You are not logged in.
[quote:80e9c41eb2="psykokarkki"]huh huh... on täällä rikkaita forumisteja/tosifaneja... onkohan ne liput jotain 12"-kokoa kun tommoset postit? tai ehkä kaikki saa lisäyllärinä antonyn maxisinglen kotiin kannettuna...
enpä ole vieläkään antonya sen kummemmin kuullut joten ei tällä hetkellä ainakaan harmita missaaminen.[/quote:80e9c41eb2]
Nyt sitä ollaankin ihan vararikossa eikä ostella levyjä pariin kuukauteen. Pitäis vielä Wolf Eyesiin ja Marissa Nadleriin repiä rahat jostain..
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ehdin jo pelätä pahinta, mutta ehkä NY-musa ei sitten herätä niin suuria intohimoja kuin vaikka Nikke.
NY-musa?
[quote:844a4d1dc9="Feggy"]Ehdin jo pelätä pahinta, mutta ehkä NY-musa ei sitten herätä niin suuria intohimoja kuin vaikka Nikke.
NY-musa?[/quote:844a4d1dc9]
No onhan tuo nyt jollain tavalla Walk on the wild side-musaa.
[quote:a6ae06c37c="jookcha"][quote:a6ae06c37c="psykokarkki"]huh huh... on täällä rikkaita forumisteja/tosifaneja... onkohan ne liput jotain 12"-kokoa kun tommoset postit? tai ehkä kaikki saa lisäyllärinä antonyn maxisinglen kotiin kannettuna...
enpä ole vieläkään antonya sen kummemmin kuullut joten ei tällä hetkellä ainakaan harmita missaaminen.[/quote:a6ae06c37c]
Nyt sitä ollaankin ihan vararikossa eikä ostella levyjä pariin kuukauteen. Pitäis vielä Wolf Eyesiin ja Marissa Nadleriin repiä rahat jostain..[/quote:a6ae06c37c]
Täysin sama. Rahat loppu. Tosin Wolf eyes jää muuteskin valitettavasti väliin.
wolf eyes -lippu hankittuna, marissaa ei mut eix se oo vaa 7e enkä usko että myy loppuun. vai...?
wolf eyes -lippu hankittuna, marissaa ei mut eix se oo vaa 7e enkä usko että myy loppuun. vai...?
Mut ennakkoon on euron halvempi lippu nimittäin. Ovelta 8e.
[quote:f421c0455a="psykokarkki"]wolf eyes -lippu hankittuna, marissaa ei mut eix se oo vaa 7e enkä usko että myy loppuun. vai...?
Mut ennakkoon on euron halvempi lippu nimittäin. Ovelta 8e.[/quote:f421c0455a]
kaitpa tuon ehtii myöhemminkin... palkkapäivää tekis mieli odotella, eli kuun puoltaväliä.
[quote:df0dccb534="Feggy"] ja sain kuin sainkin liput takavasemmalle.
Mä otin ihan suosiolla istumapaikan, suht keskeltä kuitenkin. Ei jaksa vanha ja raihnainen seisoskella...[/quote:df0dccb534]
No sama, istumapaikat nämä.
[quote:dd0f060dd8="upsetter"][quote:dd0f060dd8="Feggy"] ja sain kuin sainkin liput takavasemmalle.
Mä otin ihan suosiolla istumapaikan, suht keskeltä kuitenkin. Ei jaksa vanha ja raihnainen seisoskella...[/quote:dd0f060dd8]
No sama, istumapaikat nämä.[/quote:dd0f060dd8]
AAARGH, tajusin just, että otin SEISOMAPAIKAN. Pistin valintaan että "parhaat vapaana olevat paikat"... mistä vitun lähtien seisomapaikka on parempi kuin istumapaikka? Häh? Pitäiskö siellä vittu tanssia!??! Ei saatana, eikä tosta viitti oikein soittaakaan, kun Lippupalvelun kuumalinja maksaa varmaan 10 e / sekuntti ja aluksi saa odottaa tunnin. kaikille!
[quote:23b3fcaa00="Feggy"][quote:23b3fcaa00="upsetter"][quote:23b3fcaa00="Feggy"] ja sain kuin sainkin liput takavasemmalle.
