You are not logged in.
Homeland - kausi 7
Syke kausi 5, vittu mitä käppää
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Chernobyl
Poikkeuksellisen taitavasti pilkottu tarina tv-sarjan jaksoiksi. Hyvää näyttelemistä. Filiksiä nostaa katsoessa sekin, että koko hullu tapaus perustuu tositapahtumiin.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Good Omens. Turhan suoraa kirjan kuvitusta, ja epookki on epäselvä, ollaanko 70- ,90- vai 2010-luvulla, mutta silti viihdyttää ok.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Bodyguard
Chernobyl oli hyvä. 3,5/5
Boschin 5. kausi oli jeba. 3/5
Deadwoodin taidan aloittaa seuraavaksi.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Chernobyl
Billionsin 4. kausi katottu
Little Big Liesin 2. kausi alkoi. Jos toka jakso ei vakuuta niin jää kesken
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Tsernobylin onnettomuus oli niin dramaattinen, että lisädramatisointiin ei luulisi olevan tarvetta. Valitettavasti on nähty tarpeelliseksi keksityillä asioilla, myyteillä ja leikkifysiikalla pilata potentiaalisesti hyvä sarja.
en oikein ymmärrä tätä autenttisuusrunkkausta/-itkua chernobylin yhteydessä. tai no, ylipäätään minkään sarjan/leffan yhteydessä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
en oikein ymmärrä tätä autenttisuusrunkkausta/-itkua chernobylin yhteydessä. tai no, ylipäätään minkään sarjan/leffan yhteydessä.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Chernobyl
Yks jakso jäljellä. Tosi kova sarja Sivujuonne palomiehestä ja sen vaimosta ei kiinnostanu.
Suburra
Muutama jakso jäljellä. Paras sarja missä ei periaatteessa ole mitään erikoista Ihan en kaikissa detskuissa pysy mukana. Paskat musat. Rooma italian kieli Semmonen kenkäkauppa on/oli ku Andiamo. Se tarkoittaa 'lähdetään'.
Happy
Kakkoskausi alkanu. Omaperäinen hullutteleva sarja. Kuitenkaan en jostain syystä ole mitenkään erityisemmin kiinnostunut. Olen niin vakava ja totinen ihminen, että pidän eniten vakavasta kuivasta draamasta ja dokumenteista.
Fleabag
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Vois tänään aloittaa Catch-22.
Vois tänään aloittaa Catch-22.
Eka jakso oli hauska.
Fleabag
tää oli hyvä, taidan kattoa kakkoskaudenkin
Westworld, uhka vai mahdollisuus? Onko paljo väkivaltaa ja nussimista?
Ihan ok. Väkivaltaa on reilusti, mutta minua alkoi sarjan edetessä vituttamaan tietyt hahmot ja toivoin niille vain pikaista uloskirjoittamista koko sarjasta. Sellainen ihan kiva 6+/10.
Niin ja tissejä + perseitä vilahtelee välillä ja oliskohan ollut löysiä kalujakin.
Last edited by hiirimattona (18.06.2019 23:33)
bzort glorf bööth
tsiigaaks joku areenasta kohuttua rauta-aikaa?
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
ja enpä seuraa oikein mitään. tai no katon lähinnä animea live actionin sijaan nykyään, sille tais olla joku oma friikkitopikkinsa. broad city oli aika hyvä ja ton twin peaksin tuoreimman vois joskus katsoa. samaten true detectiven kolmosen. harvassa sellaset oikeesti houkuttelevat sarjat sen jälkeen kun hbo-klassikot ja trailer park boysin ja officen kaltaiset lämärit on lusittu. lisätääs, että bojack horsemanista odotellaan uutta kautta puolikova lahkeessa.
Last edited by ray charlz (19.06.2019 01:11)
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
KZ wrote:Westworld, uhka vai mahdollisuus? Onko paljo väkivaltaa ja nussimista?
Ihan ok. Väkivaltaa on reilusti, mutta minua alkoi sarjan edetessä vituttamaan tietyt hahmot ja toivoin niille vain pikaista uloskirjoittamista koko sarjasta. Sellainen ihan kiva 6+/10.
Niin ja tissejä + perseitä vilahtelee välillä ja oliskohan ollut löysiä kalujakin.
Siis olihan tossa nyt tissejä vaikka kuinka. Nussimista ei niinkään. Väkivaltaa keskinkertainen määrä. En ihan täysin tajua tän huimaa hypetystä, mut ehkä 8/10 kuitenkin. Lähtee hitaasti liikkeelle eli malttia koozeta jos aloitat tän.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Eksoottiset junamatkat
Years and Yearsia olen vahdannut kaksi jaksoa kuudesta. Todella herkulliselta vaikuttaa. HBOlla pelaa.
Banged Up Abroad
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Search Party
Darkin toka kausi ilmestynyt. Millähän helvetillä mä muistelen mieleen tämän juonikoukerot
Mä olin ainaki aivan pihalla kun katoin ekan jakson tokaa kautta.
Last edited by Espoon Prinssi (26.06.2019 10:14)
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Search Party
Katoin ekan kauden ja tätä katsoessa lähinnä vitutti päähahmo ja muutenkin vähän tylsä. Ei ihan paska, mutta ei toista kautta kyllä yhtään kiinnostanut.
leposi wrote:Search Party
Katoin ekan kauden ja tätä katsoessa lähinnä vitutti päähahmo ja muutenkin vähän tylsä. Ei ihan paska, mutta ei toista kautta kyllä yhtään kiinnostanut.
Juu, jätän kans muutaman jakson jälkeen. Ei jaksa kiinnostaa eikä edes hauskuuta. On tätä kehuttu, mutta ei vaan lähde.