You are not logged in.
HBOlta The Leftoversia aloteltu. Tommonen Dome/Lost tyylinen mysteerisarja, missä ei tiedetä että mitä ihmettä on tapahtunut mitä helvettiä En tiedä vielä onko ihan jees vai vähä tyhmä.
HBOlta The Leftoversia aloteltu. Tommonen Dome/Lost tyylinen mysteerisarja, missä ei tiedetä että mitä ihmettä on tapahtunut mitä helvettiä En tiedä vielä onko ihan jees vai vähä tyhmä.
Se on tosi jees!
Tosi hyvä sarja kun pääsee kunnolla käyntiin ekan kauden lopussa/kakkoskauden alussa. Vähän kuin Lost, mutta paljon tasaisempi ja kypsempi. 100 kertaa parempi kuin joku Dome Katsellaan tyttöystävän kanssa sarjaa uusiksi ja nyt tokalla katselukerralla ekakin kausi kolahti paremmin.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Nightflyers 4/5 oikein hieno.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Otin taas HBO:n, koska Magiciansista on tullut uusi kaus (kyllä vain..), ajattelin kokeilla Barya kans..
Last edited by barton_funk (18.02.2019 18:45)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Lutherin 5. kauden eka jakso Areenassa. Oliko tämä aina näin huono, ei kai
Ei oikein lähtenyt tuo viides kausi. Jaksoin ehkä 30 min, jos sitäkään. Eiköhän tämä hahmo ole nyt kuopattu. Kolme ekaa oli kovaa viihdettä.
Sharp Objects
Tämä oli upea minisarja.
BBCn House of Cards
Russian Dollia (joka käännetty suomeksi Juhlat ) kolme jaksoa takana. Päiväni murmelina meininkiä. Jatkan ainakin pari jaksoa vielä.
Tykkäsin tästä. Vähän tyhjäkäyntiä keskivaiheella, mutta oli hyvin kerrottu ja viihdyttävää murmelointia. Mukavan vähän sentimentaalisuutta ympätty, vaikka jonkinlainen kasvu ihmisenä olikin mukana juonessa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Umbrella Academya tässä aloittelen.
Mosaic
Unelmia ja studiohommia
Umbrella Academya tässä aloittelen.
Tää on todella tyylikkäästi kerrottu, rippaa monista suosikeista ihan kohtuullisesti. Kaiken kaikkiaan viihdyttävä sarja.
Modernit miehet.
Salaiset kansiot nyt 5. kaudella menos.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
missä pelaa M/S Romantica -topic?
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Piffillä tuota on käsitelty ainakin parissa eri topsussa.
bzort glorf bööth
Murhista ja kantrimusiikista alkanut uusi kausi.
missä pelaa M/S Romantica -topic?
Tässä keskustelua
Kaikesta sitä pitääkin yleveroa maksaa. Jos joku haluaa katsella tuollaista kiroilua ja sähläämistä, niin menkööt laivalle katsomaan. Pois tuollainen joutava rivoilu telkkarista, ei tuollaista viitsi katsoa, parempaa viihdettä tilalle.
Tuttua Suomi-viihde p. . skaa läpeensä. Draamaa ja näennäistä hauskuutta saadaan aikaa tarkoituksettomalla möykällä ja elämäntapakiroilulla, juonesta viis.
Tämä ohjelma menee jopa Sohvaperunoiden alapuolelle latteudessaan(jonka katsojat samaistuvat mielellään samanlaisiin ihmisiin, joiden mielestä on mukavaa katsoa, kun toiset samanlaiset ihmiset ruudussa elävät heidän omaa elämäänsä, tarvitsematta nähdä vaivaa elää itse oikeaa omaa elämäänsä(toivottavasti kuulosti riittävän monimutkaiselta, sillä sitä se on).
Hyvää ohjelmassa on se, että koska alemmas ei voi enää mennä, toimii se hyvin myös katsojan mielentila- ja tasomittarina, josta voi helposti tehdä tarvittavia johtopäätöksiä, mikäli ohjelma miellyttää.
Ainoa hyvin näyttelevä tässä sarjassa on Björkman. Muut, jopa ns. nimekkäätkin näyttelijät ovat surkeita.
Moronica wrote:missä pelaa M/S Romantica -topic?
Tässä keskustelua
Kaikesta sitä pitääkin yleveroa maksaa. Jos joku haluaa katsella tuollaista kiroilua ja sähläämistä, niin menkööt laivalle katsomaan. Pois tuollainen joutava rivoilu telkkarista, ei tuollaista viitsi katsoa, parempaa viihdettä tilalle.
Tuttua Suomi-viihde p. . skaa läpeensä. Draamaa ja näennäistä hauskuutta saadaan aikaa tarkoituksettomalla möykällä ja elämäntapakiroilulla, juonesta viis.
Tämä ohjelma menee jopa Sohvaperunoiden alapuolelle latteudessaan(jonka katsojat samaistuvat mielellään samanlaisiin ihmisiin, joiden mielestä on mukavaa katsoa, kun toiset samanlaiset ihmiset ruudussa elävät heidän omaa elämäänsä, tarvitsematta nähdä vaivaa elää itse oikeaa omaa elämäänsä(toivottavasti kuulosti riittävän monimutkaiselta, sillä sitä se on).
Hyvää ohjelmassa on se, että koska alemmas ei voi enää mennä, toimii se hyvin myös katsojan mielentila- ja tasomittarina, josta voi helposti tehdä tarvittavia johtopäätöksiä, mikäli ohjelma miellyttää.
Ainoa hyvin näyttelevä tässä sarjassa on Björkman. Muut, jopa ns. nimekkäätkin näyttelijät ovat surkeita.
oli hyvä, sekä nauratti että ei
Samun roolissa aivan mielettömän hyvä lapsinäyttelijä Iivo Tuuri, harvoin näkee kotimaisissa tuotoksissa lähellekään vastaavaa luontevuutta ja uskottavuutta
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Petos (Bedraget) kausi 3
Suburra kausi 2
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Moronica wrote:missä pelaa M/S Romantica -topic?
Tässä keskustelua
kiitos
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Modernit miehet oli hyvä. Tulispa jatkoa.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
After Life oli ihan hyvä. Parasta mitä Gervais on tehnyt tällä vuosikymmenellä.
Ei oo parasta RGtä, hyvä on kuitenki.
1. The ricky gervais show
2. Derek
3. Office
4. Extras tai afterlife (kaks jaksoa vasta alla)
Firon wrote:After Life oli ihan hyvä. Parasta mitä Gervais on tehnyt tällä vuosikymmenellä.
Ei oo parasta RGtä, hyvä on kuitenki.
1. The ricky gervais show
2. Derek
3. Office
4. Extras tai afterlife (kaks jaksoa vasta alla)
Jaksaisko tuota Derekia sitten koittaa. Ei lähtenyt yhtään ekalla kertaa. Katsoin aiemmin kesken jääneen Humanity stand upin nyt loppuun ja se jopa nauratti nyt.