You are not logged in.
Pages: 1
Pitäähän tällekin oma topikki olla. en tiedä kuuluuko tänne raskaampaa -osioon, mutta tarpeeksi (hyvää) emopissistelyä lyriikoiden osalta. toisaalta bändi on myös ajankohtainen sen takia että että uusi levy a divided house julkaistaan joskus elokuussa ja tuonne linkitetylle sivulle ilmestyy parin viikon välein uusia mp3sia kuunneltavaksi. myös vanhempia tuotoksia on ladattavissa sieltä jos joku lahna ei niitä vielä ole kuullut.
Similar Artists
Interpol
XTC
Devo
Guided by Voices
Butthole Surfers
Pixies
Bizarre Sex Trio
no aha
haa, joo. virolaiset osasivat tän bändin. eli soundiltaanhan tämä on (ainakin ollut) jossain joy divisionin ja interpolin välimaastossa. mutta interpolista tämän erottaa se, että soiton ja laulun läpi pääsee mukaan vähän tunnetta ja intohimoakin eikä kaikkea latisteta lokeroihin. tai ehkä nekään ei latista mutta MDID revittelee ja päästää ittestään enemmän irti
kuitenkin - jotenkin vähän peelottaa tuo uusi levy..no sittenhän tuon kuulee
mutta tänne kannattaa suunnata http://www.mydadisdead.com/sounds2.htm ja hakea etenkin tuo The Taller You Are, The Shorter You Get
edit: no olihan tuo linkki tuolla jo helillä, oon vielä aamukohmeessa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ite tykkäsin eniten tuosta Let's Skip the Detailsista. spåm
This must be what jail / I will scratch
mul on sekalainen kokoelma mp3sia. Tykkään. Paljon.
Varikset komentavat
The Taller You Are... oli kaupassa tuplavinyylinä, mut makso yli kakskybää. Ei sinänsä paljoo, mut ohan se painavakin.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Olihan täällä topsu. Möin joskus 15 vuotta sitten veks pari omistamaani levyä jostain syystä jota en muista. Ja ostin nyt pari kun tuli halvalla vastaan, Chopping Down the Family Tree ja The Best Defense. Täähän on tosi hyvä bändi sellasta snadisti nukkavierua kasari-indierokkia, joka on ainakin mulle jo ihan lähtökohtasesti tosi rakasta. Mut näillä on lisäks aika kivoja biisejä ja sellanen velmu tyyli joka miellyttää mua paljon.
Chopping Down the Family Treeltä biisi Without a Doubt:
Eipä pikkaisen täydellinen biisi.
Aikamoinen biisi myös toi Without a Doubt. Täytynee perehtyä.
Lehtisalo tästä mulle joskus kohkasi. Pitääpäs!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Pages: 1