You are not logged in.
lasketaaks dog eat dog nu metalliks?
En kuunnellut aikanaan enkä kuuntele vieläkään. Lupauduin toisaalta kustantamaan paikallisten kavereiden mietinnän tasolla olevan nuuskuttia veivaavan orkan CD:n, jos jätkät vääntää ihan vakavissaan levyllisen moista nauhalle.
bzort glorf bööth
Muuten meni tää skene vähän ohi, mut nää dominoi viikko toisensa jälkeen Jyrki Countdownia. Teininä jouduin yhden futisturnauksen takia kuuntelemaan koko viikonlopun sitä Crazy Townin hittilevyä, ei vittu mitä kamaa, Butterfly ihan ylivertanen biisi niihin muihin verrattuna. SOAD vaihtelevan hyvää ja RATM läpi linjan kovaa kamaa, mut ei niitä kai voi laskea tähän juttuun mukaan.
ratm on mun mielestä liian vanha nu metal bändiks, enemmänki ne kuuluu tähän vaikutteet jengiin, niinku faith no more, primus ja helmet. jonkin asteen proto nu metallia kai
Onko bändi oikeasti tehnyt mitään Wes Borlandin paluulevyn jälkeen? Sitähän ei noteerannut suurin piirtein kukaan. Salaliittoteorialyriksit ja geneeriset pomppuriffit ei enää siinä vaiheessa kiinnostaneet ketään.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
It's Official - Nu Metal-kesä 2018
Kuulemma erääseen helsinkiläiseen levykauppaan tulee tarkkaan kuratoitu nu metal-hylly.
It's Official - Nu Metal-kesä 2018
Kuulemma erääseen helsinkiläiseen levykauppaan tulee tarkkaan kuratoitu nu metal-hylly.
vittu että on rankkaa ja sekoa musaa
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Piffillähän on tämä homma tiedetty jo hyvän tovin. Loco..
bzort glorf bööth
oispa joku muu tuonut. grimes vie tätä vaiettua skeneä vain syvemmälle suohon. todellista renessanssia odotellessa.
ratm ei tosiaan tähän kuulu, mutta lisätääs tää denzel curryn cover tähän. kuitenkin räpmetallia räppärin tulkitsemana:
ihan törkeen kova veto!
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
^aika monta kertaa tullu kuunneltua tuo. edes kitaristin autowah tai bändin musaopistomaisuus ei onnistu vesittämään vitun kovia vokaaleja
denzel curryn viimevuotisesta levystä tykkäsin myös. voisi tehdä kokonaisen levyn vaikka limp bizkitin rytmiryhmän kanssa?
^aika monta kertaa tullu kuunneltua tuo. edes kitaristin autowah tai bändin musaopistomaisuus ei onnistu vesittämään vitun kovia vokaaleja
denzel curryn viimevuotisesta levystä tykkäsin myös. voisi tehdä kokonaisen levyn vaikka limp bizkitin rytmiryhmän kanssa?
hell yeah, mullakin soinut toi tosi monesti. kokonainen levy tämmöstä herkkua menis helposti vuoden parhaisiin levyihin. toi limp bizkitin kanssa duunaaminen ei ois ees huono idea. ja tosiaan se levy oli kyllä pirun kova, parhaiten tähänastisista yhdistelty noita hevijuttuja räppiin ilman et kuulostaa jotenkin teennäiseltä tai paskalta. BLACK METAL TERRORIST oli ehdottomasti yks soitetuimpia stygejä mulla viime vuonna.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Hyvä ja tärkeä ketju, luin just kokonaan läpi
Denzelin cover ihan kiva, mutta kyllä Zack on ainoa oikea tyyppi vetämään RATM biisien voksuja. Heräsi kuitenkin mielenkiinto tuota Denzelin omaa tuotantoa kohtaan.
lisää asiakeskustelua pöytään ja miksei jopa top-listoja? vähän eriä tosta ratm-purismista - tai olisin voinut olla samaa mieltä ennen tota vetoa, mut kyllä denzel vetää niin hyvin, että toimii ihan itsenäisenä biisinään. kannattaa ehdottomasti kuunnella kaverilta toi edellisin taboo ja imperial ainakin
tästä varmaan oon valittanut aiemminkin, mutta toivoisin tykkääväni enemmän deftonesista. musa on hyvää, mutta en vaan tykkää niistä vokaaleista yhtään. vähän hassu juttu kun typerämpiäkin voksuja siedän, mutta deftonesissa joku tähän asti on vaivannut. oho tsekkasin oon näköjään jo ekalla sivulla puinut tätä pariin otteeseen.
Paskaa musiikkia oli lapsena ja paskaa musiikkia on nykyäänkin.
bzort glorf bööth
En kuunnellut aikanaan enkä kuuntele vieläkään. Lupauduin toisaalta kustantamaan paikallisten kavereiden mietinnän tasolla olevan nuuskuttia veivaavan orkan CD:n, jos jätkät vääntää ihan vakavissaan levyllisen moista nauhalle.
Pitääkin ottaa puheeksi tämä sen ex-paikallisen kaverin kanssa, joka nykyäänkin kaveri.
bzort glorf bööth
Ihan linjassa sen kanssa mitä mieltä olen huonosta musiikista.
bzort glorf bööth
bzort glorf bööth
Ei tässä genressä kovin paljoa mitään hyvää ole. Teininä tuli jotain harrastettua jonkin verran, mutta ei toi kama vaan ole kestänyt aikaa ja genren yleinen cis-male-tears meno on niin vitun ankeeta, että se lemuaa kaiuttimista pahana hajuna.
Voi jeesus... Piffiläiset olivat väärässä. Locokesä on nyt, ei viime vuonna. Provinssissa ei esiinny pelkästään Limp Bizkit vaan myös Papa Roach.
Onko tässä mahdollista nähdä skenaario, jossa järjestävä taho lukee Piffiä ja ottaa ne vitsit todesta? Go and know.
missä molli-olli? montakohan panic ic -cd:tä oon saanu nimim. rukoile kuolemaalta KMA:n comebackia ja flow-keikkaa odotellessa
Crazy Town heinäkuussa On the Rocksissa
Crazy Town heinäkuussa On the Rocksissa https://www.punkinfinland.net/forum/ima … a_pray.gif
Mitään skeneä ei koskaan ollut olemassa. Oli vain yksittäisiä bändejä, jotka yhdistettiin toisiinsa. Touhun yllä leijui kuitekin henki. Se oli hullu. Kuin kaupunki. Ja se räpäytti siipiään. butterfly..
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?