You are not logged in.
Ehdottomasti...
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Organ "Nekrofiilis" (ehdottomasti femman väärti )
edit. TYPOOO
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Organ "Nekrofiils" (ehdottomasti femman väärti )
joo, aivan LOISTAVA levy
en oo pitkiin aikoihin käynyt anttilassa ja sheino kuitenki vieny kaikki parhaat laareista... spåm
Tunnelin Anttilassa oli viikonloppuna vaikka mitä kivaa "2,99 ->" laarissa. Ite haalin mm. NWOBHM Lightnin' to the nation 3CD kokoelman 6,99e, Gris Grisin s/t:n 4,99 (mainiota psykerokkia Birdmanilla), Ill Easen Exorcistin 4,99, Wisdom of Harryn Torch Divisionin 4,99 jne. Ja Pelle Miljoonan Tää on kapinaa 1,99e... Nuitahan nyt on siellä vaikka kuinka paljon jälellä. Muut taisivat olla melki yksittäiskappaleita.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Tunnelin Anttilassa oli viikonloppuna vaikka mitä kivaa ... Ja Pelle Miljoonan Tää on kapinaa 1,99e... Nuitahan nyt on siellä vaikka kuinka paljon jälellä. Muut taisivat olla melki yksittäiskappaleita.
laitapa pellelle topicci kevyempään ja kerro tosta varhaiskokiksesta, onko hintansa väärti?
[quote:7b46482928="janne m."]Tunnelin Anttilassa oli viikonloppuna vaikka mitä kivaa ... Ja Pelle Miljoonan Tää on kapinaa 1,99e... Nuitahan nyt on siellä vaikka kuinka paljon jälellä. Muut taisivat olla melki yksittäiskappaleita.
laitapa pellelle topicci kevyempään ja kerro tosta varhaiskokiksesta, onko hintansa väärti?[/quote:7b46482928]
Ny pitää tehä TÖITÄ mut katotaan myöhemmin. Pikasesti: on se huiman hintansa väärti, suhisuhi treenissoundeilla vedetään enempi vähempi sinnepäi punkin rytkettä ja rokkia - ei mulla ainakaan ole mitään ongelmia tykätä.
organizing the boy scouts for murder is wrong
. NWOBHM Lightnin' to the nation 3CD kokoelman 6,99e, .
No voi vitt´saatan. Ei näy Jykylän laareissa.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
oulun anttilasta ei ole aikoihin löytynyt enää mitään mullistavaa tai sitten en ole ollut tarpeesi ahkera. viimeksi tais olla robert johnsonin tupla-cd 2 tai 3 euroa, ilmeisesti siinä on ainakin melkein koko tuotanto. parhaimmillaan raimssin levyn hintaero anttilan ja stockmanin välillä tais olla yli 22e
Kouvolan Anttilan tarjontakin aikasen heikkoa normaalisti. Vähän liian mainstream tai jotain. Springsteenin kokoelman ostin femmalla viimeks.
Kouvolan Anttilan tarjontakin aikasen heikkoa normaalisti. Vähän liian mainstream tai jotain. Springsteenin kokoelman ostin femmalla viimeks.
Oon minä tuolta aina joskus jotain paskaa hakenut, ja satunnaisia kiinteitä kokkareitakin kuten Odelayn, New Radicalsin ja vaikka sen Secret Migrationin.
Niin ja halpismerkillä julkaistut kaksi Nits-kokoelmaa mitkä oli parasta ikinä.
Löysin Decemberin Praying, Hoping, Nothingin hintaan 5 e Tunnelin Top Tenistä. No ei tämä kyllä mikään huima ole että siihen nähden hinta kyllä kohdillaan. Ihan ok möykkää.
Sent from my iPhone 16
Tämmönen oli 3,99. Olis ollut kans Elvis Costellon North, mutten ostanut.
[quote:75d6ed564e="Prakk"]
Hyvä niin, ihan helvetin tylsä ja paska levy.[/quote:75d6ed564e]
Sitä pelkäsin
[quote:269e1fa197="public"] Olis ollut kans Elvis Costellon North, mutten ostanut.
Hyvä niin, ihan helvetin tylsä ja paska levy.[/quote:269e1fa197]
Tähän kyllä vahva ERI.
Kävin sattumalta Itiksen Anttilassa tänään.
En itse ostanut mitään, mutta hyllyssä nätti olevan muun muassa:
Will Johnson - Vultures Await
dEUS - The Singles
Joy Zipper - American Whip
Kaikki neljä egee/kpl.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Itiksen Anttilasta löysin 3,99/kpl:
Pulp: We Love Life
hyvän Bacharach-kokkarin
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
unohdin sanoa että kampin anttilassa bonnie "prince" billy sings greatest palace songs tms. hintaan 3 euroa, en jaksanu ostaa.
nyt en jaksa enää spämmiäkään, deadwood alkaa...