Mä otin ihan suosiolla istumapaikan, suht keskeltä kuitenkin. Ei jaksa vanha ja raihnainen seisoskella...[/quote:23b3fcaa00]
No sama, istumapaikat nämä.[/quote:23b3fcaa00]
AAARGH, tajusin just, että otin SEISOMAPAIKAN. Pistin valintaan että "parhaat vapaana olevat paikat"... mistä vitun lähtien seisomapaikka on parempi kuin istumapaikka? Häh? Pitäiskö siellä vittu tanssia!??! Ei saatana, eikä tosta viitti oikein soittaakaan, kun Lippupalvelun kuumalinja maksaa varmaan 10 e / sekuntti ja aluksi saa odottaa tunnin. kaikille![/quote:23b3fcaa00]
Sutena vaan toimipisteeseen, saa ehkä vaihdettua.
AAARGH, tajusin just, että otin SEISOMAPAIKAN. Pistin valintaan että "parhaat vapaana olevat paikat"... mistä vitun lähtien seisomapaikka on parempi kuin istumapaikka? Häh? Pitäiskö siellä vittu tanssia!??! Ei saatana, eikä tosta viitti oikein soittaakaan, kun Lippupalvelun kuumalinja maksaa varmaan 10 e / sekuntti ja aluksi saa odottaa tunnin. kaikille!
oma tuoli mukaan...
[quote:024e50faa2="Pistooli-pepe"]AAARGH, tajusin just, että otin SEISOMAPAIKAN. Pistin valintaan että "parhaat vapaana olevat paikat"... mistä vitun lähtien seisomapaikka on parempi kuin istumapaikka? Häh? Pitäiskö siellä vittu tanssia!??! Ei saatana, eikä tosta viitti oikein soittaakaan, kun Lippupalvelun kuumalinja maksaa varmaan 10 e / sekuntti ja aluksi saa odottaa tunnin. kaikille!
oma tuoli mukaan...[/quote:024e50faa2]
Stockalla ei ollut kyllä minkäänlaista jonoa yhdeksän jälkeen.
[quote:80be059311="psykokarkki"][quote:80be059311="Pistooli-pepe"]AAARGH, tajusin just, että otin SEISOMAPAIKAN. Pistin valintaan että "parhaat vapaana olevat paikat"... mistä vitun lähtien seisomapaikka on parempi kuin istumapaikka? Häh? Pitäiskö siellä vittu tanssia!??! Ei saatana, eikä tosta viitti oikein soittaakaan, kun Lippupalvelun kuumalinja maksaa varmaan 10 e / sekuntti ja aluksi saa odottaa tunnin. kaikille!
oma tuoli mukaan...[/quote:80be059311]
Stockalla ei ollut kyllä minkäänlaista jonoa yhdeksän jälkeen.[/quote:80be059311]
Hantta vissiin tarkoitti että keikalle Taidan ottaa meidän ison nojatuolin.
Pitäiskö siellä vittu tanssia!??! !
Itse ainakin vedin Tavastian keikalla tanssiaskeleita Fistfull of Love -kappaleen loppuhehkutuksessa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
mutta feggy, jos hait liput (manskun?) stokkalta niin selvisitkö ilman postikuluja?
EDIT: peukku oli pepen nojatuolille, mutta kelpaa toki giniksen tanssiaskelillekin.
Veikkaan, että ton saa vaihdettua kun pistää jonnekin ilmoituksen "vaihdetaan seisomapaikka istumapaikkaan"..
[quote:d7338bb9c4="Feggy"][quote:d7338bb9c4="upsetter"][quote:d7338bb9c4="Feggy"] ja sain kuin sainkin liput takavasemmalle.
Mä otin ihan suosiolla istumapaikan, suht keskeltä kuitenkin. Ei jaksa vanha ja raihnainen seisoskella...[/quote:d7338bb9c4]
No sama, istumapaikat nämä.[/quote:d7338bb9c4]
AAARGH, tajusin just, että otin SEISOMAPAIKAN. Pistin valintaan että "parhaat vapaana olevat paikat"... mistä vitun lähtien seisomapaikka on parempi kuin istumapaikka? Häh? Pitäiskö siellä vittu tanssia!??! Ei saatana, eikä tosta viitti oikein soittaakaan, kun Lippupalvelun kuumalinja maksaa varmaan 10 e / sekuntti ja aluksi saa odottaa tunnin. kaikille![/quote:d7338bb9c4]
Mua vitutti toi seikka Sigur Rosin keikalla ihan kympillä, onneks äkkäsin nyt ton lippua ostellessa. Antony(kaan) ei tosiaan oo sellasta kamaa, että alkais tehdä mieli jorata hulluna..
[quote:55c9c9871a="psykokarkki"]:peuk:
mutta feggy, jos hait liput (manskun?) stokkalta niin selvisitkö ilman postikuluja?
