You are not logged in.
Pages: 1
nyt kun mariskalla ja kymppilinjalla on se haukilaulu josta povataan suurta kesähittiä niin mitäs muita kala-aiheisia on? hauki-aiheisia löytyy ainakin ultra bralta "hei hoi hauki" ja kake singersiltä (tappajahauki, suu on sillä auki) ja sittenhän eräs forumisti soitti joskus weepikes-yhtyeessä joilla oli levy nimeltä 'how key?'
mitäs muita kaloja, leevillä on kampela ja sit on yhtye nimeltä keinuva lahna jossa oli kai jotai yup-tyyppejä. 60-luvulla oli joku hitti "kandee mennä kalaan, skitareita jallittaan" ja levyttikö 500 kg lihaa koskaan sitä hellaakosken "nous hauki puuhun laulamaan"? ainakin tekivät sen "olen verkon silmässä kala"
oishan tätä alustusta voinu toki hetken miettiäkin
ja onhan näitä ulkomaillakin, m.i.a. teki jopa levyn nimeltä kala, ja by the way, how much is the fish?
sittenhän eräs forumisti soitti joskus weepikes-yhtyeessä joilla oli levy nimeltä 'how key?'
Myspacen perusteella ei tartte enää puhua tästä bändistä pelkästään imperfektissä
organizing the boy scouts for murder is wrong
Peitsamon "Country-hai".
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Peitsamon "Country-hai".
ja sitten tietty skootterin "vedestä nousee hai".
Lähinnä tulee näitä ahven-aiheisia mieleen.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Primukset on kalamiehiä.
Sent from my iPhone 16
psykokarkki wrote:sittenhän eräs forumisti soitti joskus weepikes-yhtyeessä joilla oli levy nimeltä 'how key?'
Myspacen perusteella ei tartte enää puhua tästä bändistä pelkästään imperfektissä
Sivut lupailee vielä toistaiseksi ehkä vähän liikaa, mutta ainakin periaatteessa näin...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
janne m. wrote:psykokarkki wrote:sittenhän eräs forumisti soitti joskus weepikes-yhtyeessä joilla oli levy nimeltä 'how key?'
Sivut lupailee vielä toistaiseksi ehkä vähän liikaa, mutta ainakin periaatteessa näin...
Joo teidän uusi rumpali tuosta vähän juoruilikin, toppuutteli kyllä innostumistani sillä että ei ihan hirmu aktiivista ole ollut
tomitarmo wrote:janne m. wrote:psykokarkki wrote:sittenhän eräs forumisti soitti joskus weepikes-yhtyeessä joilla oli levy nimeltä 'how key?'
Joo teidän uusi rumpali tuosta vähän juoruilikin, toppuutteli kyllä innostumistani sillä että ei ihan hirmu aktiivista ole ollut
Heh, liian työkiireisten setien rokkiorkesteri...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
janne m. wrote:tomitarmo wrote:janne m. wrote:psykokarkki wrote:sittenhän eräs forumisti soitti joskus weepikes-yhtyeessä joilla oli levy nimeltä 'how key?'
Heh, liian työkiireisten setien rokkiorkesteri...
Eli vitun hapanta noiserockia, tästähän tulee vielä tosi hyvä
pitäiskö weepikesille tarvittaessa oma topikki vai onko kaikki tulevat biisit kala-aiheisia
äänitearkiston tietokannasta löytyy vain yksi lahna-aiheinen biisi, maija-liisa könösen säveltämä ja sanoittama "suuret lahnat"
Taipuva Luotisuora: Kala-allergia (http://rateyourmusic.com/release/ep/tai … a/demo_ep/)
Steve Hillage: Fish + The Salmon Song (http://rateyourmusic.com/release/album/ … sh_rising/)
Sammas: Kala-Rock & Roll (http://fi.wikipedia.org/wiki/Sampo-Passio)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
levyttikö 500 kg lihaa koskaan sitä hellaakosken "nous hauki puuhun laulamaan"? ainakin tekivät sen "olen verkon silmässä kala"
Hauen laulu on 500kg lihaan Nuori poika levyllä ja sillä on myös Kampahai niminen biisi.
Verkon silmässä löytyy ainakin Röyhkän Kaksi koiraa levyltä. Oliko jollain liha levylläkin? en muista. sanat on siinä Uuno Kailaalta.
Kaksi koiraa levyllä on myös Iltapävä tainan kanssa niminen kappale, jossa pojat uittaa rantaveessä mekaanista kalaa
Last edited by Markku (21.05.2010 20:08)
Morphine: Sharks
Matti Johannes Koivulla on Kalatehdas
- biisi
http://www.youtube.com/watch?v=NbYyr47QBZQ nii ja tää .v aik ei ees oo
-
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Radiopuhelimet - hauki puhuu
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
päivän keikkauutisesta tuli mieleen:
chemical brothers - salmon dance
Kalevala - Rockin Fish
bzort glorf bööth
neon meate dream of a octafish
Aknestikilta löytynee muutama.
Pages: 1