You are not logged in.
Modernit miehet oli hyvä. Tulispa jatkoa.
Aloitin tän kans. Kahden jakson perusteella oikein hauska.
gervais hyi vittu, säästäkää ny itteänne ihmiset
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
gervais hyi vittu, säästäkää ny itteänne ihmiset
vähän samaa mieltä
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Aloitin Maniacin, vaikuttaa ihan ok:lta.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
After Life ihan helvetin huono. Katsoin 4 jaksoa kun koukutti yli menevä juustoisuus, mutta loppuun asti en meinannut. Muutamia ihan hauskoja juttuja sen wtf-kaman seassa oli toki
Mad Menissä menossa 3. kauden alussa, ei jotenkin jaksas jatkaa vaikka tasaisen hyvä ollutkin tähän asti. On vaan niin hidastempoista, mutta pitää se yrittää saada loppuun.
X-Filesissa sain just 7. kauden päätökseen. Lääh melkoista tervanjuontiahan tämä alkaa olemaan mut silti myös
Mr. Robotin kolmoskaudelta katsoin ekan jakson, mutta nyt kyllä jätän, ei jaksa.
Love, Death and Robotsista katsoin kolme hehkutetuinta jaksoa. Imdbssä arvosana 9.0/10, mutta paskaahan tuo oli.
Bojack Horsemanissa ekan kauden loppupuolella menossa, parantunut kokoajan.
Last edited by E (24.03.2019 15:53)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Kyllä tuon after lifen katsoi mutta ei se kyllä hyvä ollut. Gervaisin ura extrasin jälkeen on ollut kyl surullinen
Crashing sen sijaan oli hyvä. Harmi ettei jatkoa ole tulossa. Ei sinänsä ihme kun en ole koskaan kuullut kenenkään puhuvan tuosta sarjasta
Bojack Horsemanissa ekan kauden loppupuolella menossa, parantunut kokoajan.
bojack se vaan paranee joka kaudella kovassa odotuksessa taas syksy ja uusi season. helposti kovinta kamaa käynnissä olevista sarjoista. rick & morty sen sijaan on täysin sietämätöntä paskaa, vaikka nää tavataankin jotenkin niputtaa samaan kategoriaan ns. aikuisten animaatioina. mutta bojackissa on kyllä ihan oikeesti terävää satiiria ja vitsejä, mutta samalla myös yks todellisimmista depressiokuvauksista missään.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
M/S Romantic tuli katsottua. 2 ekaa jaksoa Kaks vikaa Oispa taso pysynyt ja menty seuraaville leveleille puolen välin jälkeen, valitettavasti vain osittain näin, mutta kannattihan tuo katsoa 2,5/5
Last edited by E (25.03.2019 20:57)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
M/S Romantic tuli katsottua. 2 ekaa jaksoa Kaks vikaa Oispa taso pysynyt ja menty seuraaville leveleille puolen välin jälkeen, valitettavasti vain osittain näin, mutta kannattihan tuo katsoa 2,5/5
On paljo parempi ku 2.5. Minusta taso ei varsinaisesti laskenut viimeisissä, mutta ei myöskään hypännyt uusille leveleille.
E wrote:M/S Romantic tuli katsottua. 2 ekaa jaksoa Kaks vikaa Oispa taso pysynyt ja menty seuraaville leveleille puolen välin jälkeen, valitettavasti vain osittain näin, mutta kannattihan tuo katsoa 2,5/5
On paljo parempi ku 2.5. Minusta taso ei varsinaisesti laskenut viimeisissä, mutta ei myöskään hypännyt uusille leveleille.
Esim. se teinikuvio oli musta todella huono ja janarikaksikon seikkailut lässähtivät aika pahasti. Ehkä odotukset olivat liian korkealla kun niin paljon oli tästä kuullut mehustelua. Mutta juuh monta huikeaa kohtausta kyl, pitää varmaan uskaltautua katsomaan näitä kotimaisia projekteja vähän useammin.
Onk Vallan linnake elikös Borgen hyvä? Melko kehuttu näyttäs olevan.
Todella hyvä!
