You are not logged in.
mut eihän nää ole teknisesti king crimsonin tasolla
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Levy-yhtiön sedät. Onnistuuko nuorten ja lahjakkaiden Maustetyttöjen houkuttelu musabisnekseen vuoden tärkeimmässä palaverissa?
Hattuu päästä levy-yhtiön sedille, kova meno teillä. Pohjasävyn asettaa ihanan mukamas itseironisesti tituleerattu "Janne Rintala, säveltäjänero". Ja Arttu Wiskari osallistuu palaveriin nimikkotyynynä.
Maustetyttöjen Leevi-pastissi
Rosita Luun Leevi-pastissi
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
näin ulkomailta käsin näyttää siltä että suurin hype ja kuumimmat tunteet tästä bändistä käydään tässä topanderissa
avasin piffin rogen tässä aamukahvitellessa ja etusivulla 4 eri topikkia aiheesta maustetytöt, mm. 8-sivuinen "miksi piffillä vihataan maustetyttöjä"-topsu.
:center: wrote:näin ulkomailta käsin näyttää siltä että suurin hype ja kuumimmat tunteet tästä bändistä käydään tässä topanderissa
avasin piffin rogen tässä aamukahvitellessa ja etusivulla 4 eri topikkia aiheesta maustetytöt, mm. 8-sivuinen "miksi piffillä vihataan maustetyttöjä"-topsu.
täytyyki tsekkaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
mm. 8-sivuinen "miksi piffillä vihataan maustetyttöjä"-topsu.
Metatytöt
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
mm. 8-sivuinen "miksi piffillä vihataan maustetyttöjä"-topsu.
Syynä on hegemoninen maskuliinisuus. Vahvat portinvartijamiehet pelkäävät, että nuoret naiset haastavat kanonisoitujen miesten yhtyeiden kuten Napalm Deathin asemaa maun hierarkkioissa
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Maustetyttöjen Leevi-pastissi
Rosita Luun Leevi-pastissi
tissi mainittu
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
näähän esiintyivät Cactuksessa jo elokuussa 2018, eli täällä ollaan pahasti perässä hypen suhteen.
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
:center: wrote:näin ulkomailta käsin näyttää siltä että suurin hype ja kuumimmat tunteet tästä bändistä käydään tässä topanderissa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
onks vielä boomannut vai eikö nelonen median yms hypekoneisto oo vielä ottanut tuulta alleen tän osalta? en oo kummemmin nähnyt vielä hypeä ja hipsterikaveritkaan ei oo kauheesti lämmennyt biisille ja n-pommin selittelylle. tosiaan näähän paino facebookiin jotain tyyliin "ei olla rasisteja, ollaan juntteja" -tyyppistä vatulointia, mikä ei saanut ehkä toivottua vastaanottoa. mut kai nää flow-festarille jo bookattiin niin yks välietappi matkalla kohti litkuklemettiyttä on varmaan jo saavutettu.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Ihan kovia lukuja noin niinku kengännauhabudjettibändiksi ovat ainakin striimanneet: Youtube ja Spotify yhteenlaskettuna Lottoriviä on veivattu päälle 500 000 kertaa. Toki Litkun kovimpien hittien yhteenlaskettu kuuntelumäärä huitelee päälle miljoonassa, mut niistäkin on jo kolmisen vuotta. Siihen nähden vakuuttava suoritus, joten eiköhän näitäkin jossain Possen artistivieraana kohta nähdä.
Last edited by Kalossimies (20.03.2019 22:43)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Aiheen vierestä: Ruusujen Glitchit on striimannut vähemmän ku Litkun kovimmat hitit
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
totta muuten, en tsiigannut noita vielä yhtään. varmaan jotain bottien tekosia.
tähänkö tää nyt kaatu
luulin että homma kaatu jo tän topikin toisessa viestissä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
tähänkö tää nyt kaatu
Luulen että keikkojen kävijämäärät puhuvat selkeämpää kieltä kuin muutaman forkkalaisen mielipiteet.
Junttius nyt on selkeästi ollut ihan ok vaihtoehtomusapiireissä jo jonkin aikaa. Kukaan ei vaan ole sanonut J-sanaa aiemmin ääneen.
Maustetytöt is just Rampe & Naukkis for millennial hipsters
— Toivo Haimi (@toivohaimi) May 4, 2019
soitaako nää flowssa? sidewaysissa ainakin jää katsomatta koska parempaakin samaan aikaan, eikä toisaalta juuri kiinnosta muutenkaan
mausteet kiinnostaa, tytöt kiinnostaa, maustetytöt, eipä juurikaan, sori siittä
mausteet kiinnostaa, tytöt kiinnostaa, maustetytöt, eipä juurikaan, sori siittä
no näinhän se ois. sori siittä.
Ihan hassu twiitti, mutta kyllä mua itseäni ärsyttää Maustetytöissä enemmän se mollivoittonen jollotus päihteiden käytöstä kuin mikään muu. Keksikää nyt välillä jotain muitakin näkökulmia masennukseen kuin keskikalja ja reseptilääkkeet. Päihderiippuvuudesta on jolloteltu suomenkielisessä popmusiikissa sen koko olemassaolon ajan ja kaikki sen tietää, ettei se johda yhtään mihinkään.
Ihme jengiä, hyvinhän tää maistuu (maustuu?) edelleen.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ihan hassu twiitti, mutta kyllä mua itseäni ärsyttää Maustetytöissä enemmän se mollivoittonen jollotus päihteiden käytöstä kuin mikään muu. Keksikää nyt välillä jotain muitakin näkökulmia masennukseen kuin keskikalja ja reseptilääkkeet. Päihderiippuvuudesta on jolloteltu suomenkielisessä popmusiikissa sen koko olemassaolon ajan ja kaikki sen tietää, ettei se johda yhtään mihinkään.
Tässäpä se asian pihvi. Rampe & Naukkis -hommat best, päihdeongelmien glorifiointi vitun väsynyttä paskaa. Tai siis voi siitäkin laulaa, mutta vois senkin tehdä joskus jollain lailla oivaltavasti.
tosi paska versio. :biggrin:
Joo, aika hirvee veto
Maustetyttöjen sosiaalisen median mukaan loppui levybudjetti kesken niin piti tehä välissä tää Prisman mainokseen. Kappaleesta kuullaan siis erikoinen saksittu versio televisiossa nähtävässä S-ryhmän vaatemainoksessa. Prisma on hyödyntänyt samaa kappaletta eri esittäjillä mainoksessaan jo kahtena viime vuotena kevätkampanjassaan.
Maustetytöt avaa linjaansa edelleen sosiaalisessa mediassa: Niin kauan kun saadaan itse määrätä taiteellisesta sisällöstä, voidaan tehdä mainos vaikka citymarketillekin (sic). Maustetytöt on siis itse määrännyt taiteellisesta sisällöstä valitsemalla lainakappaleeksi juuri Prisman kevätkampanjassa vuosittain esiintyvän vakiokappaleen, joka piti tehdä ja julkaisuajankohtakin toki natsaa.