You are not logged in.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Sitä minä vaan tulin sanomaan että on aika hyvä levy tämä The Waiting Room!
On erittäin hyvä! Mistäs ne kaikki lyhärit näkee?
en ole kolmekybänen emoboy
On erittäin hyvä! Mistäs ne kaikki lyhärit näkee?
ite ostin halvemman karvalakkiversion, mut kalliimmissa tulee käsittääkseni dvd mukana
börjeslandet wrote:On erittäin hyvä! Mistäs ne kaikki lyhärit näkee?
ite ostin halvemman karvalakkiversion, mut kalliimmissa tulee käsittääkseni dvd mukana
Myös vinyylissä? Keikkalippukin maksais jonku 50e. Harkitsen vielä
Last edited by börjeslandet (27.03.2016 19:11)
bernardblack wrote:börjeslandet wrote:On erittäin hyvä! Mistäs ne kaikki lyhärit näkee?
joo, 2lp+dvd näyttäis olevan
Ois hauska tehdä Tindersticks parodia.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ois hauska kuulla bartsun tekemä Tindersticks parodia.
Välillä nämä kuulostaa parodialta itsestään.
Hyviä biisejä toki
bernardblack wrote:börjeslandet wrote:On erittäin hyvä! Mistäs ne kaikki lyhärit näkee?
Varmaankin paras 55e mitä olen koskaan sijoittanut. Aivan huikea keikka ja istuin keskellä upeaa saliakin vielä, niin oli soundit parhaimmillaan.
Viimeiseen postaukseeni tässä topikissa viitaten, taannoin ilmestyi tuo Minute Bodies lp+dvd -settinä, joka sisältää siis kyseisen Stuart Staplesin elokuvan sekä Tindersticksien soundtrackin siihen. Musa on oikein kivaa ja elokuva oikein viehättävä, suosittelen lämpimästi.
Uusi Stuart Staples ilmestynyt. Vaikuttaa vähä ristiriitaiselta. Osa ihan hyvää matskuu, mut sit on aika paljo liian staattista/minimalistista neppailua mun makuun (vika 30min biisi). Harmi...
Last edited by KZ (21.06.2018 12:42)
Kuuntelin Tindersticksiä pitkästä aikaa viime viikolla. #tehokuuntelu
Kolme ekaa levyä on kyllä edelleen niin kovaa kamaa että ei mitään tolkkua. Sitten taso alkaa vähän heitellä. Toki Simple Pleasure ja Can Our Love... on aika erilaisia levyjä, mutta hyviä kuitenkin. Waiting for the Moon on vielä hyvä levy, The Hungry Saw'lla ja Falling Down a Mountainilla ei ole kauheasti ansioita.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
The Hungry Saw'lla ja Falling Down a Mountainilla ei ole kauheasti ansioita.
On todellakin ansioita. Kaikki about 2013 asti hyviä, poislukien soundtrakit. Eka ei ole parhaimpien joukossa.
soundtrackit myös oikein hyviä. tai myös ja myös, en o näiltä kauheesti muita ees kuunnellu.
Last edited by jookcha (08.04.2019 13:45)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
su 9.2.2020 savoy-teatterissa
Ihanaaa
Tuanoi saatana.
Tämän perusteella aletaan päästä taas ytimeen edellisen heikon levyn ja film score vingutuksen jälkeen. Waiting room vähä kiinnostaa, mutta se on ärsyttävän 50/50 hyvää/tylsää.
Tuanoi saatana.
No treasure but hope ensipyöräytys suoritettu. Hyvät vaikutelmat jäi. Ei liikaa liian äärislovareita rummuttomia biisejä.
Tuanoi saatana.
Miltä levyltä lähteä kartoittamaan tämän vuosituhannen tuotantoaan? Suosituksia otetaan vastaan kiitollisuudella. Can Our Love varmaankin viimeisin mitä olen useammin kuin kerran pari kuunnellut. Jäin siis jumiin kolmeen ensimmäiseen pitkäsoittoon, vaikka ne kerrat jolloin olen heidät livenä nähnyt, ovat olleet myöhempien julkaisujen tiimoilta. Kaksi ensimmäistä parhaat, ja tulen olemaan alati katkera että estyin näkemästä 2006 Barbicanin keikan Lontoossa, jossa toinen albumi esitettiin kokonaisuudessaan.
Miltä levyltä lähteä kartoittamaan tämän vuosituhannen tuotantoaan? Suosituksia otetaan vastaan kiitollisuudella. Can Our Love varmaankin viimeisin mitä olen useammin kuin kerran pari kuunnellut. Jäin siis jumiin kolmeen ensimmäiseen pitkäsoittoon, vaikka ne kerrat jolloin olen heidät livenä nähnyt, ovat olleet myöhempien julkaisujen tiimoilta. Kaksi ensimmäistä parhaat, ja tulen olemaan alati katkera että estyin näkemästä 2006 Barbicanin keikan Lontoossa, jossa toinen albumi esitettiin kokonaisuudessaan.
Hungry saw, Something rain, uusin. Across six leap years kokoelma vanhoja biisejä uudelleen äänitettynä.
Tuanoi saatana.
Distractions perus 3/5 rykäsy. Rumpukonetta hyödynnetty tavallista enemmän. Eka biisi paras, toka heikoin.
Just tässä näin on julkaistu uusi levy Soft Tissue. Se on oikein hyvä Tindersticks-levy