Daft Punkin Human After All lähti vitosella. Olis ollut kans Iggy Popin kokoelma, mut ei silleen kiinnostanut.
Eihän tuolla paikallisessa anttilassa nyt mitään tietenkään ole, mutta tänään näkyi hyllyssä jotain halpiskoksuja eri folk-, blues- ja jazzartisteilta (django, woody guthrie ym.) hintaan 2€ /kpl. Vois ostaa muutaman, jos ei muuten, niin ainakin hyllyntäytteeksi ja yleissivistyksen vuoksi.
Eihän tuolla paikallisessa anttilassa nyt mitään tietenkään ole, mutta tänään näkyi hyllyssä jotain halpiskoksuja eri folk-, blues- ja jazzartisteilta (django, woody guthrie ym.) hintaan 2 /kpl. Vois ostaa muutaman, jos ei muuten, niin ainakin hyllyntäytteeksi ja yleissivistyksen vuoksi.
vanhaa bluesia -otsikkoon noista ostovinkkejä ja arvioita, kiitos.
Mulla on joku ylittämätön ostoesto päällä näille 2-5 euron halpiskokoelmille. En tiedä mistä se johtuu, mutta joku sisäinen ääni aina huutelee, että niiden ostaminen olisi silkkaa tyhmyyttä. Enpä sitten tiiä miksi.
Tero saatana, s'olet gay!
Mulla on joku ylittämätön ostoesto päällä näille 2-5 euron halpiskokoelmille. En tiedä mistä se johtuu, mutta joku sisäinen ääni aina huutelee, että niiden ostaminen olisi silkkaa tyhmyyttä. Enpä sitten tiiä miksi.
niinpä, siksi olis ihan asiallista jos joku asiantuntija kertois jos ne on kannattavia hankintoja (tai että mitkä niistä on). toisaalta eikös jonkun robert johnsonin koko tuotanto mahdu aika pieneen tilaan (levy tai kaksi) joten jos siihen satsaa niin haluis että edes kannet ois kivan näköset
[quote:2849ad4acd="forssto"]Mulla on joku ylittämätön ostoesto päällä näille 2-5 euron halpiskokoelmille. En tiedä mistä se johtuu, mutta joku sisäinen ääni aina huutelee, että niiden ostaminen olisi silkkaa tyhmyyttä. Enpä sitten tiiä miksi.
niinpä, siksi olis ihan asiallista jos joku asiantuntija kertois jos ne on kannattavia hankintoja (tai että mitkä niistä on). toisaalta eikös jonkun robert johnsonin koko tuotanto mahdu aika pieneen tilaan (levy tai kaksi) joten jos siihen satsaa niin haluis että edes kannet ois kivan näköset [/quote:2849ad4acd]
Jep, just tälläisen ostin Anttilasta puoli vuotta sitten. Noi kokoelmat on kyllä vaikeita - aika monta kertaa on tullut ostettua hirveetä kakaa. Ainoa perussääntö on kai se, että joukossa ei saa olla liveä ja jos siellä lukee original recordings by original artists, niin sitten voi olla aika huoletta. Tietenkin myös luottomerkit, kuten Charly tai Rhino, on laadun tae. Mutta ei ainakaan jälkimmäistä kovin usein Anttilassa näy.
Kyllä mä olen Charlyn julkaisemanakin saanut aikamoista paskaa. Rhino on toki hyvä, mutta niiden julkaisut harvoin ovatkaan järin halpoja.
Voi ollakin. Ehkä mulla on sitten vaan ollut tuuri tai kuudes aisti.
[quote:c925c613b8="forssto"]Kyllä mä olen Charlyn julkaisemanakin saanut aikamoista paskaa. Rhino on toki hyvä, mutta niiden julkaisut harvoin ovatkaan järin halpoja.
Voi ollakin. Ehkä mulla on sitten vaan ollut tuuri tai kuudes aisti.[/quote:c925c613b8]
Charlyn julkaisuissa on yleensä ihan hyvät soundit jne.
Muutama vuosi takaperinhän joskus joulun alla Anttila toi hillittömän erän Charlyn levyjä kahdella eurolla/kpl myyntiin. Joukossa oli heikompaa ja vähän parempaakin matskua.
Keskimäärin menisin itsekin sanomaan, että Charlyn halpislevyt ovat sieltä laadukkaammasta päästä.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Ei Anttilan alelaarista, mutta jos jotain kiinnostaa, niin Hakaniemen Sokoksen alelaarista löytyisi tuo Scaramangas 9. Tietty tuo on pelkkä tekosyy mennä sinne... Oikeasti sieltä kannattaa poistaa 6 maaiman käsittämättömimmän bändin cd:
CRAZY TOWN
Mitä tapahtui?!
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Tuossa taannoin lähti The magnetic fieldsien 69 love songs 3 eurolla... Noista 3,99 -levyistä ostin Cranberriesiä, Nine black Alpsii ja UNKLEa. Pitäisi varmaan käydä hakemassa Marylandin levykin vielä.