You are not logged in.
Pages: 1
mikä platta näiltä on vähiten viikinkiä ja eniten bläkkistä (suhteessa muuhun näiden omaan tuotantoon)?
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
En tiiö.
Mulla on näiltä V: Hävitetty
sain sen käsityksen et verisäkeet vois olla sen tyylinen. sen tässä sit kuuntelin, yllättävän kova kyllä. tota nuotiolaulumeininkiä ja eeppisyyttä silti vähän liikaa mut aattelin että se ärsyttäis enemmän. tota v: hävitettyä vois kokeilla, mutta luulen että aika eeppiseksi progemetalliksi menee noilla biisien pituuksilla.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
olikos viulumiesgiffi jostain näiden musavideosta?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
olikos viulumiesgiffi jostain näiden musavideosta?
se oli korpiklaani
Verisäkeet just hyvä
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Verisäkeet just hyvä
on perkele, tuli vahingossa kuunneltua kolmisen kertaa. jotenki toi larppaaminen menee tuossa sivussa. mitä tästä eteenpäin?
psykokarkki wrote:jookcha wrote:olikos viulumiesgiffi jostain näiden musavideosta?
se oli korpiklaani
mikä viulumiesgiffi? mun yks teiniajan tuttu soitti viulua tossa bändissä.
hittavainen?
ba wrote:psykokarkki wrote:jookcha wrote:olikos viulumiesgiffi jostain näiden musavideosta?
se oli korpiklaani
mikä viulumiesgiffi? mun yks teiniajan tuttu soitti viulua tossa bändissä.
hittavainen?
kylä, just tuo!
Goatmoonsrrow
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
on perkele, tuli vahingossa kuunneltua kolmisen kertaa. jotenki toi larppaaminen menee tuossa sivussa. mitä tästä eteenpäin?
Jumalten aika varmaan seuraavaksi. Varauksella sit Tulimyrsky EP:n nimikkobiisi ja Kivenkantaja-levy, vaikka niissä on enempi viikinkiä, mutta ei omaan makuuni nyt liikaakaan - kun taas parista ekasta levystä en pidä kyllä itsekään.
Last edited by Jophiest (28.03.2019 01:03)
tää topikki kyllä yllättää. make spinefarmhevi great again?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
tää topikki kyllä yllättää. make spinefarmhevi great again?
hmm joo pistin topikin pydeen ihan vaan utelumielessä alunperin kun ollut snadi metalli-innostus tässä päällä, ja kaulaparta heviäijät fiilistelee tätä meininkiä. no tosta kuulemastani levystä diggasinkin ihan epäironisesti eli make spinefarmhevi great again. taino en kyllä siltikään oo kiinnostunut (vielä) tsekkaa mitään (muuta) spinefarm paskaa.
Last edited by ray charlz (28.03.2019 17:57)
Pages: 1