You are not logged in.
Se keravan idols-starba, Jani Wickholm tai jotain sinnepäin. Entäs Anita Hirvonen?
Sydänmellä vaan teillekin.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ulvis on varmaan Hirvoskasta eri mieltä..
Ulvis on varmaan Hirvoskasta eri mieltä..
Ei kai Ulvis oo Janne Kataja?
Danny teki aika miehekkään vaikutelman pari vuotta sitten, kun tilitti jossain tabloidissa yksinäistä joulunviettoaan. "Jalkaleikkauksesta toipuvalla Dannyllä on onneksi turvanaan ja hoitajanaan 97-vuotias Magda-äiti".
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
älkääs nyt pelleilkö! dannyhan on suomen parhaita artisteja... olkoonkin että on nykyään tommonen pelle ja muutenkin... mut 60- ja 70-lukujen tuotanto on täyttä rautaa! ennemmin ehdottaisin vaikka kirkaa mut en nyt näissä olosuhteissa kuitenkaan kehtaa.
Hävytön vanhus!
noh noh, kirkahan on jo kuollut
anita hirvonen on muuten just telkkarissa subilla.
En jaksanu kääntää
[quote:f5c41d335d="Ulvis"][quote:f5c41d335d="upsetter"][quote:f5c41d335d="tigrushka"]
Danny aka Istuva Kainalofarkku[/quote:f5c41d335d]
Minä annan tälle kaverille ääneni, ehdottomasti. [/quote:f5c41d335d]
Melkein sama. Ei koskaan laskelmoivalle musiikkineuvokselle. Täys kyrpä
Vaikka onhan mun seinälle retee julsite Dannystä nimmarilla.[/quote:f5c41d335d]
Ja minä oon käyny sen kotona... Mutta sain siitä rahallisen korvauksen.
[quote:f3f339fe43="upsetter"][quote:f3f339fe43="Ulvis"][quote:f3f339fe43="upsetter"][quote:f3f339fe43="tigrushka"]
Danny aka Istuva Kainalofarkku[/quote:f3f339fe43]
Minä annan tälle kaverille ääneni, ehdottomasti. [/quote:f3f339fe43]
Vaikka onhan mun seinälle retee julsite Dannystä nimmarilla.[/quote:f3f339fe43]
Ja minä oon käyny sen kotona... Mutta sain siitä rahallisen korvauksen.[/quote:f3f339fe43]
Joo äläpä kerro yksityiskohdista enää sen tarkemmin..
Ihmettelen vaan, ettei itse pääsaatanaa ole vielä mainittu:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
ykkössivulta:
niin ja tietty jore marjaranta
Ihmettelen vaan, ettei itse pääsaatanaa ole vielä mainittu
[quote:37e36bd51a="psykokarkki ekalla sivulle"]veeti, siis se "soulia" laulava kalju ex-jyrki-juontaja. kaitpa se on sooloartisti (toivottavasti ei kuitenkaan enää)?
niin ja tietty jore marjaranta [/quote:37e36bd51a]
edit: hanttaspäm ehti ensin -späm
I stand corrected.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:33d52a1f0b="shanks"][quote:33d52a1f0b="upsetter"][quote:33d52a1f0b="Ulvis"][quote:33d52a1f0b="upsetter"][quote:33d52a1f0b="tigrushka"]
Danny aka Istuva Kainalofarkku[/quote:33d52a1f0b]
Minä annan tälle kaverille ääneni, ehdottomasti. [/quote:33d52a1f0b]
Vaikka onhan mun seinälle retee julsite Dannystä nimmarilla.[/quote:33d52a1f0b]
Ja minä oon käyny sen kotona... Mutta sain siitä rahallisen korvauksen.[/quote:33d52a1f0b]
Joo äläpä kerro yksityiskohdista enää sen tarkemmin..[/quote:33d52a1f0b]
Yleensä kaikki haluaa tietää likaisimmat yksityiskohdat kaikista asioista...
