You are not logged in.
Ite oon tykkäillyt kun on vaihteeksi vähemmän paatosta, mut vähän keskeneräinen vielä perehtyminen. Joku on varmaan ehtinyt jo postata termin Vinyylipetteri parhaisiin sanoihin?
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
on kyllä varsin helmi levy. vinyyliä en ole vielä petteröinyt, vähemmän uskaliaasti ns. streamauspalveluista olen kuunnellut. toimii
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
joo joose on kyllä nero. tekstit on niin vimesen päälle.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
uudelta levyltä se popeda-biisi on tosi hyvä ja sit se missä se laulaa vähän englanniks ja se pyhä neitsyt maria -biisi on tosi symppis
mut on joosella kyllä parempiakin levyjä
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Joosen uudelta levyltä "maistiainen": https://play.spotify.com/track/4KZ84Mk6s6nN0I2R2PVi8y
Aika "jalostunutta" soundia, noista isoista jousituksista tuli mieleen joku Mikko Joensuu tai Father John Misty. Mut biisi "lähtee" jotenkin liian laiskasti, ihan liikaa tuommoista päämäärätöntä jamittelua ja toi foni alkaa vituttaa aika äkkiä. Ei siksi, että se on foni, vaan lähinnä siksi, ettei se tee mitään kauhean kiinnostavaa. Itse biisi on kyllä hyvä!
Vaan tän myötä päädin MEHUSTELEMAAN myös vanhaa Joosea, ja tulipas jännä fiilis, sellainen perus vanhan ystävän kohtaaminen. En edes muista, milloin oon viimeks kuunnellut Joosea. Mutta voi luoja (sic), miten hieno levy tämä Kaupungit puristuvat puristimissa on. Oon tavannut pitää Kolmatta maailmanpaloa Joosen parhaana, mutta nää biisit tuntuvat vielä vahvemmilta. Tässä ei vielä mennä ihan samalla gimmickillä kuin seuraavat levyt (kaks seuraavaa pelkkää kuolemaa, sitten enemmän eritteitä), vaan se romantiikka saavutetaan myös muutakin kautta. Kauniita melodioita ja suuruudessaan aika simppeleitä tarinoita. Toi utuinen, kuin kuilun reunalla soitetulta gramofonilta kuulostava soundi on kans aivan upea.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Pitkällisiin tutkimuksiin houkutteleva runsaudensarvi arviossa Joose Keskitalo
pitäisköhän tuo hankkia? ekana julkaistu tietoisuus on yksi vuoden kiistatta kovimpia biisejä, mutta tuo videobiisi on vähän hohhoijaa. mutta ehkäpä pitää tsekkailla kokonaisuus...
^ samaa mieltä videobiisistä, tuntu jotenkin keskeneräiseltä ainakin sanotusten osalta
(ja tänkin julkaisu muuten siirtyi parilla viikolla)
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
oon näköjään tippunu kelkasta tule minun luokseni kulta -levyn jälkeen. vois testaa tota uutta.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
En tiiä vielä onko uus levy hyvä tai kuinka hyvä, mut ainakin tuoreen kuuloinen. Jotenkin tosi kepeä soundi bändillä tässä, siitä ainakin tykkään. Ei kuulosta Mystic Revelationilta vaikka toisaalta kuulostaakin.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Uus levy on huomattavasti parempi ku kaks edellistä
kakx edellistä just hankittu ja kuuntelussa, uusimman oon hävittäny johonkin, pitääpä etsiä-
elikkäs nyt mulla on muodossa tai toisessa kait kaikki joosen albumit
uusimman levyn parhaasta biisistä hieno video
Joose Keskitalo - En lähde surussa
Helmi117
CD / LP / MC / DIGI
11.1.2019
1. Vanhan miehen pojat
2. Nyt on sinun aikasi
3. Runoruhtinas
4. Kaksi lähti, yksi palasi
5. Sääli minua naapuri
6. Kaktukset
7. Luistelen kirkasta selkää
8. Murtaudun suojan läpi
9. En lähde surussa
onko kellään kommentteja uudesta levystä?
Joko se on out?
cd-versio ollut pihalla jo viikon, vinska kai vasta kohta tulossa.
nyt jo neljässä formaatissa
tuntuu et tyyliin jokaisessa joose-henkilökuvassa on toi uskontokulma edellä, vaikka onhan siinä muutakin... toki toi on k&k:n juttu niin sallittakoon se.
mutta tosiaan, uutta levyä en oo kuunnellut. mystic revelationin kanssa tehty ei oikein jäänyt mieleen, ylösnousemus oli törkeen kova. kuitenkin musta tuntuu, että joose ei voi tällä silotellummalla kamalla ylittää niitä alkupään lofimpia tuotoksia mitenkään. ne oli vaan niin tunnelmamusaa äänimaailmasta ja lyriikoista lähtien. ja oma lempilevy on kaupungit puristuvat puristimissa. en ole kyllä saanut siitä vinyylirepressiä ostettua, vaikka kauheesti uhosin sen tekeväni kun kauppoihin saapui.
Uusin hankkimatta. Vähä on kiima laskenu tän suhteen viime vuosina.
Tuanoi saatana.
Uusin hankkimatta. Vähä on kiima laskenu tän suhteen viime vuosina.
samma här + oli se enklanninkielinen levykin, joose goes 4R eiq
marjapoimuri wrote:Uusin hankkimatta. Vähä on kiima laskenu tän suhteen viime vuosina.
samma här + oli se enklanninkielinen levykin, joose goes 4R eiq
ja uutta pukkaa, nukkekoti lp ilmestyy maaliskuussa
Joose Keskitalon Nukkekoti muodostaa ehjän trilogian yhdessä edellislevyjen kanssa
pitäisköhän tuo hankkia, nimibiisi ainakin oli hyvä.
Joose Keskitalon Nukkekoti muodostaa ehjän trilogian yhdessä edellislevyjen kanssa
pitäisköhän tuo hankkia, nimibiisi ainakin oli hyvä.
Tilattu on, huomenna Roihuvuoresta noutamaan. Hyvä on kuultujen näytebiisien perusteella.
Voi olla että jää nukkekoti ostamatta. Pientä kyllästymistä ollut havaittavissa viime vuosina. Vois kyl hyllyssä olevan tuotannon kuunnella läpi.
Tuanoi saatana.
Voi olla että jää nukkekoti ostamatta. Pientä kyllästymistä ollut havaittavissa viime vuosina. Vois kyl hyllyssä olevan tuotannon kuunnella läpi.
Älä nyt. On kyllä hyvä levy, ja mielestäni nyt saatu hyvin bändin elävä livesoundi taltioitua levylle saakka.
Eli jos halutaan Forumin geneerisin musanörtti nimetä niin tässä on yksi vahva ehdokas.
Ööttekö jo tyypannu enkkulevyn. Ihan hyvältä kuulostaa. Joosen parhaat biisit sijottuu kuitenki enimmäkseen alkupään tuotantoon.