You are not logged in.
Suosikkimusiikin ostaminen fyysisenä kopiona siis kannattaa, mikäli haluaa toimia ekologisesti. BBC:n mukaan kriittinen raja on 27 kuuntelukertaa. Mikäli albumin striimaa useammin, kuormittaa sen kuunteleminen ympäristöä fyysistä kopiota enemmän.
aika harvaa levyä noin montaa kertaa kuuntelee?
Parhaista voi tulla kymmenessä vuodessa noin monta kertaa.
shanks wrote:Suosikkimusiikin ostaminen fyysisenä kopiona siis kannattaa, mikäli haluaa toimia ekologisesti. BBC:n mukaan kriittinen raja on 27 kuuntelukertaa. Mikäli albumin striimaa useammin, kuormittaa sen kuunteleminen ympäristöä fyysistä kopiota enemmän.
aika harvaa levyä noin montaa kertaa kuuntelee?
Parhaista voi tulla kymmenessä vuodessa noin monta kertaa.
parhaita levyjä kuuntelet alle kolme kertaa vuodessa?
kuunnellaan sitä musiikkia
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Riippuu varmaan paljon niitä parhaita levyjä on mitä kuuntelee?
Jos vaikka sata niin niiden kuunteleminen 27 kertaa kestää aika kauan kun emmä ainakaan päivittäin välttämättä montaa levyllistä musaa kuuntele.
kumpi on pahempi: ska punk vai nu metal?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ite kallistun ska punkiin
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ite kallistun ska punkiin
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Mitä mieltä liian tiukkaliimaisista hintalapuista levyissä?
En pidä, mutta tulee mieleen nostalgisia muistoja.
Alan Lomaxs Massive Music Archive Is Online: Features 17,000 Historic Blues & Folk Recordings
Last edited by barton_funk (26.04.2019 18:13)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Turkmenistanin presidentin kappale hevoselleen.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Oon pärk hukannu kaverin muinoin nauhoittaman kassun, jossa oli Smogin Julius Caesar, Sydin Madcap ja läpileikkaus Leonard Cohenin tuotantoon. Siinäpä oli120 minutes silkkaa asiaa!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Tämä klassikko Immortalin kuva.
bzort glorf bööth
https://suomenkuvalehti.fi/wp-content/u … 0x1200.jpg
Jos nykyään joku ei tiedä mua, voin sanoa, että Vain elämää ja kuusi Emmaa
Selvä.
Vain elämää on kyl ennemmin todiste siitä, että olet nelonen median sätkynukke, kuin mikään meriitti. Emmoista nyt ei välitä muutenkaan kukaan.
Siis onks tää vanha YUP lastenmusiikkia?
Kasper ja Jesper ja Joonatan
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
KZ wrote:ba wrote:KZ wrote:Mikä se on se perkussiosoitin, mikä pitää semmosta kalkkarokäärmeääntä? Ainaki Death in junella ollu monesti käytössä.
kastanjetit
Ei o ne.
cabasa saattais olla
Eikäkö sitä lyödään kerran ja sit lähtee semmonen pitkä kalkkarokäärmeen säksätys.