You are not logged in.
En sanois turvalliseksi, tässä on nimenomaan tosi paljon kaikenlaista SIKAILUA ja HULINAA! Sinkuissa sitä tokikin vähemmän, ja sinkut ovatkin olleet aika heikkoja. Paitsi Hei kevät, joka on hieno!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
No ku ei oo ehtiny vielä kuunnella läpi! Sen mitä ehdin ni kuulosti hyvältä mut ehkä vähän turhan turvalliselta. Palaan asiaan!
Sama mutta täältä varovainen ainakin alkupään biiseille!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Nääh, kyllä Elton John Eminemin mentorina on kovempi juttu.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
dadadrlrl wrote:Nääh, kyllä Elton John Eminemin mentorina on kovempi juttu.
Totta.
Forkan vähäinen kiinnostus uutta Sanni-levyä kohtaan on JÄRCYTTÄVÄN ALHAINEN ottaen huomioon millaiset joukko-orgiat täällä oli käynnissä viime levyn ympärillä
Ekat kolme biisiä ainakin ihan pl kamaa, kovat progemetallifiilikset kahdessa ekassa biisissä Hank Solon heivaaminen helevettiin ja korvaaminen Jurekilla kyllä oikea veto, koska tosi hyvän ja kurantin kuuloista musaahan tämä on. Sannin tekstit toki suht hirveitä, mut nyt kävi näin.
niin paskoja ne singlet, etten edes aio kuunnella tätä uutta albumia vaikka edellisestä innostuinkin. nyt kävi näin
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Ei kiinnostanut Sannin edellinenkään levy. Tämä vielä vähemmän, kun on niin hirveitä mielikuvia herättävä nimi levyllä tai singlellä.
bzort glorf bööth
vain tilaajille, löytyy toki myös päivän lehdestä. onhan toi kiistatta sannin paras kappale ja syystäkin klassikko, joka muistetaan vielä 2080-luvulla
Harmi vaan että otan Juuso Määttäsen tekstit henkilökohtaisena loukkauksena Paskin hesarin musatoimittaja sitten Mari Koppisen.
Lattialla makoillessaan Sanni haki inspiraatiota kappaleeseen.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Lattialla makoillessaan Sanni haki inspiraatiota kappaleeseen.
M.O.T.
Maria Veitola Sannin luona yökylässä nyt
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Siis tää on miss farkku suomi.
Tuanoi saatana.