You are not logged in.
hissi on meikän lempilevy kirkleltä ja ainoa jonka omistan fyysisenä (2014 vuosimallin älpytin)
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Myykää joku mulle Andexelt ku ei oo Lehtipappa viä innostunu uusimaan, ainut studiolevy joka multa puuttuu
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Ja siis onhan ysärisirklessä ihan oma mystiikkansa. Syy on toki siinä, että oon jonne joka ei oo ollut paikalla todistamassa noita juttuja. Mut olihan bändin tyypitkin nuorempia ja energisempiä, niin tokihan meno oli sen mukaista.
Vaan eipä silti voi sanoa, että nykykombokaan kauheesti livenä löysäilisi, se on toki hienoa
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Fraten ikisuosikkejani, helposti topfemmassa. Andexelt jäänyt harmillisen etäiseksi, olisko ollut vain kopsatulla c-kassulla tai jtn.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Sööklö ja Kirkle
bzort glorf bööth
En tykkää että ripotellaan näitä vinyylisinkkuja ja digisinkkuja ja mitä lie, tehhään kokonaisia albumeita ja painetaan niitä cd:lle
hezma wrote:tehhään kokonaisia albumeita ja painetaan niitä cd:lle
Lol onks nyt 2001 lol
oispa
KZ wrote:Oiskohan aiheellista niputtaa kaikki circlen ulkopuoliset lehtisäiliöbändit omaan topiciin?
Mut mihin osastoon mä tän teen? Onks se hölmö jos ei oo samassa eli raskaammassa?
ei kai tarvita mitään uutta otsikkoa kun täällä näitä kuitenkin perinteisesti lätistään.
KZ wrote:KZ wrote:Oiskohan aiheellista niputtaa kaikki circlen ulkopuoliset lehtisäiliöbändit omaan topiciin?
Mut mihin osastoon mä tän teen? Onks se hölmö jos ei oo samassa eli raskaammassa?
ei kai tarvita mitään uutta otsikkoa kun täällä näitä kuitenkin perinteisesti lätistään.
no sit mä teen vastalauseena toisen topicin circlelle
Yritin KZ:n spämmitulvasta etsiä puhetta siitä Alt Ektro festistä ilmoittaakseni että kyseinen spektaakkeli tapahtuu myös päähesoissa, mutta en jaksa kahta sivua enempää koluta.
No kyseinen spektaakkeli tapahtuu näemmä myös päähesoissa. On the Gothsissa (joo, vois vaihtaa nimensä jo) 4.8. Vois mennä, vaikka heti alkoi promoteksti vituttamaan capsloceineen ja superlatiiveineen. Mä tosin oletan, että spektaakkelinhakuisen lässynlään takana on ohjelmatoimisto, eikä esim. Lehtipappa.
Last edited by dadadrlrl (31.05.2019 13:24)
Festivaalin pääesiintyjänä nähdään On The Rocksin keikalla ainutlaatuisen spessukeikan soittava Pharaoh Rättö & Overlord Lehtisalo. Post-punk-faneja hemmotellaan myös, sillä Yhdysvalloista ensimmäistä kertaan Suomeen saapuva, vuonna 1979 perustettu Toiling Midgets soittaa Tampereen lisäksi myös On The Rocksissa.
Kuten Tampereella, myös Helsingissä nähdään elokuvaohjaaja Mika Taanilan ja Ektro-pomo Jussi Lehtisalon Pakasteet, vieraanaan epäselvän räpin kuningatar Draama-Helmi.
Illan viimeinen esiintyjä julkaistaan 10. kesäkuuta.
Kyllä nyt on taas kyrpä pystyssä niin että heilahtaa!
siis 4.8.
en pääse
Kyllähän tämä Taskuni kutsu / Trooppinen jää taitaa olla näistä kolmesta synthwave-sinkusta se kovin