[/quote:55c9c9871a]
Toki, tai siis toimituskulut 1,50e per lippu. Se on muuten Aleksin stockka.
[quote:e39d610a85="Feggy"][quote:e39d610a85="psykokarkki"]:peuk:
[/quote:e39d610a85]
Toki. Se on muuten Aleksin stockka.[/quote:e39d610a85]
PRKL, ois pitäny toi tajuta. Nyt kusin potin: seisomapaikka ja postikulut. itselleni. Tosin kun on 52 e maksanut, niin ei noi jaksa paljoa enää vituttaa... vitutusprosentti on jo korkealla muuteskin.
Seisomapaikat täälläkin. Miten toi seisomokatsomo on hoidettu tuolla Kulttuuritalolla?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Varasin liput istumapaikoilta.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Se on muuten Aleksin stockka.
stocka ihan ilman mitään, ainoa oikea, mutta tää manskun stokkahan on foorumin omaa kansanperinnettä n. viikon takaa... nyttemmin jo käsite!
[quote:01735a474b="Feggy"]Se on muuten Aleksin stockka.
stocka ihan ilman mitään, ainoa oikea, mutta tää manskun stokkahan on foorumin omaa kansanperinnettä n. viikon takaa... nyttemmin jo käsite![/quote:01735a474b]
höö.
Seisomapaikoilta näkee paljon paljon paremmin kultsalla. Eli suosittelen vain selkätreeniä ja pari olutta energiabuustaukseksi niin kyllähän sitä jaksaa seisoskella.
Olin Tavastialla, joten ei paljon kiinnosta maksaa ylihintasista lipuista
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:55ef900fd5="upsetter"][quote:55ef900fd5="börjeslandet"]Seisomapaikoilta näkee paljon paljon paremmin kultsalla.
[/quote:55ef900fd5]
Sigur Ros-keikan perusteella sanoisin, että eipä pidä paikkaansa tuo väittämä..[/quote:55ef900fd5]
Riippuu varmaan pituudesta, mutta saman keikan perusteella mä tuon väittämän tein. Tosin mun istumapaikka oli aika kaukana ja sivussa enkä pitänyt siitä yhtään. Ja tuskin mitään kovin hyviä istumapaikkoja on tarjolla jos joku tässä vaiheessa haluaa sinne vaihtaa..
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:35033fd767="börjeslandet"][quote:35033fd767="upsetter"][quote:35033fd767="börjeslandet"]Seisomapaikoilta näkee paljon paljon paremmin kultsalla.
[/quote:35033fd767]
Sigur Ros-keikan perusteella sanoisin, että eipä pidä paikkaansa tuo väittämä..[/quote:35033fd767]
Riippuu varmaan pituudesta, mutta saman keikan perusteella mä tuon väittämän tein. Tosin mun istumapaikka oli aika kaukana ja sivussa enkä pitänyt siitä yhtään. Ja tuskin mitään kovin hyviä istumapaikkoja on tarjolla jos joku tässä vaiheessa haluaa sinne vaihtaa..[/quote:35033fd767]
168cm kokemuksella voisin väittää, että katsomosta oli ihan kiva katsella Sigur Rósin keikkaa.
Antonyn liput jää kyllä ostamatta. Lippujen hinnalle:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:12864c61be="hrmunoita"][quote:12864c61be="börjeslandet"][quote:12864c61be="upsetter"][quote:12864c61be="börjeslandet"]Seisomapaikoilta näkee paljon paljon paremmin kultsalla.
[/quote:12864c61be]
Sigur Ros-keikan perusteella sanoisin, että eipä pidä paikkaansa tuo väittämä..[/quote:12864c61be]
Riippuu varmaan pituudesta, mutta saman keikan perusteella mä tuon väittämän tein. Tosin mun istumapaikka oli aika kaukana ja sivussa enkä pitänyt siitä yhtään. Ja tuskin mitään kovin hyviä istumapaikkoja on tarjolla jos joku tässä vaiheessa haluaa sinne vaihtaa..[/quote:12864c61be]
168cm kokemuksella voisin väittää, että katsomosta oli ihan kiva katsella Sigur Rósin keikkaa.
Antonyn liput jää kyllä ostamatta. Lippujen hinnalle: [/quote:12864c61be]
162 cm kokemuksella väittäisin että seisten sigur ros oli kivempi kuin istuen. Ja Antonyyn menisin kyllä kosintaetäisyydelle.
Mangojauhe goddamn.