You are not logged in.
Tän vuoden virallinen hypebändi vissiin. Leevi-pastissia, masistelua ja kaljaa. Ens kesänä nää on kaikkialla ja sitten tulee backlash, mutta nautitaan nyt vielä. Nyt kun Lasten Hautausmaakin jää tauolle niin nää täyttää vähän sitäkin nicheä. Musta nää on osannut hyvin pitää nälkää yllä kun biisejä on ollu vaan kourallinen jossain youtubessa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
eipä oikein vakuuttanut tän näiden hypen jälkeen, kun en oo aiemmin kuullut nuottiakaan näiltä. en tiedä, jotenkin odotin kovempaa matskua. leevi-pastissi on vähän hankala laji, kun lyriikka ei ole lähelläkään yhtä oivaltavaa kuin göstalla ja kumppaneilla. miks nuorgam jengi rakastaa tämmöstä kamaa, mutta paskoo arttu wiskarin sirpan päälle?
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
eipä oikein vakuuttanut tän näiden hypen jälkeen, kun en oo aiemmin kuullut nuottiakaan näiltä. en tiedä, jotenkin odotin kovempaa matskua. leevi-pastissi on vähän hankala laji, kun lyriikka ei ole lähelläkään yhtä oivaltavaa kuin göstalla ja kumppaneilla. miks nuorgam jengi rakastaa tämmöstä kamaa, mutta paskoo arttu wiskarin sirpan päälle?
vähän samat fiilikset, mutta ei nyt dumata vielä yhden biisin perusteella. katotaan sit sidewaysissa vai missä nää nyt sitten näkeekään.
Leevi-pastissia, masistelua ja kaljaa
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
miks nuorgam jengi rakastaa tämmöstä kamaa, mutta paskoo arttu wiskarin sirpan päälle?
ja näin. youtubesta löytyi jopa biisi nimeltään HALPAA KALJAA JA RESEPTIVAPAITA SÄRKYLÄÄKKEITÄ
tässäpä jotain jota en elämääni tarvitse.
en oo kuullu mutta tän ketjun konteksti on sitä luokkaa että täähän on varmaan kova!
joku vielä sanomaan että joku mies varmaan tekee niitten piisit tms niin menee kuuntelematta vuoden parhaaksi aktiksi
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Maustetytöt
Kolme kertaa nähny keikalla ja aina hyvä. Tulispa levykin pian.
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
tehtiin kaikki kai lottorivimme väärin..
Last edited by limalii (01.10.2019 11:12)
en oo kuullu mutta tän ketjun konteksti on sitä luokkaa että täähän on varmaan kova!
joku vielä sanomaan että joku mies varmaan tekee niitten piisit tms niin menee kuuntelematta vuoden parhaaksi aktiksi
juontaaks tää provoilu mun viestistä vai? joku epämääräinen aasinsilta siitä, että gösta sundqvist on mies ja maustetytöt on naisia? en tiiä, odotin vaan kovempaa matskua, kun tää on saanut onnisen masinoimana aika laajan media coveragen tulevana ykköspumppuna tai vähintään seuraavana litku klemettinä. toivottavasti sit albumimitassa toimii paremmin tai ehkä tää ei vaan oo mulle.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
:center: wrote:en oo kuullu mutta tän ketjun konteksti on sitä luokkaa että täähän on varmaan kova!
juontaaks tää provoilu mun viestistä vai? joku epämääräinen aasinsilta siitä, että gösta sundqvist on mies ja maustetytöt on naisia? en tiiä, odotin vaan kovempaa matskua, kun tää on saanut onnisen masinoimana aika laajan media coveragen tulevana ykköspumppuna tai vähintään seuraavana litku klemettinä. toivottavasti sit albumimitassa toimii paremmin tai ehkä tää ei vaan oo mulle.
no ei tietenkää
kyseessä lähinnä viittaus internetin keskustelujen historiaan
En ole itse oikein jaksanut innostua vaisun biisimateriaalin vuoksi, mutta ymmärrän tavallaan mistä hype tulee. Lavalla näistä huokuu eräänlainen kotikutoisuus, joka varmasti menee "autenttisuutta" janoavalle hipsteriyleisölle läpi, kun taas toisille yksinkertaisesti uppoaa mollivoittoinen poppi. Ei oo multa pois, vaikka hype vähän pistääkin pyörittämään silmiä.
Last edited by dadadrlrl (08.02.2019 10:46)
En ole itse oikein jaksanut innostua vaisun biisimateriaalin vuoksi, mutta ymmärrän tavallaan mistä hype tulee. Lavalla näistä huokuu eräänlainen kotikutoisuus, joka varmasti menee "autenttisuutta" janoavalle hipsteriyleisölle läpi, kun taas toisille yksinkertaisesti uppoaa mollivoittoinen poppi. Ei oo multa pois, vaikka hype vähän pistääkin pyörittämään silmiä.