Brooklyn Nine-Nine - kausi 4
Eipä oo Ricky Gervaisin jutut kiinnostaneet 15 vuoteen, mutta tykkäsin tuosta After Lifestä. Katsoin kaikki jaksot putkeen. Vikassa jaksossa juusto meni toki vähän yli.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Iltalypsy
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Iltalypsy
Aamulypsy
mistä radio-ohjelmasta turston keksii tsoukkinsa -topicissa nämä
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
jookcha wrote:Iltalypsy
Katsoin tätä pikkupoikana vaikken kaikkea ymmärtänytkään. Joku aika sit kattelin vähä youtubesta ja totesin ettei tämä nyt NIIIIN hauska ollutkaan. Karjakkojuttu ei aukene vieläkään.
barton_funk wrote:jookcha wrote:Iltalypsy
Katsoin tätä pikkupoikana vaikken kaikkea ymmärtänytkään. Joku aika sit kattelin vähä youtubesta ja totesin ettei tämä nyt NIIIIN hauska ollutkaan. Karjakkojuttu ei aukene vieläkään.
Areenassa on vuoden 1994 jaksoja. Eihän tosta pentuna tajunnu mitään. Yllättävän suorasukaista vittuilua, tuntuu aika radikaalilta sarjalta nykymeininkiä vasten. Ja karjakko best.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
jookcha wrote:Aamulypsy
mistä radio-ohjelmasta turston keksii tsoukkinsa -topicissa nämä
Täytyypä ottaa kuunteluun eiq
Crashing sen sijaan oli hyvä. Harmi ettei jatkoa ole tulossa. Ei sinänsä ihme kun en ole koskaan kuullut kenenkään puhuvan tuosta sarjasta
Tämä lähti ekan jakson perusteella seurantaan.
Search Party
KZ wrote:En seuraa vielä, mutta TPBstä tulossa animaatiosarja piakkoin.
Tää on iha hyvä
Tullu kateltua nyt muutama jakso. Onhan toi aika hirveää paskaa. Kieli on vielä helvetisti ronskimpaa kuin aikaisemmilla kausilla. Silti on tullut repeiltyä useaan otteeseen Olen juntti
Spermaa lypsäville jyväjemmareille ja kullinsyöjäkarhuille Erään legendaarisimman kohtauksen uudelleenkierrätykselle
Last edited by turston (10.04.2019 07:34)
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
leposi wrote:KZ wrote:Onk Vallan linnake elikös Borgen hyvä? Melko kehuttu näyttäs olevan.
Todella hyvä!
Oha tää.
Tämä jää kesken, poistuu kohtaa areenasta. Muutenki alkukiima vähä laskenu. Tässä ei ole etenevää isoa tarinaa, jaksot erillisiä tarinoita. Kaikki henkilökohtaiseen elämään saati panemiseen liittyvät kohtaukset skipattavaa kamaa. Mutta näistä nyt ei pääse eroon missään tv-sarjoissa(!). Ja en pidä siitä tv-reportteri naisesta. Pääministeri kyl
KZ wrote:KZ wrote:En seuraa vielä, mutta TPBstä tulossa animaatiosarja piakkoin.
Tää on iha hyvä
Tullu kateltua nyt muutama jakso. Onhan toi aika hirveää paskaa. Kieli on vielä helvetisti ronskimpaa kuin aikaisemmilla kausilla. Silti on tullut repeiltyä useaan otteeseen Olen juntti
Spermaa lypsäville jyväjemmareille ja kullinsyöjäkarhuille Erään legendaarisimman kohtauksen uudelleenkierrätykselle
Tuli katottua koko kausi. Aivan hirveää jöötiä. Ja mikä pahinta, tälle taitaa tulla jatkoa Ajattelin että tossa vaan haluttiin hoitaa Lahey nätisti ulos sarjasta mutta ei.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
turston wrote:KZ wrote:KZ wrote:En seuraa vielä, mutta TPBstä tulossa animaatiosarja piakkoin.
Tää on iha hyvä
Spermaa lypsäville jyväjemmareille ja kullinsyöjäkarhuille Erään legendaarisimman kohtauksen uudelleenkierrätykselleTuli katottua koko kausi. Aivan hirveää jöötiä. Ja mikä pahinta, tälle taitaa tulla jatkoa Ajattelin että tossa vaan haluttiin hoitaa Lahey nätisti ulos sarjasta mutta ei.
Ei tuo mun mielestä ollut yhtään sen huonompi kuin mitä tuo sarja on muutenkin ollut Clattenburgin lähdön jälkeen. Eli katsoihan tuon mutta ekojen kausien nerokkaasta huumorista ja lämminhenkisestä tunnelmasta ei tietoakaan.