You are not logged in.
Tuossa taannoin päivittelin kadonnutta liimis-levyäni. Eilen hokasin, että missäs helvetissä mun Kuusumun profeetan Noita 7" on? Levylista sanoo, että pitäis olla. Sanottakoon, että levyni ei ole hujanhajan vaan siististi (jonkinmoisessa) järjestyksessä. Tämä on taas tapaus "miks vitussa olisin tän myyny?"
olin just lähössä fribaan mut en löytäny mun diskei joten lainasin niitä sory
heitin ne pelien jälkeen vittuun sory
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Oon kadottanut Merriesin LP:n sekä Parts & Laborin Mapmakerin sellaseen paikkaan, josta niitä on ihan vitun turha enää hakea takaisin. Samoin kävi Les Savy Favin The Cat & the Cobra cd:lle.
Huig tietty kärkkynyt nää frisbeegolffailuihinsa.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
En tiedä missä on Mother Goosen Junior Magicin levy. Kannet löytyy.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Se taitaa olla jossain Haukiputaan Kellon Virpiniemen kutosväylän puolivälin kohdalla ojan pohjalla
Muutoissa on kadonnut hirveä määrä vinyylejä. Ei mulla koskaan tuhansia ole ollut, mutta ainakin kolmisen laatikkoa hukassa. So not.
bzort glorf bööth
Muutoissa on kadonnut hirveä määrä vinyylejä. Ei mulla koskaan tuhansia ole ollut, mutta ainakin kolmisen laatikkoa hukassa. So not.
wyyd
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
mihinköhän oon hukannu circulatory systemsin debyytin? kerran muistaakseni kuuntelin ostettuani ja kun siitä mosaiikkilevystä on tullut suosikki niin vois kuunnella uudestaankin. pekka strengin magneettimies-vinyyli olis kans kiva ottaa mökkikuunteluun, mutta epäilen että se on siinä lundiahyllyn työpöydän alla olevassa osassa, jonka edessä on niin paljon kamaa etten jaksa raivata niitä että pääsisin tsekkailemaan
Ja niin joo, Coltranen Soultrane LP. Ostin taannoin vahingossa köntän mukana tuplan, jonka myin, ja nyt en löydä sitä alunperin omistamaani. Helvetti.
Last edited by Luppakorva sikailee taas (11.12.2017 18:14)
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
En tiedä missä on Mother Goosen Junior Magicin levy. Kannet löytyy.
levy ilmeisesti jonkun autossa... tai mökillä? mun Sunroof! tupla-cd:n yks levy jäi exän isän autoon. en kyselly sen perään yhtä kertaa enempää (en saanut vastausta, tuumasin, että saattoi olla jo mappi öössä).
Ja niin joo, Coltranen Soultrane LP. Ostin taannoin vahingossa köntän mukana tuplan, jonka myin, ja nyt en löydä sitä alunperin omistamaani. Helvetti.
Tämä löytyi.
Nyt on hukassa Karjalaisen Et Ole Yksin 2lp jonka meinasin pistää myyntiin.
Missähän vitussa mun In Utero on? Millekää Funin keikalle voi ilman sitä mennä levyjä soittamaan
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Ei oo ykskään kadonnu ku Noisis osti mulle joskus uuden Idahon Four Sheets to the Wind cd:n kadonneen tilalle
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
siivoilin tossa vähän niin löysin muovikassillisen levyjä nurkasta, ja siellä oli mm. taannoin etsiskelemäni joose keskitalon julius caesarin anatomia ja circulatory systemin debyytti
olis kyllä hauskaa joskus saada levyt edes jonkinmoiseen järjestykseen, välillä aika mahdotonta jos joku tietty levy tulee mieleen ja yrittää sen löytää.
YUP:n 90-92 -kokoelma Vai onkohan mulla ees ollu sitä? Noh, tilasin nyt varmuuden vuoksi Svartilta ale-hintaisen Huuda harkiten älppärin.
pullo pois, kuka nyt doorssia jaksaa kuunnella
Siis iha tosissaniko mää olisi myyny Waiting for the sunin pois? Saanen epäillä!
En jaksa nyt penkoo enempää.
Kato perkele ei ole merkintää inventaariossa tästä levystä. Oi voi
p.s. en se minä ollut joka ne pölli
Ääh, menin sit myymään kaverille yhden Mississippi-kokoelman, jolla oli pari todella kovaa täsmäbiisua. Mm. siivekkään saarnaajan rokkia. Rev. Utah Smith, vittu mikä äiä.
missähän neil youngin arc-weld?
loveless missö pöriset
Nyt on hukassa Karjalaisen Et Ole Yksin 2lp jonka meinasin pistää myyntiin.
Tämä löytyi tänään levyhyllyä järjestellessä ja möin välittömästi