You are not logged in.
no hei kyl nyt tällekin oma topsu! etenkin kun taas kä(y)nnissä. OUJEEEh.
ja tääkin on sarja, josta kirjoitetaan ihan hirveän paljon mielenkiintoista analyysiä - saapi linkkailla siis miel. niitäkin kun niihin törmää!
Last edited by mitten (16.04.2013 15:28)
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Aloitin tämän katsomisen alusta Netflixistä. Aikaisemmin olen nähnyt vain satunnaisia jaksoja. Nyt toka kausi menossa ja onhan tää ihan neroutta.
Ai tää on taas alkanu! Menny ihan ohi, kun kukaan ei facebookissa hehkuta.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Tullut katseltua uutta kautta aina näin maanantaisin. Sinänsä kyllä oon ihan kuolannut tälle uudelle kaudelle; mennään hienon syvälle näissä hahmoissa ja taas aikakausi (eikös tää oo 68 loppua) on hienosti läsnä. Tämä viime yön jakso pitää kyllä katsoa uudestaan - Draperin ja kumppaneiden trippiretki ja nämä muistelo-osuudet menivät aika monella tasolla.
Mikä tän vanhan naisen merkitys oli, tai siis miten hän suhteutuu Donin elämään, vai oliko pelkästään irrallinen keissi, jonka avulla uusioperhe saa syyllistää Donin touhuja? Ei sarja päästä helpolla, ei..
ps. jälleen yksi nerokkaimmista huumekohtauksista tv:ssä, aivan kuin Roger Sterlingin trippailu viime kaudella!
pps. Chevyn pojat alkuclipissä
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Vittu tota sekoilun määrää tossa uusimmassa jaksossa!
Onkos tuota kutoskautta näytetty Suomessa vielä missään? Luulis että Cmore näyttäisi muttei mitään mainoksia ainakaan ole näkynyt. Nelonen Kinolta ainakin vitoskausi tuli vuotta ennen Nelosen peruskanavaa.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Loistava sarja, mutta hyvä että loppuu,
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Loistava sarja, mutta hyvä että loppuu,
Näin.
Joe Caligula wrote:Loistava sarja, mutta hyvä että loppuu,
Näin.
Samoilla linjoilla. Jotenkin ei tää eka jakso päräyttänyt sillä tavalla, miten esim edelliskauden eka jakso.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Nyt vasta tajuttiin, että tääkin on taas alkanut. Ei oo ilmeisesti hirveesti somessa puhuttu asiasta. Töitten jälkeen pitäis kattella pari jaksoa.
Eilen sain 7. kauden päätökseen. Vikan kauden jälkimmäinen puolikas oli lähinnä haikeaa loppuunsaattamista, mutta olihan tuo yksi kaikkien aikojen parhaita tv-sarjoja. Varmasti kestää uusintakatsonnan joskus tulevaisuudessa.
Top 1 fiktionaaliset hahmot joiden kanssa haluaisin istua baarissa juopottelemassa:
1. Roger Sterling
Pete Campbellin karttapallo/baarikaappi ynnä muuta rekvisiittaa tulossa huutokaupattavaksi. Toi olis kyllä hieno "conversation piece"
N. viikko sitten sain tän katottua loppuun, kyllähän tuo oli loistava. Neljä vikaa kautta tuli tykitettyä parissa kolmessa viikossa Kaudet 3-4 ehkä parhaat. Finaalilta odotin vähän enemmän, mutta ihan sopiva päätös se kuitenkin oli. Roger Sterling kyllä ansaitsisi oman sarjansa
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä