You are not logged in.
Beach fossils, parasta retrohipsterrockia allah lasin ohella
Deby on kova, ehkä jopa parempi ku Somersault.
Mutta mitä kuuluupi tänä päivänä Blank realmille?
Tää poppoo tänään Sir Oliverissa, pitänee vääntäytyä paikalle. Joy Division -henkistä postpunkkia Valko-Venäjältä.
Näköjään semmonen orkka ku The Coral on ollut aktiivisena kaikki nämä vuodet. Mulla oli se deby joskus vuonna liima ja siima. Hyvä levy, pitää tarkastaa mikä tässä on meininki tänäpäivänä.
... Jonesin mielestä Greta Van Fleetin pojat pääsisivät paljon helpommalla, jos he eivät sitkeästi kieltäisi ilmiselviä Led Zeppelin -vaikutteita.
Siis nääkö kiistää yhtäläisyydet zeppeliinii
Tiedätkö sen hirvittävän Greta Van Fleetin?, Wilson kysyy haastattelijalta. Tiedätkö sen bändin? Mielestäni se on todella surkea bändi. Aivan täysi vitsi. Mutta he toimikoot esimerkkinä, sillä he ovat nuoria ja nättejä poikia, näyttävät aivan poikabändiltä ja vetävät tätä surkeaa, ö-luokan imitaatiota Led Zeppelinistä. Mutta he näyttävät hyvältä ja saavat kaiken mahdollisen avun medialta, heidän takanaan pörräävältä kaupalliselta koneistolta, ja he ovat kyenneet tavoittamaan valtavan yleisön soittamalla surkeaa musiikkia. En usko hetkeäkään, että kukaan muistaa heitä 10 vuoden päästä. Voin toki olla täysin väärässäkin ehkä he jopa osoittavat minun olevan väärässä. Ehkäpä heistä kehkeytyykin yhtäkkiä hyvä bändi ja he tekevät hyvän levyn. Mutta tällä hetkellä he eivät sitä ole. He ovat kuin poikabändiversio Led Zeppelinistä
Linkopii.
Tätä on tullut vähän vierestä katsottua ja ihmeteltyä ympärillä olevaa innostusta. Bedillä on toisaalta aivan naurettavan hyvä biisi. Levy ei kokonaisuutena sillain vielä uppoa, aika paljon sellasta ilmaisua, mikä ei varsinaisesti tempaa mua mukaansa (rokkenrollia), mutta tuleva splitti Merriesin kanssa kiinnostaa. Tampereella viime talvena yks tyyppi meinasi, että lähentelee parhaimmillaan tunnelmaltaan sellasta can-henkistä levitaatiota. Itse en ole osunut paikalle tätä tavoittamaan, mutta ehkä mä vielä jonain päivänä näen tän.
Sidewaysissa taitaa olla näitten seuraava veto, mut itsehän en todennäköisimmin ole paikalla.
Onks Black keys hyvää musaa?
en usko
Olen näköjään ollut Black Keysin keikasta Flow-festareilla vuonna 2012 tämmöstä mieltä:
semmonen oikeestaan varsin potkiva rockbändi, mutta en minä heidän biiseistään oikein otetta saanut.
Tuon jälkeisistä kuulohavainnoista ei ainakaan ole muistikuvaa.
Olen näköjään ollut Black Keysin keikasta Flow-festareilla vuonna 2012 tämmöstä mieltä:
semmonen oikeestaan varsin potkiva rockbändi, mutta en minä heidän biiseistään oikein otetta saanut.
Tuon jälkeisistä kuulohavainnoista ei ainakaan ole muistikuvaa.
Siitä keikasta oli silloin samanlaiset ajatukset. Ainoa myöhempi kuulohavainto on se, että joku tämän bändin jäsen tuotti Lana Del Reyn Ultraviolence-levyn. Ainakin pari vuotta sitten pidin siitä levystä.
otto donnerille vois tehdä oman topikin, yksi parhaita säveltäjiä ikinä
esim. nää kolme pepe "piip" willbergin parasta biisiä, huh mitä melodioita
tilasin svartin alesta jonkun donnerin jatsilevyn, tosin näyttää siltä että toimitus menee ensi viikkoon
Joo comen dont ask dont tell pyöriny taajaan spotifyissa ja cd soittimessa. Nyt sitte etenin gently down the streamiin, ja helvetin kova levy! Near life experience ei heti lähtenyt.
Last edited by Jean-Babtiste (06.07.2019 13:12)
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Kotimainen post metal -tulokas lyö kovat kortit pöytään
No ei toi kyl ihan hirveesti vakuuta
Btw onko täällä yleistä post rock topiqqia?
Ketsuppilogo tatuoituna, pakko olla Heinz, koska muita ketsuppeja ei ole. Yksi harvoja tatskaideoita joita itsekin harkitsisin. Kukaan menossa keikalle?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Las Ketchup > Ed Sheeran
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ei ole hirveän hyvä tämä Ed Sheeran.
bzort glorf bööth
Ed Sheeran
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Repulse Kava - koordinaatit: jotkut kasari ysärivaihteen noise-rock bändyt, king crimson, gone, minutemen, hüsker dü, jesters of destiny, bitch magnet
Välissä parit kokeellisemmat pätkät. Varmaan muutakin vois keksiä, mut kaikesta huolimatta suht uniikki bändi tais olla.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
wtf eiks neneh cherrylle ole topsua?
Eiks keeämäxälle oo vielä topique?
Kuuntelen aurinkoa ekaa kertaa 20 vuoteen ja hienosti tuotettu ja sovitettu levy. Ajoittaiset aika selvät ismo ja ne kuulusat pixies vaikutteet puskee kyllä läpi.
Eiks keeämäxälle oo vielä topique?
Kuuntelen aurinkoa ekaa kertaa 20 vuoteen ja hienosti tuotettu ja sovitettu levy. Ajoittaiset aika selvät ismo ja ne kuulusat pixies vaikutteet puskee kyllä läpi.
Ei oo jookcha tainnut spämmiä sinne toviin. Raskaammasta löytyy.