Ton yhden vaisun biisin kuuntelin ja allekirjoitan mitä dada kirjoitti yllä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Täähän se ois. Eipä "resonoi" meikäläiseen oikein lainKAAN!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Arttu Wiskari > Maustetytöt
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Ja ei muuten rakasta nuorgam jengi hirveesti t. ohimennen kuultua
Mukavaa musiikkia
tsekkasin näiden livevetoja nyt, kun suosio ilmeisesti perustuu pitkälti niihin.
huomasin, että nykymusalle epätyypillisen tahditonta lyriikkaa tossa 1:04 kohdalla miksei kukaan oo vielä valittanut, että studioversio joutui musabisneksen ja pc-kulttuurin sensuurin pahoinpideltäväksi saatana
Itse en kyllä jaksa näitä ylihypetettyjä yhdessä yössä
suosioon nostettuja bändejä/artisteja. Tästäkin videosta huomaa, että soittotaito on aika kepeissä kantimissa.
Suksee perustuu hauskoihin sanoituksiin ja räväkkään olemukseen. Leeviä nyt en samassa lauseessa mainitsisi. Katsotaan kymmenen vuoden päästä.
Eli jos halutaan Forumin geneerisin musanörtti nimetä niin tässä on yksi vahva ehdokas.
Ihmetyttää tuo, että otetaan nimeksi käännös jonkun toisen bändin nimestä. Vai onko se olevinaan jotain ironiaa? Tällä kertaa ei ole edes jotain hauskaa tai "hauskaa" väännöstä. Ajattelin ensin, että Maustetytöt on Spice Girls -coverbändi.
En ole nähnyt livenä ja olen kuullut vain Lotto-biisin, mutta sehän on mahtava! Leevit ja Risto joo, mutta onhan tuossa sopiva ripaus myös Young Marble Giantsia tms.
Last edited by jn85 (09.02.2019 20:44)
huomasin, että nykymusalle epätyypillisen tahditonta lyriikkaa tossa 1:04 kohdalla miksei kukaan oo vielä valittanut, että studioversio joutui musabisneksen ja pc-kulttuurin sensuurin pahoinpideltäväksi saatana
vihdoinkin tähän hirveään epäkohtaan tartuttiin:
Tämän hetken hehkutetuin suomalaisbändi keskellä rasismikohua
Kuuntelin näiltä jonku biisin tossa joku päivä. Ihan jees kai sillee, mutta TV-Resistori teki saman jo 15 vuotta sitten paljon kiinnostavammin.
ray charlz wrote:huomasin, että nykymusalle epätyypillisen tahditonta lyriikkaa tossa 1:04 kohdalla miksei kukaan oo vielä valittanut, että studioversio joutui musabisneksen ja pc-kulttuurin sensuurin pahoinpideltäväksi saatana
vihdoinkin tähän hirveään epäkohtaan tartuttiin:
Tämän hetken hehkutetuin suomalaisbändi keskellä rasismikohua
Kyseessä on biisin vanha versio, voisi sanoa, että demoversio, jota on esitetty keikoilla muutamaan otteeseen. Heille tultiin sanomaan, että tämä ei ole ok, ja kyseinen rivi on muutettu lopulliseen muotoonsa jo viime vuonna, ennen kun minä tulin kuvioon mukaan. Voisi sanoa, että kyseessä on ollut pienellä paikkakunnalla kasvaneiden nuorten ihmisten tietämättömyyttä ja huolimattomuutta
hienoa "damage controllia" siinä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ihan sama miten yli tai alihypetetty, ei pidä sen perusteella vetää valmiita asenteita.
Kuuntelin hetken, not my cup of vodka. Kai tää uppoo niille jotka diggaa juicea ja leeviä ja muuta suomi semihassuttelua.
Last edited by KZ (15.02.2019 17:21)
niinpä, ja mikä juttu toi böndekortti on jos nää on asunut kuitenkin suomen berliinissä jonkun aikaa
Kai tää uppoo niille jotka diggaa juicea ja leeviä ja muuta suomi semihassuttelua.
eipäs pilkata pyhiä arvoja t: juice ja leevi -diggari
toi on kyl mielenkiintoista et mitä on ok sanoo kolmannessa persoonassa. esim ei kai pää kiin ekasta albumista ollu mitään haloota
Sä Lostarin vessassa narkkasit nyt sul on H-I-V
Ja neekerin kullia himoitsit nyt sul on H-I-V
Jumalan kosto se on H-I-V
Ees jotain positiivist H-I-V
Ikuisen kadotuksen H-I-V
H-I-V
tietty 'jengi' tajuu et siinä vittuillaan sellasille vihantäyteisille ihmisille jotka käyttäytyy tommottisesti
mut sit toisalta laajemmin ajateltuna 'jengi' ei oikeestaan tajua yhtään mitään. niinku mun lukion luokkakaveri joka on nykyään joku wannabe kokoomus ehdokas, lukiossa tanssi pöydillä kännissä aina kun leevien onnelliset soi total 0% irony meining
you make it you
kuuntelin muutaman piisin ja livevedon. ihan jees. tästähän on ollut tollaista tasaista jutustelua jo pitemmän aikaa, näin ulkomailta käsin näyttää siltä että suurin hype ja kuumimmat tunteet tästä bändistä käydään tässä topanderissa kuumat tunteet tällaista kritisoiden toki otetaan suurennuslasin alle kun hämmentää
varsinkin jos on jotain "nää ei ole teknisesti king crimsonin tasolla" juttuja jotka on erittäin kiinnostavia