Pave Maijaijaijaijaijaijaa-a-anen
Juu ja "Jortsulle"
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:ee3a63323c="upsetter"][quote:ee3a63323c="shanks"][quote:ee3a63323c="upsetter"][quote:ee3a63323c="Ulvis"][quote:ee3a63323c="upsetter"][quote:ee3a63323c="tigrushka"]
Danny aka Istuva Kainalofarkku[/quote:ee3a63323c]
Minä annan tälle kaverille ääneni, ehdottomasti. [/quote:ee3a63323c]
Vaikka onhan mun seinälle retee julsite Dannystä nimmarilla.[/quote:ee3a63323c]
Ja minä oon käyny sen kotona... Mutta sain siitä rahallisen korvauksen.[/quote:ee3a63323c]
Joo äläpä kerro yksityiskohdista enää sen tarkemmin..[/quote:ee3a63323c]
Yleensä kaikki haluaa tietää likaisimmat yksityiskohdat kaikista asioista... [/quote:ee3a63323c]
No niin mutta, joku raja... Puistattaa.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Kyllä alkuaikojen Kirka oli kovempi kuin vanha Danny... Danny sietää saada paskaa niskaansa jo siitä millaiseen kirjainripuliin se on aikoinaan Jyräys Hämäläisen "inspiroinut".
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
mariska
en vaan tykkää
forssto voi tulla puolustelemaan kunhan palaa pietarista.
Mitä! Mariskahan on ihana. Ja maailman seksyin ääni.
en tiä, ei tehoo muhun. jotenki vaan ärsyttää sen biisit, mut lienee mun henkilökohtainen ongelma. haluisin tykätä mut kun ei niin ei...
Sitäpaitsi sillä on punk-crediä.
Sent from my iPhone 16
kuulin joskus jonkun mariskan laulaman oheisvasara-piisin, en kyllä siitä paljoa muista -spåm
[quote:5d7a16a7c5="looramerri"]Mitä! Mariskahan on ihana. Ja maailman seksyin ääni.[/quote:5d7a16a7c5]
sekin vielä... sitäpaitsi samoin perustein voi sitten puolustella isto hiltusta.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:3daab5616b="Tomsk"]Sitäpaitsi sillä on punk-crediä. [/quote:3daab5616b]
sekin vielä... sitäpaitsi samoin perustein voi sitten puolustella isto hiltusta.
ja joel hallikaista
Onko Anssi Kela liian itsestäänselvä? En ainakaan huomannut mainintaa.
"Mikan faijan BMW pyörä pyörii uudelleen", "Milla hei sun täytyy muuttuu".. ei noista pitäisi ilman rangaistusta selvitä.
[quote:554dcc9e40="looramerri"]Mitä! Mariskahan on ihana. Ja maailman seksyin ääni.[/quote:554dcc9e40]
en tiä, ei tehoo muhun. jotenki vaan ärsyttää sen biisit, mut lienee mun henkilökohtainen ongelma. haluisin tykätä mut kun ei niin ei...
Kaiken lisäks Mariska handlaa sekä nokkelat biisit että oikeesti koskettavat tilitykset. Exä tuntee Mariskan henk.koht ja se kait kuunteli joitain ekan levyn biisejä ihan kyyneleet poskilla.
harmi vaan että Mariskan ura alkoi mahdollisimman kököillä sinkkuvalinnoilla (levy-yhtiö asialla), niistä nolouksista kesti pitkään päästä "vakavasti otettavaksi" artistiksi "skenessä".
Paitsi tietysti jos jaksaa kuunnella kokonaisii levyi ja biisit biiseinä, niinkö meizi
Eli juu, mariskaa ei voi mitenkään hyväksyy äänestykseen, höh!
[quote:ac778147f5="harry-irene"]harmi vaan että Mariskan ura alkoi mahdollisimman kököillä sinkkuvalinnoilla (levy-yhtiö asialla), niistä nolouksista kesti pitkään päästä "vakavasti otettavaksi" artistiksi "skenessä".
Paitsi tietysti jos jaksaa kuunnella kokonaisii levyi ja biisit biiseinä, niinkö meizi [/quote:ac778147f5]
myönnettäköön siis että vain ylexiltä kuultujen hajabiisien varassa on meitsin mielipide. ja yhteen aikaan pari niistä tuntui soivan taukoamatta kun radion vahingossa avasi...