You are not logged in.
jookcha wrote:dadadrlrl wrote:jookcha wrote:Oliko tuolla oodissa siis jotain tallennusvehkeitä vai pitääkö ottaa läppäri messiin?
Nää vissiin puuttuu vielä. En nyt tiedä oliko sen vitoshuoneen mikseri usbillinen. Ihme meno jos ei ole.
Jaa tänne ois pitäny ottaa omat patchkaapelit messiin no ens kerralla sitten. mässy vehje toi moog.
Kävitkö tiskillä kysymässä?
Tajusin vasta pois lähtiessä että niijoo oiskohan tossa tiskillä ollu
pannan vielä theremin-moduulille
Last edited by jookcha (31.05.2019 18:29)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
RIME kävi pitämässä meteliä.
Hyvältä kuulosti Rime ja ......
bzort glorf bööth
^ hyvää kamaa ja hienon näköinen levy :peuk:
sisältääkö femman hinta myös postit, jos sisältää niin vois harkita jopa ostamista
^ hyvää kamaa ja hienon näköinen levy :peuk:
sisältääkö femman hinta myös postit, jos sisältää niin vois harkita jopa ostamista
Odota perjantaihin, vitun kova lisäys tulossa silloin
Vois kyllä laskea ceedeeärrien hintaa...
!Vittu Huumesilmiä kasetilla MITÄ VITTUA!!?
Ensimmäinen pitkäsoitto nyt kauniina keltaisena pienenä kasettina for your pleasure.
https://woodensherpa.bandcamp.com/album … iset-hipat
Last edited by KZ (28.06.2019 14:14)
HERRANJESTAS TUHAT MILJOONAA
kympillähän nuo saa molemmat posteineen eikö näin
mutta miten toi on jaettu kasetille, onko toisella puolella tyhjää
On siinä kieltämättä vieläkin jotain siistiä julkaista musaa fyysisessä formaatissa. Olin itse asiassa juuri yhteydessä levy-yhtiön jätkiin tulevan julkaisun tiimoilta ja sieltä jopa vastattiin
mutta miten toi on jaettu kasetille, onko toisella puolella tyhjää
Jaettu about tasan eli raitojen splittaus vähän eri ku digissä. Yks pitkä yhtenäinen ulostushan tuo on.
ydinaukio wrote:
On siinä kieltämättä vieläkin jotain siistiä julkaista musaa fyysisessä formaatissa.Todellisuudessa silkkaa rahan tuhlausta
onhan se hyvä että on harrastuksia vaikka niihin rahaa meneekin
On siinä kieltämättä vieläkin jotain siistiä julkaista musaa fyysisessä formaatissa. Olin itse asiassa juuri yhteydessä levy-yhtiön jätkiin tulevan julkaisun tiimoilta ja sieltä jopa vastattiin
Ainoa oikea tapa.
bzort glorf bööth
Ja onnittelut KZ uudesta julkaisusta.
bzort glorf bööth
Tuossa keväällä nauhoitettiin neljä biisiä jotain punkin ja hardcoren sekoitusta, teemalla kerralla purkkiin välittämättä virheistä. Toki miksattiin. Kova hinku ois tän bändin kanssa päästä keikoille:
Tämän videon editoiminen oli melko "jännä" projekti köykäisellä läppärillä. Rendaus kesti lähemmäs 20h.
Mikäli tekee pahaa katsoa psykedeelistä valovälkesisältöä, älä katso tätä videota.
Last edited by KZ (02.07.2019 11:32)
Tuossa päivällä jo näin, että mukavasti forkkalaisten tuotoksia tänään arvioitavana, kun Sirkkeleistäkin oikein hyvä ja rakentava arvio, että missä mennään. Punkkimätömpi puoli kriitikkoa lämmitti, mutta tämä ei ilmeisesti niin paljon
https://www.youtube.com/watch?v=_YN_dmx3D_I
Last edited by Porvoon turkkilainen (06.08.2019 17:25)
!Vuoden odotetuin ja lunastetuin HS Yoshisoosi nyt myös kasetin muodossa!
Sekä bundletarjous.
Ai joo, pitää yrittää muistaa tilata ku oon koneella
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
uusia biisejä niin perkeleesti valmiina
katsokaa tämän nuoren taiturin ooooiiii näittekö minkä maalin kaveri iskee!