You are not logged in.
Puiset heilat @ Cafe & Bakery Mimosa, Tampere
1. Kuun taivas
2. 50-luvun amerikkalaiset metsät
3. Skootterityttö
Oooh!
Olen kissavahtina eräässä asunnossa, jossa on toimivia c-kasettisoittimia niin sain vihdoinkin kuunteluun Puiset Heilat bändilevytyksen Mutainen Keskitie. Tuli taas mieleen miten älyttömän kova biisintekijä Ville Suopajärvi oikein on. Kaikki bändisovitukset ei toki ihan mene maaliin (Neiti sarjakuvasankaritar ja 50-luvun amerikkalaiset metsät toki 5/5 biisejä, mutta ei näiden bändiversiot vedä vertoja sooloversioille), mutta useammin kuin ei on totaalisen vitun nerokas meno. Haudatkaa sydämeni Okunoshimaan ja Haamu kusee on sellasia esityksiä että oksat pois.
Saispa jossain välissä dekin huollettua/toimivan dekin, että vois taas kuunnella näitä kasetteja enemmän.
Last edited by dadadrlrl (19.10.2018 20:32)
vindi karlos -elokuva:
Hei! Tässä ns. single-lohkaisu ensi vuonna ilmestyvältä kokopitkältä julkaisulta "Kuu paistaa risukasaan".
p.s.
onhan kaikki seurailleet hepolöysän joulukalenteria?
From the Upcoming Hepolöysä Cassette Album "Ghettoblast from the Ancient Past"
Vasta kotimaan katsaus vol 2 osuus tuttu, mutta siinä on jo kolme loistavaa biisiä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
ville suopajärven hieno uusi soolobiisi te ette ole te
noiseprinsessan kaiut pilvessä
puisten heilojen uusi albumi viimein ulkona digiversiona, myöhemmin kai fyysistäkin tulossa
pakko sanoa tähän väliin, etten ihan hirveästi jaksa innostua tästä puisten heilojen bändikonseptista, jotenkin villen soolojutut iskee mulle paremmin. varmaan näitä on ollut hauska tehdä isommalla porukalla, mutta jotenkin näistä puuttuu se yllätyksellisempi ja kokeellisempi aspekti tai en tiiö. ihan ok musaa toki, mutta ehkä vähän liikaa kurotellaan mainstreamia kohti ja jostain syystä mielessä käy välillä myös absoluuttinen nollapiste. mikä ei tietenkään ole huono asia. jatketaan harjoituksia.
ja jos ei täällä vielä mainittu, niin jukka herva on julkaissut instrumentaali-lp:n nimeltä pääkallo & aurinko, tai siis ultraääni sen julkaisi, taitaa olla aika limited.
puisilla heiloilla on muuten menossa mielenkiintoisia instastooreja elikkäs käydään läpi äänitteitä biisi kerrallaan ja joka biisistä juttua. tänään vuorossa sydämenmuotoisia sylkikuplia, joka on eka kolmasosa hereillä huoneessa -kokoelmaa (nämä on siis nykyään spotikassa, tämä sais kyllä ilmestyä vaikka cd:nä) ja kaksi seuraavaa osaa ilmeisesti nuo 267 lattajjaan julkaisemat ville a.e. -nimellä tulleet soolokasetit kimpoilevat kivet ja samoilla silmillä. mielenkiintoista, kannattaa seurata :peuk:
Jaa teikä katsookin instastooreja? Ei ole pahemmin minun storiessa näkynyt katsojana.
bzort glorf bööth
Jaa teikä katsookin instastooreja? Ei ole pahemmin minun storiessa näkynyt katsojana.
no joskus katson jos en muuta keksi, mutta ilman ääntä toki. taisin katsoa sen taannoin missä oli olvia mukkaan ja tukkaan vai oliko se stoori en muista
puisten heilojen uusi albumi viimein ulkona digiversiona, myöhemmin kai fyysistäkin tulossa
kasettia en ole vieläkään saanut ostettua, toisaalta mun kaikki kasettimankat taitaa olla nykyään hajalla enkä kyllä suoraan sanoen muutenkaan ole koskaan oikein tykännyt kaseteista, vaikka on niissä sellainen hauska retrofiilis.
mutta hyvä uutinenhan on, että tämä ilmestyy vinyylinä keväämmällä, sen ajattelin ostaa
tuolla pelastuspuku-zine jossa puisten heilojen tarinaa (ja toki muutakin):
https://drive.google.com/file/d/1nqGV3K … KblPw/view
uusi video, koskahan se vinyyli ilmestyy?
puisten heilojen livemusaa oranssilta 11 vuoden takaa:
samana päivänä oli myös ollut keikka pitkämiehessä, siellä olin muistaakseni itsekin paikalla, tästä noisemmasta setistä muistan kuulleeni vain kehuvia kommentteja, splittijulkaisu sen sijaan meni ihan ohi.
uus biiz vindiltä, reseptitopikissa nämä:
p.s.
Musamaailman mietteitä – kuukauden artisti: Ville Suopajärvi
vaihteeksi vähän noisempaa kamaa villeltä:
puisten heilojen livemusaa oranssilta 11 vuoden takaa:
samana päivänä oli myös ollut keikka pitkämiehessä, siellä olin muistaakseni itsekin paikalla, tästä noisemmasta setistä muistan kuulleeni vain kehuvia kommentteja, splittijulkaisu sen sijaan meni ihan ohi.
Rypistellyt Levyt teki huikean 25kpl painoksen. Mulle ei oikein ikinä selvinnyt, et miksi niin pieni, mutta koko homma lähti kai vähän siitä, että "oho, näistä on hyvät tallenteet", vaikka taltioija itse taisi olla eri mieltä.
In other sain hommattua tuon Kuu paistaa risukasaan LP:n ja hemmetin hyvä levyhän tuo on.
Last edited by dadadrlrl (04.09.2020 11:26)
puisten heilojen uusi digi-ep:
uutta akustista musaa villeltä: