You are not logged in.
Pitkästä aikaa tein pienen divarikierroksen, ja saihan sitä rahaa menemään taas ihan kivasti. Muutama aika napakka löytö tuli tosin tehtyä myös...
Enzio Benzina - La Musica LP (2!!)
bob hund - jag rear ut min själ! allt skall bort!!! LP
Cocteau Twins - Head Over Heels CD
Simple Minds - New Gold Dream LP
Teddy & The Tigers - Golden Years: 42 Great Rockabilly Hits! 2CD
Enzio Benzina jaksoi naurattaa vielä ekalla kuuntelukerralla, saapa nähdä kuinka käy toisella kuuntelulla...
halvalla lähti benzina... sain siitä taannoin cdr-kopsun lörssonilta, ihan hauska mutta ei oo ihmeemmin tullut kyllä kuunneltua...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:683cd5cae5="aqzu"]New Order - WFTSC 7" x3
[/quote:683cd5cae5]
kiitos aqzu vinkistä, kävin hakemassa stupidosta ja onpas mainioita levyjä. ja pakko tunnustaa että vaikken uudesta levystä hirveästi innostunutkaan niin tuo "...sirens' call" on kyllä mahtava piisi! hyviä versioita kaikki... b-puoliremixitkin ok, jos ei nyt ihan alkuperäisten tasolle ylläkään (ylläripylläri...)
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:eeb863bc99="aqzu"]New Order - WFTSC 7" x3
[/quote:eeb863bc99]
[quote:f7e59cf5cb="psychocandy"][quote:f7e59cf5cb="aqzu"]New Order - WFTSC 7" x3
[/quote:f7e59cf5cb]
kiitos aqzu vinkistä, kävin hakemassa stupidosta ja onpas mainioita levyjä. ja pakko tunnustaa että vaikken uudesta levystä hirveästi innostunutkaan niin tuo "...sirens' call" on kyllä mahtava piisi! hyviä versioita kaikki... b-puoliremixitkin ok, jos ei nyt ihan alkuperäisten tasolle ylläkään (ylläripylläri...)[/quote:f7e59cf5cb]
Kyseinen yhtye ei petä odotuksia vaikka tämänkaltainen julkaisupolitiikka kuulostaakin hieman epäilyttävältä aluksi. Oli muuten brittilistalla sijalla 21 pelkillä vinyylisinkuilla!
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
halvalla lähti benzina... sain siitä taannoin cdr-kopsun lörssonilta, ihan hauska mutta ei oo ihmeemmin tullut kyllä kuunneltua...
Niinpä... Se muakin tossa arveluttaa, kun sen on nyt kertaalleen läpi kuunnellut. Näin kyllä ne suuret taalat jo silmissä sillä hetkellä, kun huomasin ton olevan 2 euron alelaarissa. Ehkä se menee myyntiin, ehkä ei...
Absoluuttinen Nollapiste - Mahlanjuoksuttaja CD
Martha and the Muffins - Danseparc LP
The Sound - Shock of Daylight MLP
This must be what jail / I will scratch
piano magic - disaffected
[quote:a3564bc88c="Laatu"]
Pistin samalla cLOUDDEADin triplavinyyli-debyn tilaukseen.[/quote:a3564bc88c]
Tuo oli aika halvalla jossain mikkeliläisessä levykaupassa joskus viime keväällä. Piti ostaa, mutta olin juuri ostanut Princeä, joten en viitsinyt...
Tänään:
Anttilasta Princen uusin (3 euroa!!) ja Scritti Polittin Song to Remember vinyylinä (4 euroa!!). Parhus levykauppakierros.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
cocteau twins - heaven or las vegas
the go! team - thunder lightning strike
scott heim: mysterious skin
+ höyzyt ja kaljaa
Mangojauhe goddamn.
caribou+del9 & russian futurists -keikkalippu
dirty three -sama
the only onesin joku paskalp eurolla
toi saa kyllä oasiksen kuulostamaan sonic youthilta...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:b22e7134b5="babriga"]the only onesin joku paskalp eurolla
toi saa kyllä oasiksen kuulostamaan sonic youthilta...[/quote:b22e7134b5]
No mutta kerropa ihmeessä lisää tästä.
