You are not logged in.
tää biisi on vaan niin maaginen
uskomatonta ettei tätä muuten ole alkuperäisellä levyllä vaan kyseessä myöhemmille painoksille lisätty bonusraita liekö edes mukana millään vinyylipainoksella, mutta selkeästi kiekon paras biizi. näköjään myös tuosta sämplestä kiistellään netissä että mitä siinä sanotaan, itse kuulin että "i've been" enkä näköjään ole ainoa
taas niitä biisejä joita pitää luukuttaa repeatilla :psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee:
Mulla taas toi aphexin stone in focus, joka oli vinskaversiolla mukana, muttei keedeellä. Kuulin viikko sitten ekan kerran. Wtf, täydellistä kamaa.
Tubessa vielä mukava yli tunnin versio, fully looped siis.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Juhani Aaltosen Live at Groovy
Reggie Workman on ihan älyttömässä vedossa bassonsa kaa, möyrii ja muljahtelee, siis todella vakuuttavaa touhua. En muistanutkaan että Aaltonen on näihin aikoihin napannut tosi paljon juttuja Coltranelta soundin ja fraasien suhteen, ihan hiton hienoa soittoa kylläkin.
Onko kukaan muu suomalainen (Vesalan ja Aaltosen lisäksi siis) levyttänyt Workmanin kanssa? Ei vissiin?
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Lee Hazlewood
bzort glorf bööth
pooh sticksin million seller lp, huh mitä neroutta
.
Kaveri kuuntelutti tätä vähän aikaa sitten ja menin siitä aivan sekaisin. Sain varattua levyn kirjastosta ja tais tänään tulla noudettavaksi. Tätä biisiä nyt lähinnä luukuttanut, mutta levyllä oli muitakin hyvyyksiä. Ihana Eggstone taustabändinä.
tää biisi soi mun unessa jossain yhteydessä ja aamulla päässä ja parastahan tämä:
mulla on muuten ton albumin kannessa tyyppien nimikirjoitukset, ei tosin itse saadut, mutta tyypit oli käyneet aikanaan musiikkifazerilla nimmaroimassa muutaman levyn jotka sieltä sitten myytiin.
Merriweather soi ja onhan tää parasta, mutta ohella myös radiopuhelimet ja Jeesus
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Nyt soi Beyonce ja Lemonade nerokkain albumi tällä vuosikymmenellä
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Ed Sheeran
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
o samuli a - field trip
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
The Dream Academy - Power to Believe
Last edited by E (31.07.2019 20:36)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Parasta aina:
Dennis Wilson
Brian Wilson
bzort glorf bööth
Parasta aina:
Dennis Wilson
Brian Wilson
The Blasters
bzort glorf bööth
Far-outin nihonjinin se loppupuolen mantra
100/5
Helvetti miten hyvän kuulonen. Lähtölaukaus sleep stonerille v. 1973
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
R.E.M. - What's the Frequency, Kenneth?
Ehkä tämä sit tosiaan on maailman paras rock-kappale. Miten voi soundata sähkökitarat näin hyviltä, toteuttavat kappaleen funktion täsmällisesti ilman mitään ylimääräistä. Ja sit toki rummut sama homma, ei yhtään turhaa iskua, täydellinen biisi.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
R.E.M. - What's the Frequency, Kenneth?
Ehkä tämä sit tosiaan on maailman paras rock-kappale. Miten voi soundata sähkökitarat näin hyviltä, toteuttavat kappaleen funktion täsmällisesti ilman mitään ylimääräistä. Ja sit toki rummut sama homma, ei yhtään turhaa iskua, täydellinen biisi.
Tää.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Dirty Projectors
Miksei tää ole listojen kärjessä, moternia saundia, mutta suorastaan liian nerokkaasti tehtynä, ei vittu tulkaa kahtoo
Acid Runs
Onpas hyvää
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.