You are not logged in.
tässä vielä vähän juttua, tosin ei tietoa kuinka itse keikka meni. riittääköhän paitoja flow-myyntiin, pitää alkaa säästää rahaa. vuoden odotetuin keikka ehdottomasti
Stereolab played their first show in over 10 years (setlist, pics)
fluorescences
tässä vielä vähän juttua, tosin ei tietoa kuinka itse keikka meni. riittääköhän paitoja flow-myyntiin, pitää alkaa säästää rahaa. vuoden odotetuin keikka ehdottomasti
fluorescences
siis minkä hintasia noi paidat oikein on
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
psykokarkki wrote:tässä vielä vähän juttua, tosin ei tietoa kuinka itse keikka meni. riittääköhän paitoja flow-myyntiin, pitää alkaa säästää rahaa. vuoden odotetuin keikka ehdottomasti
fluorescences
en tiiö mutta ainahan ne maksaa vähintään jotain 25 ja sekin on iso raha
jookcha wrote:psykokarkki wrote:tässä vielä vähän juttua, tosin ei tietoa kuinka itse keikka meni. riittääköhän paitoja flow-myyntiin, pitää alkaa säästää rahaa. vuoden odotetuin keikka ehdottomasti
fluorescences
15 puntaahan nuo näyttäis olevan.
psykokarkki wrote:jookcha wrote:psykokarkki wrote:tässä vielä vähän juttua, tosin ei tietoa kuinka itse keikka meni. riittääköhän paitoja flow-myyntiin, pitää alkaa säästää rahaa. vuoden odotetuin keikka ehdottomasti
fluorescences
15 puntaahan nuo näyttäis olevan.
mutta tuskinpa suomessa
Ei bändipaidat enää ole yhtä kohtuuhintaisia, mitä ne joskus oli.
Joku voisi kertoa tässä miten osti Tavastialla 1997 jonkun bändipaidan 25mk:lla.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Come and Play in the Milky Night
Brakhage
French Disko
Baby Lulu
Miss Modular
Metronomic Underground
Need to Be
Ping Pong
Percolator
John Cage Bubblegum
Lo Boob Oscillator
Primiksessä tuli noi, rakastin vaikka osaksi meni sosialisoimiseen aika. Ja kaveri tykkäs kanssa, vaikka yleensä vaatii metelimpää musiikkia, junnausjuttuja oli kuitenkin tarpeeksi. Ens viikolla sitten kunnon venuella keikka johon ostin lipun ton festarikeikan siivittämänä ku oli niin hyvä.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
juu pirun hyvä olivat täällä kotonakin, samantyylinen setlist mutta lisää piisuja
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
herranjestas, lo boob oscillator :peuk:
tää on vuoden odotetuin keikka flowssa, soittavat varmaan teltassa eikä päälavalla, veikkaisin.
Margerine eclipse hemmetin kova levy, myykää mulle joku se microbe hunters, sit taitais olla about kaikki levyt hallussa
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
syssymmällä lisää uusintoja:
Stereolab to Reissue Dots and Loops, Emperor Tomato Ketchup, and More
maistiaisena ylijäämäbiisi emperor tomato ketchupilta, freestyle dumpling:
syssymmällä lisää uusintoja:
Stereolab to Reissue Dots and Loops, Emperor Tomato Ketchup, and More
maistiaisena ylijäämäbiisi emperor tomato ketchupilta, freestyle dumpling:
Noni sieltä sit se cobra haltuun.
Sain Mars Audiac Quintet-uusinnan mukana tulleessa raaputusarvassa viisi Cliffiä
Mitä se meinaa?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
psychocandy wrote:dadadrlrl wrote:Sain Mars Audiac Quintet-uusinnan mukana tulleessa raaputusarvassa viisi Cliffiä
Mitä se meinaa?
Palkintoa! Jotain memorabiliaa oletettavasti.
Discogsin mukaan palkinto on 12" EP.
Mun mustassa uusinnassa ei ollu arpaa
mainitaan nyt täälläkin että vuoden paras keikka flowssa nämä uudestaan suomeen klubikeikalle kiitos
paras biisi lo boob oscillatorin ohella:
joku fiksumpi vois käydä naputtelemassa tän setlist.fm:ään, nyt siellä on vain french disko
Huikee keikka. Parempi livebändi kuin odotin. Vaikkei settilista ollut greatest hits, niin todella hyvä, toimiva valikoima biisejä. Groovasi tosi tiukasti, basistille ja rumpalille erityispisteet. Olisin kuunnellut toisenkin tunnin tosi kernaasti. Vuoden parhaita keikkoja.
Päivitetty sivuille ja otetaan vaikka talteen vielä tänne tekstimuodossa, niin jaa varmemmin internetin syövereihin.
Brakhage
French Disko
Double Rocker
Miss Modular
Metronomic Underground
Need to Be
Infinity Girl
Anamorphose
Ping Pong
Percolator
Lo Boob Oscillator
en ole kolmekybänen emoboy
melkein alkaa tuntua siltä että margerine eclipse on yhtyeeb oaras leyv
täynnä ihan huippubiisejä ainakin, ei häviä pätkääkään bändin suurimmille klassikoille.
Last edited by dadadrlrl (04.09.2019 22:48)
Önönönönö direksiööön
Tuanoi saatana.