tuijotti mua levylooshien alta halpispinosta, babys got a gun tjsp. kitaratiluttelua ja paskaa läditystä...aattelin että vois olla hyvä kun kaikki bändit tehny niin hyviä levyjä vuonna 1980. en viitsinyt tosin kuunnella enempää kun muutaman biisin, mikä tahansa muu vie tuollaisesta mielenkiinnon
En o just tuota levyä kuullut, mutta voin ostaa kahdella eurolla.
vitut, osta 50 sentillä >D
kuuntelen sen vielä ehkä jossain vaiheessa uudelleen, tiedä vaikka kakkospuoli olisi täynnä neniä hivelevää herskadronesludgekrauttia
Architecture in Helsinki - Maybe You Can Owe Me 7"
Suomalaisen alesta edullisesti Dostojevskin Rikos ja rangaistus.
Panin myös tilaten kauppaan ihan itselleni Ariel Pink's Haunted Graffitin vinyylin Among Dreams on sellainen kappale mitä pitää soittaa isolla lautasella
Calexico-dvd
Divarista:
Herbie Mann - The Wailing Dervishes live at the Village Theater
Oriental wind- Bazaar
Plastic crimewave sound - Flashing open
Killing Joke - waht's THIS for...!
Pigbag - Dr heckle and mr jive
Die Unbekannten - Dangerous moonlight
Eyeless in gaza - Photographs as memories
WC3 - La machine infernale
Mekanik kommando - snake is queen
Red cloud - dark end of the street, joka olikin kehnompaa regeetä kuin oletin
Annabel Lamb - Once bitten, sisältää hienon koverin riders on the stormista
Posti toi vielä Barretin Barretin.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Neutral Milk Hotel - On Avery Island
MMJ:n Z ei ollu vielä kaupoissa.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Levymessuilta
Joy Division - Closer
Iggy Pop - Lust For Life
"A repo man's always intense"
teh mekons - Teeth / Guardian + Kill / Stay Cool(7 March 1980 - 2x7" on Virgin, UK [SV101])
wives/ kit split 7"
The Pink Floyd & Syd Barrett Story DVD
En ole raskaana. Sattui maksamaan vain 4,95 paikallisessa Anttilassa.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
[quote:215c3769a5="paise"]Divarista:
Plastic crimewave sound - Flashing open
[/quote:215c3769a5]
kuka hullu tonkin myynyt, onks täällä muita plastic crimewave faneja, oma topicci??? sit lähtis taas yksinpuhelua ja spämmitilastot uusix........
kohta kai ilmestyy uusi tupla-lp... ja kunhan se kasettiklubi pääsee vauhtiin...
[quote:7ea229b901="Bedderi"]The Pink Floyd & Syd Barrett Story DVD
En ole raskaana. Sattui maksamaan vain 4,95 paikallisessa Anttilassa.[/quote:7ea229b901]
Ei tarvitse olla raskaana tuota ostaakseen. Oikein hyvä dokkari. Innostuin Barretin soolotuotannosta aivan eri tavalla tuon katsottuani.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:66bc6801a0="Bedderi"]The Pink Floyd & Syd Barrett Story DVD
En ole raskaana. Sattui maksamaan vain 4,95 paikallisessa Anttilassa.[/quote:66bc6801a0]
Tuo dokkari on ihan parhautta, ja tuohon hintaan vielä. Pitääpä käväistä Anttilassa.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
John Coltrane - A Love Supreme LP
Ei tämä ole mielestäni parasta Coltranea, mutta eittämättä yksi parhaimmin nimettyjä & kansitettuja jatsilevyjä kautta aikain.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:ec0a5284b3="Laatu"]John Coltrane - A Love Supreme LP
Ei tämä ole mielestäni parasta Coltranea, mutta eittämättä yksi parhaimmin nimettyjä & kansitettuja jatsilevyjä kautta aikain.[/quote:ec0a5284b3]
Hö. Minun piti ostaa se. Ilmeisesti Stupidosta hait?