You are not logged in.
Näiltä tulee muuten huhtikuussa uus levy
Uus biisi:
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Olipa ärsyttävä biisi
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Olipa ärsyttävä biisi
EN USKO
mutta en todellakaan ota riskiä vapaaehtoisesti
Tuon biisin perusteella en ole sisällyttämässä Paramorea Vuoden 2013 levyt -listaukseen.
bzort glorf bööth
84.
Paramore - Brand New Eyes
84.
Paramore - Brand New Eyes
Psyko ei ollut vielä linkannut tätä tänne.
83.
Paramore s/t
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
se uus musavideollinen biisihän oli ihan hyvä, muuta en o kuullu mutta enköhän ennen vuosiäänestystä tuu tsekkaamaan
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Vittu mikä biisi tää uuden levyn päätösraita
how they run this show.
no KYLLÄ
huïg wrote:84.
Paramore - Brand New Eyeshiirimattona wrote:Psyko ei ollut vielä linkannut tätä tänne.
83.
Paramore s/t
parhaissa spämmeissä nämä
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
en ole kolmekybänen emoboy
Paras biisu edelleen
how they run this show.
Tulin kuunnelleeksi ton viime vuonna ilmestyneen After Laughter -albumin. Onhan kriitikot namedroppailleet ton levyn yhteydessä noita kasarin alun uuden aallon bändejä paljonkin, mutta mulle tuli etenkin ton levyn sovitusratkaisuista hyvin voimakkaasti mieleen Diamond-aikakauden Spandau Ballet. Tämä tosin saattaa perustua paljon enemmän omiin muistikuviini siitä, miltä Diamond-aikakauden Spandau Ballet kuulostaa, kuin siihen, miltä se oikeasti kuulosti
no jopas kun ei oo ollut puhetta hayleyn osallisuudesta tähän biisiin. tosiaan kiva viisu ja williamskin hyvä tossa kertosäkeessä. lp3 muutenkin aikas hyvä paluu paskan lp kakkosen jälkeen, mutta se nyt ei oo tän topsun hommia.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
tätä luukutettiin yhteen aikaan ylexin perjantai-illassa jatkuvasti:
no jopas kun ei oo ollut puhetta hayleyn osallisuudesta tähän biisiin. tosiaan kiva viisu ja williamskin hyvä tossa kertosäkeessä. lp3 muutenkin aikas hyvä paluu paskan lp kakkosen jälkeen, mutta se nyt ei oo tän topsun hommia.
Tätä asiaa vois kyl siellä asianomaisessa topsussa ruotia jahka saa ton uuden levyn otettua haltuun. Kakkonenkin toki kuulematta.
Tätä asiaa vois kyl siellä asianomaisessa topsussa ruotia jahka saa ton uuden levyn otettua haltuun. Kakkonenkin toki kuulematta.
olikos täällä joku american football / kinsellat -topic?
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
dadadrlrl wrote:Tätä asiaa vois kyl siellä asianomaisessa topsussa ruotia jahka saa ton uuden levyn otettua haltuun. Kakkonenkin toki kuulematta.
olikos täällä joku american football / kinsellat -topic?
No ei, mut tää.