukka poika - papaija
ihan saatanan kamala renkutus joka tuntuu soivan telkkarissa koko ajan koska mainostaa jotain temptation islandia
Rudy Mentarylle kiitokset tästäkin
On kyllä romahduttanut näiden nimi jo niin pahasti että ei tulisi mieleenkään kuunnella Vitun tamperelaiset itsensä liian helpolla päästäjät
Tämä mielipide nyt ei ole kovin poikkeava, mutta Kingston Wall on ehkä helposti Suomen yliarvostetuin bändi. Turhaa tiluttelua ja kristus miten paskoja biisejä. Täysin sietämätöntä musiikkia.
Se että joku osaa soittaa, ei tee siitä millään tavoin lahjakasta. Jyllistä tosin olen myös saanut eräänlaisen käsityksen, että soittotaidon kanssa on vähän niin ja näin. Osaa ehkä soittaa vaikeita kuvioita, mutta ilmeisesti perus komppaamisen kanssa ottaa aika hankalasti. Jos ei malta kompissa pysyä, niin parempi imo olla soittamatta kokonaan.
^aika poikkeavaa.
KW:n ansiot lähinnä "oikeassa" paikassa ja ajassa olemisessa. Kyllä mäkin niitä teininä paljon kuuntelin, mutta viime vuosina ei oo kyllä ollut hirveästi intressiä. Kyllä joku We Cannot Move on ihan pl biisi. Eniten toki tökkii bändin perintö ja siitä seuranneet turhanpäiväiset lukiopilittelijät.
Se että joku osaa soittaa, ei tee siitä millään tavoin lahjakasta.
Tätä vois vähän selventää kyllä
En kyllä pidä messagesta 'jos et osaa soittaa, lopeta soittaminen'
Siinä tapauksessa mun pitää lopettaa heti eikä koskaan edes yrittää
Tuanoi saatana.
Hankin teininä kosketinsoittimen (lapsenakin oli jo jotain leluja ollu), mutten koskaan oppinu soittamaan sitä. En osaa käyttää myöskään mitään oikeaa musantekosoftaa tietokoneella, mutta oon silti tehny musaa tietokoneella.
dadadrlrl wrote:Rudy Mentarylle kiitokset tästäkin
On kyllä romahduttanut näiden nimi jo niin pahasti että ei tulisi mieleenkään kuunnella Vitun tamperelaiset itsensä liian helpolla päästäjät
tuohon ryhmään solistiksi sopisi mara balls
Kalossimies wrote:dadadrlrl wrote:Rudy Mentarylle kiitokset tästäkin
Ai tää oli tämmöstä raptori-pomppua (raptoria lähinnä kammottavasti kompastelevan "räpin" takia) Luulin joksikin punkiksi.
Mutta siis oli kyllä oikeastaan hirveämpi biisi kuin osasin edes odottaa, siitä pisteet
limalii wrote:Kalossimies wrote:dadadrlrl wrote:Rudy Mentarylle kiitokset tästäkin
Ai tää oli tämmöstä raptori-pomppua (raptoria lähinnä kammottavasti kompastelevan "räpin" takia) Luulin joksikin punkiksi.
Mutta siis oli kyllä oikeastaan hirveämpi biisi kuin osasin edes odottaa, siitä pisteet
piti testata, reilu minuutti piisasi, loco-kesä meni jo