You are not logged in.
KZ wrote:Näkiksiä Paradise PDstä Melko roisia menoa.
En pidä hahmojen kulmakarvoista.Nii tämä oli ihan ok, turhan paljon vaan läpändeeros keskittyy kullipillu-osastoon.
Tää oli kyl avausjakson perusteella niin älyttömän huono etten jaksanut katsoa edes ykkösjaksoa loppuun.
Varikset komentavat
House of Cards saatiin tossa just päätökseen. Ei kyl loppua kohden omasta mielestäni mitenkään erityisesti taso laskenut, mutta ymmärrän kyllä toisaalta paskat arvostelut.
The Assasination of GIanni Versacea alottelin. Vaikuttaa laadukkaalta.
tuntematon sotilas
buffy
x-files
klovni
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
The Americans kausi 1, joka jäi kesken joskus 2015 kai.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
klovnin kaudet 1-3 nyt taputeltu. välillä sattui mahaan jatkuva itkuhuutonauraminen. vielä olisi kolme kautta jäljellö.
Last edited by jookcha (15.01.2019 16:38)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Oon missanut tuon Klovnin kokonaan enkä tiedä mikä se on. Mistä sitä voi katsoa?
kirjastosta ainakin löytyy dvd-boxit. tanskalainen sarja ja curb your enthusiasm -tyyppistä kamaa, mutta vielä överimmin.
Das Boot
Firon wrote:Oon missanut tuon Klovnin kokonaan enkä tiedä mikä se on. Mistä sitä voi katsoa?
kirjastosta ainakin löytyy dvd-boxit. tanskalainen sarja ja curb your enthusiasm -tyyppistä kamaa, mutta vielä överimmin.
Laitoin 1-3 kauden boksin varaukseen
Nyt seuraan:
Unelmien maa: norjalaista perusdraamaa öljybuumin alkuvaiheista. Ihan pl.
Tuntematon sotilas: onhan tämä osittain aika käppää, mutta katsotaan nyt kuitenkin.
Berlin Station: CIA-meininkiä Berliinissä. Ihmeen vähän on tätä sarjaa missään mainittu. Alun perusteella tästä voi kehkeytyä ihan hyvä Le Carré tyyppinen sarja.
Berlin Station: CIA-meininkiä Berliinissä. Ihmeen vähän on tätä sarjaa missään mainittu. Alun perusteella tästä voi kehkeytyä ihan hyvä Le Carré tyyppinen sarja.
Mistä tätä yytsit?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Jon Glaser Loves Gearin kakkoskausi alkanut erittäin hyvin
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Kotikatu - kausi 9
Uuden Star Trekin uusi kausi on alkanut aika laimeasti.
Seuraan kyllä, ihan kivaa viihdettä silti.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Peaky Blinders tullut jostain syystä sivuutettua tähän saakka. Nyt kaksi kautta takana ja pieni aavistus tasonlaskusta ilmassa, pitäneekö paikkansa?
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Marvelous Ms Maiselin kakkoskausi käynnissä. Vihaan sitä aviomies-sivutarinaa mutta muuten ihan vitu hybä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Peaky Blinders tullut jostain syystä sivuutettua tähän saakka. Nyt kaksi kautta takana ja pieni aavistus tasonlaskusta ilmassa, pitäneekö paikkansa?
Mä kyllästyin siihen jo tokalla kaudella. Olen kyllä miettinyt, jos joskus ehkäpä yrittäisi uudestaan. Ensimmäinen kausi on mahtava.
Day Today dvd:ltä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
The X-Files, Sex Education.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Juhlat (Russian Doll) vaikuttaa ihan ok (päiväni murmelina) hassuttelulta.
Pitkälle mietitty soundtrack, mukana mm.John Mausia, Slowdiveä, B-52 ym. Meinasin sanoa hipsterhenkinen, mutta ei se tarkoita mitään. Ihan hyviä biisejä.
Last edited by barton_funk (12.02.2019 22:58)
Sharp Objects