You are not logged in.
tää tori taitaa kuitenki olla se joka soittaa kans pianoa
[quote:4f6243df8f="psykokarkki"]tää tori taitaa kuitenki olla se joka soittaa kans pianoa
[/quote:4f6243df8f]
Eiksoo fantsut kotisivut?
Sent from my iPhone 16
Eiksoo fantsut kotisivut?
jåå, siellähän on uutis-torikin ja kaikkee
[quote:70d6f11ded="psykokarkki"]tää tori taitaa kuitenki olla se joka soittaa kans pianoa
[/quote:70d6f11ded]
Hultsfredissä Tori soitti kuulemma kahta yhtäaikaa!
[quote:3a9c0e5f1c="leposi"][quote:3a9c0e5f1c="psykokarkki"]tää tori taitaa kuitenki olla se joka soittaa kans pianoa
[/quote:3a9c0e5f1c]
Hultsfredissä Tori soitti kuulemma kahta yhtäaikaa![/quote:3a9c0e5f1c]
Vai oiskohan kuitenkin kyseessä urut?
Sent from my iPhone 16
[quote:b8e0c65366="Tomsk"][quote:b8e0c65366="leposi"][quote:b8e0c65366="psykokarkki"]tää tori taitaa kuitenki olla se joka soittaa kans pianoa
[/quote:b8e0c65366]
Hultsfredissä Tori soitti kuulemma kahta yhtäaikaa![/quote:b8e0c65366]
Vai oiskohan kuitenkin kyseessä urut?[/quote:b8e0c65366]
Vopite olla. Enpähän ollu katsomassa. Hitto että onki seksikäs tyttö. Polly Jeanin kanssa voitais leikkii Torii. eiq räG?
[quote:b0d1f4a910="leposi"][quote:b0d1f4a910="Tomsk"][quote:b0d1f4a910="leposi"][quote:b0d1f4a910="psykokarkki"]tää tori taitaa kuitenki olla se joka soittaa kans pianoa
[/quote:b0d1f4a910]
Hultsfredissä Tori soitti kuulemma kahta yhtäaikaa![/quote:b0d1f4a910]
Vai oiskohan kuitenkin kyseessä urut?[/quote:b0d1f4a910]
Vopite olla. Enpähän ollu katsomassa. Hitto että onki seksikäs tyttö. Polly Jeanin kanssa voitais leikkii Torii. eiq räG?[/quote:b0d1f4a910]
Mä olin katsomassa. Ja tässä Tori katsoo takaisin.
Tyttö ja tyttö. Alkaa pikemminkin olla milf-osastoa mutta toki Tori näköinen nainen on
Sent from my iPhone 16
Polly mainittu
Samaisilla festareilla vuotta aiemmin.
Sent from my iPhone 16
Samaisilla festareilla vuotta aiemmin.
NO NIINPÄ JA MISSÄ MINÄ OLIN!?!?!? Runkkaamassa Pollyn julisteen kanssa kotona. Ehkä suurin juttu mikä pitäis nähdä joskus keikalla.
Eikö se lopettanu keikkailun?
Mangojauhe goddamn.
Eikö se lopettanu keikkailun?
Laitoin sulle privaa.
en ole kolmekybänen emoboy
Kyllä polly soittaa kesällä jollain festareilla, olikohan Summercasessa?. Näin sen joskus roskildessa. Oli kyllä parhuutta.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Oon nähny Pollyn parikin kertaa. Molemmilla kerroilla aivan vitun paska.
Jos toinen noista oli Electric Picnicissä niin täysin väärä mielipide
en ole kolmekybänen emoboy
Oon nähny Pollyn parikin kertaa. Molemmilla kerroilla aivan vitun paska.
mulla taitaa olla joku sen alkuperäisen trion liveveto videolla. se on ainakin ihan parhautta.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Jos toinen noista oli Electric Picnicissä niin täysin väärä mielipide
Joo, oli. Mutta siellä sen paskuus ei ollut Pollyn vika, vaan ihan vitun väärään paikkaan buukkauksen. Tultiin aika hyvissä ajoin mestoille, mutta se vitun teltta oli ihan tukossa ja siellä oleminen aiheutti kyllä pahemman kerran ahdistusta, kun jengi vaan vyöryi päälle. Tämä yhdistettynä siihen, että Polly veti jotain hiplaus-soolovetoja, niin eipä siitä paljon jäänyt nauttimista käteen.
Tero saatana, s'olet gay!
Pollyn Hultsfredin keikka oli hyvä, muttei mikään ylimaallinen veto. Oli vaan siistiä vihdoinkin nähdä se livenä. Ja eturivistähän tuo tuli todistettua. Kuvauslupaa ei päälavalle nimittäin irronut, joten jos halusi minkäänlaisia fotoja oli pakko mennä ajoissa eturiviin tungeksimaan. Mikäs siinä, vaikka välillä puristikin, niin kyllä sitä mieluummin siellä fiilisteli kuin jossain 100 m. päässä kalja-alueella.
Muistaakseni toi setti oli aika outo biisiensä puolesta. Ei yhtään kappaletta Rid of Melta ja jotain omituisia julkaisemattomia never-heard biisejä. Josh Klinghoffer touhusi muuten aikamoisessa tuiterissa läpi keikan ja vaikka jotain mokia oli niin ei se mun mielestä meininkiä haitannut.
Sent from my iPhone 16
Tyttö ja tyttö. Alkaa pikemminkin olla milf-osastoa mutta toki Tori näköinen nainen on
Mangojauhe goddamn.