You are not logged in.
Too Slown pitkäsoitto ennakkokuuntelussa.
Nelikosta puhutaan, mut ihan kvintettinä toi vielä tehtiin.
^ siis vinyylinäkö tuo ilmestyy? harmi kun en näillä näkymin pääse keikalle
^ siis vinyylinäkö tuo ilmestyy? harmi kun en näillä näkymin pääse keikalle
Nyt hantta mökkireissulle peruutus ja eturiviin joraamaan. Nyyli sieltä pitäisi kyllä olla tulossa joo.
Onko sellainen painos, että levyjä päätyy levykauppoihin myös?
bzort glorf bööth
kohta on omat demot sellasessa kunnossa, että vois painaa 267 lattajjaan head honcholle utelua julkaisusta.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
kohta on omat demot sellasessa kunnossa, että vois painaa 267 lattajjaan head honcholle utelua julkaisusta.
Muistaakseni minäkin olen tuolla kokoelmalla yhden bändin riveissä.
bzort glorf bööth
Varasin sellon kirjaston bändihuoneen. Siellä pääsee ny ainaki sähkörumpuja soittaan. Oodissa pitäis olla ihan oikeet rummutkin ja studio, ei voi varata vielä, kysyin asiasta ja keväällä tulossa nämä. Sellossakin on äänitysstudiontynkää, mutta mulla on melkein himassa kaikki tarvittava, lähinnä vois ehkä mennä sinne huutaa, ku sitä en viitti himassa hoitaa.
Analogiset kannut prio no1.
Varasin sellon kirjaston bändihuoneen. Siellä pääsee ny ainaki sähkörumpuja soittaan.
Oli samantyyliset Rolandit, mitä mulla oli joskus. En tosin löytänyt asetusta, millä voi säätää yksittäisen padin volumea. Noissa tuppaa basari olee "suht" jytyllä. Oli mm. Pos Punk soundi Miinus siitä, että huone ei ole ihan private, kun yksi sen seinä on pelkkää ikkunaa
Kohta pitämään meteliä sähkökitaralla ilman vahvistinta. Ensi kuussa vahvistimen kanssa.
bzort glorf bööth
Svart tuli mieleen. Kysy niitä.
bzort glorf bööth
linkkailin universalille ja warnerille
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
!!VAIKEA TOINEN LEVY!!
Huumesilmät yhtyeen toinen albumi Yoshisoosi julkaistu tänä päivänä Click here to enter download place.
:peuk:
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
tuli tos kuunneltua huumesilmien tuorein kiekko kokonaan. parasta just nyt -topicissa nämä. soosi II suosikkibiisini levyltä.
5 minuuttia kuunneltu ekaa biisiä. Tuli sellaset häiriintyneet Kid A -vibat Pitää täs jatkaa myöhemmin. Toi "Vaikea" on kyl melko hyvä sana kuvaamaan tätä
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Tvärtomin ekat demot kuultavina olkaatten hyvät. Bändissä myös nimimerkki murmur.
Hyvältä kuulostaa!
bzort glorf bööth
No kyllä, ja erityispeuk sanotuksille!