You are not logged in.
making of smäidä:
Kotimaisen vaihtoehtorockin jättiläinen kiskaisi teryleenipuvut ylleen ja esitti uuden kappaleensa livenä Ylen kameroille
rumbassakin herättiin: Maailman paras yhtye tulee Suomesta tässä on heiltä uusi kappale
kunpa vain äänittäisivät nopeasti sen uuden levyn, ei malttaisi millään odottaa
Radiopuhelimet-yhtyeen solistina tunnettu J.A. Mäki julkaisee sooloalbumin. AAVAA-nimen saanut pitkäsoitto ilmestyy maaliskuun lopulla ja sen teossa on ollut mukana varsin vakuuttava kokoonpano. Mukana on nimittäin paitsi laulaja-kitaristi Ossian Marttala ja laulaja-pianistina tunnettu Anna Itkonen, myös ex-Morley-keulakuva Pentti Amore sekä rumpali Janne Mathlin.
vakuuttavia nimiä kun en ole kenestäkään aiemmin kuullut, mutta odotukset silti kovat
Pelkästään tän biisin perusteella jo pakko-ostos
kalevan juttu (vain tilaajille):
Miten makkarankääreisiin piirtäneestä Jyrki Anselmista tuli Radiopuhelimien laulaja ja vapaa taiteilija J.A. Mäki? Siihen tarvittiin muun muassa tv:n Arja-täti sekä synnynnäinen punk-asenne
J. A. Mäki : Aavaa Radiopuhelimien keulahahmon yllättävän kaunis ja nyanssirikas soolodebyytti
p.s.
huomenna ilmestyvässä soundissa juttua:
huomenna ilmestyy
Mua kyllä kiinnostaa toi levy tosi paljon, toi bändi kuulostaa persoonalliselta eikä miltään 'ihan vaan joku juttu kasaan jolla kompataan tän tyypin soololauluja' tyyppiseltä jutulta.
Ihan jees, vaikka eipä tuontyylinen musiikki kolise yleensä.
dadadrlrl wrote:KZ wrote:Taitaa jäädä kauppaan.
Kerro miks. En ehtinä kuunnella.
Mäen maltillisempi ulosanti ei iske samalla tavalla.
ei onneksi jäänyt kauppaan vaikka melkein jäi, kun kävin tänään äxässä ja kerroin nimeni niin kauppias sanoi että tutulta kuulostaa, taisin laittaa meiliä about minuutti sitten ja arvelin että kyseessä lienee tuo pöydälläkin oleva albumi ja niinhän se oli, oli ehtinyt vasta nyt iltapäivällä avata paketin. itse kuuntelen vinyylin vasta huomenna, mutta cd:n pyöräytin jo, vuoden paras kotimainen toistaiseksi
sinappia vai ketsuppia? ei enää ongelmia, olen jo matkalla kohteeseen, OLEN POMMIKONE
J. A. Mäki: Aavaa vahva ääni omillaan
jos oikein ymmärsin niin 17.5. soolokeikka cactuksessa.
J. A. Mäki: Aavaa vahva ääni omillaan
jos oikein ymmärsin niin 17.5. soolokeikka cactuksessa.
Kuulin samanlaista huhua.
Ei kuulosta huonolta Mäen soololevy
Niin näiden eka levy ilmestyi kolmisenkymmentä vuotta sitten.
bzort glorf bööth
Eka kuuntelu menossa ja onpa mukava levy, siinäkin mielessä että ei vertaudu juuri mitenkään Radiopuhelimiin.
Joo morjes siis tää levyn päättävä Hauta meren äärellä
Ja ton yhden arvioitsijan kannattaa ehkä tarkistaa levarinsa neula koska mun kopsu soi ihan ongelmitta.
Joo morjes siis tää levyn päättävä Hauta meren äärellä
tästä biisistä kaikki vauhkoaa, ehkä vaatii lisäkuunteluita auetakseen kunnolla
Uudet housut ja paita wrote:Joo morjes siis tää levyn päättävä Hauta meren äärellä
tästä biisistä kaikki vauhkoaa, ehkä vaatii lisäkuunteluita auetakseen kunnolla
Tosi kaunis teksti, josta tunnistaa heti tekijän.