You are not logged in.
Built To Spill Debaserissa vuonna 2008. Soittivat Perfect From Now On -albumin.
mitähän näitä ois nähty? psychocandy oli kyllä hieman vaisu, pellen moottoritiessä biisit soitettiin väärässä järkässä ja joku tais jäädä soittamattakin ja lemonheadsit veti hirveellä kiireellä it's a shame about rayn. dinon bug tais olla aika kova, sanotaan vaikka se, kun en nyt muista mitä kaikkea on tullut nähtyä eli olikohan muitakin...
EDIT: unohtui ainakin gza vetämässä liquid swords, mutta sekin aika hätäinen veto
en välitä tällaisista, artisti itse päättäköön settilistansa
mut nähdyistä tulee mieleen houdini
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
jaa niin, yari & se tuntematon numero vetämässä pahaa unta oli aika jees
cmx:n talvikuningas huvilassa
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Yari & Tuntematon Numeron Pahaa Unta ja SY:n Daydream Nation hienoja keikkoja, mutta kyllähän näitä vetoja aina tietty yllätyksettömyys vaivaa.
Mayhemin De mysteriis.. oli kans ihan jepa, mutta joo käppä konseptihan tää on.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ainoa mikä tulee mieleen on Pere Ubu ja The Modern Dance, jossa yllätyksellisesti bändi veti myös nipun levyä edeltäviä singlejä. Tuli siis samana vuonna kuultua Final Solution kaksi kertaa Tavastialla, ensin Bob Hundin ruotsinnos, myöhemmin Pere Ubun vetämänä.
Konsepti tosiaan aika leimi, selkeästi myös poistunut muodista tää tapa. Mut Ubu oli 5/5.
Monster magnet - spine of god ja rush - moving pictures
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Helmet soitti Meantimen lopusta alkuun ja Bettyn alusta loppuun pari vuotta sitten hyvityksenä siitä, että edellinen Suomen keikka peruuntui. Tässä oli myös yllätysmomentti mukana, koska settilista ei ollut etukäteen tiedossa.
Ainoa mikä tulee mieleen on Pere Ubu ja The Modern Dance, jossa yllätyksellisesti bändi veti myös nipun levyä edeltäviä singlejä. Tuli siis samana vuonna kuultua Final Solution kaksi kertaa Tavastialla, ensin Bob Hundin ruotsinnos, myöhemmin Pere Ubun vetämänä.
Konsepti tosiaan aika leimi, selkeästi myös poistunut muodista tää tapa. Mut Ubu oli 5/5.
tosiaan, ubu oli kans jees.
aivan hyvä konsepti mielestäni
En ole tietääkseni ollut tällaisilla keikoilla ellei bändin settilista ollut muuten vain se tuorein levy kokonaisuudessaan.
Ei ole koskaan kiinnostanut tällaiset.
bzort glorf bööth
psychocandy lienee ainoa jonka olen nähnyt eikä ole mitään mielipidettä konseptista
Kaikki muut on pellejä, minä olen hieno ihminen ja loistava ajattelija. Mjötö ööjm kirjat ja paperit ehkä myösm
Onkohan nämä ainoat: Breeders - Last Splash Manchesterissa, Boris - Pink (kirjoitin ensin Ping ) Tavastialla
Ei oikeastaan mielipidettä koko konseptista, onhan tässä vähän sellaista kikkakakkosen henkeä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Absojen Suljettu-keikka oli hyvä.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
tosiaan, aiemmin unohdin mainita että tulihan suljettu nähtyä ja ehkä myös toi boris, jollain boriksen tavastian keikalla olin niin naamat etten oikein muista, oli luultavasti tuo
Ainoa varmaan Pere Ubun The Modern Dance. Se olikin hemmetin hyvä, vaikka en mä tähän konseptiin kovin hyvällä suhtaudu noin muuten.
Joskus nuorempana ja tyhmempänä sitä toivoi et Circle soittais Meronian tai Zopalkin, mut lol ei, bändissä on liikaa Rättöä ja liian vähän Eloa.
Last edited by dadadrlrl (18.09.2020 10:49)
Joskus nuorempana ja tyhmempänä sitä toivoi et Circle soittais Meronian tai Zopalkin, mut lol ei, bändissä on liikaa Rättöä ja liian vähän Eloa.
Mika Rättö on maailman paras laulaja.
Tuanoi saatana.