You are not logged in.
Pages: 1
Livelabin keikka oli kyllä hyvä, pitänee mennä kirkkoonkin.
No niin nyt mää vasta hokasin mikä tää on ja miten tää toimii.
Googlasin discogsista että muistitikusta kyse. Ton erivärisen kohdan takana siis siru ja se pyörähtää tosta erilleen. Vähän hutera ratkaisu kyllä. Sisältää kaksi tunnin esitystä. En katso vielä.
Tuanoi saatana.
Kirkko ehkä kolmanneksi paras Necks mitä oon nähnyt. Ekan Livelabin kaksi settiä oli selkeästi ihaninta menoa näiltä, myös Tamperejatseilla vedetty setti. Kirkkoveto alkoi hienosti semmoisilla mortonfeldmanmaisilla atonaalipianohommilla, sitä olis saanut tulla enemmän. Neljännestä keikasta eli Aleksanterin teatterin vedosta en jostain syystä muista oikein mitään
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Eka veto ihan perus jees. Toka veto ehkä paras neljästä mitä oon nähny. Nää taitaa livenä vetää aina tota freempää osastoa. En ole nähny yhtään, missä soitettas niinkö samaa rytmiä.
Tuanoi saatana.
Hyvä on myös debyyttilevy Sex. "Kohtalaisen" jumittava jazz levy. Hyvin on bändillä ollu konsepti selvillä jo ekasta levystä lähtien.
Tuanoi saatana.
marjapoimuri wrote:Eka veto ihan perus jees. Toka veto ehkä paras neljästä mitä oon nähny. Nää taitaa livenä vetää aina tota freempää osastoa. En ole nähny yhtään, missä soitettas niinkö samaa rytmiä.
Sain tän kaverilta tossa syssyllä lainaan. En ole vieläKÄÄN tsekannut. Kulemma hyvä!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Three toimii Eka biisi aika villi, tiettyä circlen katapultmaisuutta. Toka biisi vähä seesteisempi ja keskinkertaisempi. Kolmas biisi perushyvää menevää necksiä, ahkerat perkussiosäksätykset tässäkin.
On se nero bändi.
Uus levy vissiin tulossa ihan kohta.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ei muutako ostoskoriin.
tosi hyvä levy
tosi hyvä levy
Siis toi eka biisi Signal on todella KOVA. huh huh. parasta necksiä, vaikka kaikkihan ne on hyviä.
Kyllähän tuo ihan hyvä levy on, mutta hieman geneerinen vanhojen kikkojen levy ja biisit aika samanlaisia.
Kuinka monella Necksin levyllä on kitaraa?
No ainakin tällä
G livelabissa keikalla marraskuun lopulla.
18.10. ilmestyy uus levy Bleed.
Australian minimalist-jazz trio The Necks' new studio album, Bleed explores a sublime language of stillness. With a single, 42-minute composition, The Necks masterfully express the unspeakable beauty of decay and space in yet another totally distinct entry in a vast and stunning body of work.
Pages: 1