You are not logged in.
Rakkaus: Jokainen päivä on taistelua
Brightblack Morning Light: Motion to Rejoin
Shearwater: Quiet Americans
Kummallinen synasoundi ja kitarafiilistely toimivat jostain syystä hyvin.
Last edited by barton_funk (21.02.2019 15:44)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
lady gaga & bradley cooper - shallow
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
lady gaga & bradley cooper - shallow
Oscar-gaalan live kyl
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Gusu - Rakkauteen
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ghastly
Hitto nää veti kovan keikan eilen Oranssilla ja tää uusin Death Velour levy on kans komia. Rujoa dödistä, jossa ei ole unohdettu että nokkelien riffien lisäksi voi tehdä myös biisejä.
^ pokemon-metallia?
"Et ole elänyt ennen kuin" olet kuullut kuinka Vangelis vetelee sähköuruilla Matalan torpan balladia letkajenkkarytmillä. Vitun kreikkalaisnuoriso.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Rome is not a Town-rumpali soittaa kitaraa tällasessa aika hyvässä bändissä.
Ehkä ruotsissa kaikki oikeasti on paremmin.
Psychic Ills
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Suomi 101 vuotta hyvä biisi Arttu jatka samaan malliin hieno mies.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Talisto
Catch me getting it wrong from the start
Catch me 'cause I'm falling apart
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Olen kuunnellut tosi paljon The Ritaa viime aikoina, ihan useita levyjäkin ostellut. Keski-ikä ja HNW, mitä täällä tapahtuu.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Avey Tare - K.C. Yours
Last edited by E (26.03.2019 19:08)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
RADIOPUHELIMET
missä mun viisi tähteä, haluaisin kuunnella koska paras biisi just nyt: MUSTA LAKANA
p.s.
AAVAA ihan vitun kova levy, ostakaa heti kaikki
marvin gayehan se olis, tosin menee parasta ikinä -osastolle kans.
beyoncen lemonade, ei vittu mikä mestariteos kunnon huumemusaa