You are not logged in.
ba wrote:hain RYM haulla Musaspäm alueelta, Your search returned no hits.
siksi loin uuden. olipa kiva.joo, tässä pitää tietää että forkan haku ei toimi kuin vähintään 4-kirjaimisilla sanoilla
Googlen haku site:tosviol.net/ss RYM tosiaan toi tuon ketjun ihan ekana.
:RYMlove: käytän edelleen melkein päivittäin
Joo, onhan tuo kätevä kun voi reitata musat ja leffat samassa ja listojakin saa. Oma musakokoelma löytyy myös disgogsista mutta kun oon tuota viime vuosina vähentänyt radikaalisti ni ei sillee väliä vaikka ei olis missään.
Noi RYM äänestykset artistien profiileista on tosiaan vähän oudot kun siellä on joskus pätemässä ihmisiä pikkuasiasta
eipä tuu käytyä RYMissä....pegorfkagate oli viimenen pisara, paska saitti
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
nyt nuo olivat poistaneet mun postauksen community osastolta, jossa siis ihmettelin sivuston hankaluutta ja vaikeita käyttäjiä. kirjoitin vielä uusiksi, ja sain senkin tunnin sisällä deletoiduksi, ja perään adminin viestin: "if you have a problem with the staff, please use the contact/feedback form at the bottom of the pages, please stop making threads."
jessus mikä sivusto. vaikuttaa kyl ihan nazi-touhulta.
:RYMlove: käytän edelleen melkein päivittäin
Samoin. Onhan se vähän haastava, mutta pitää ollakin että pysyy kondiksessa. Tosin aika harvoin jaksaa ite kontribuoida.
en oo koskaan käyttäny.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
discogs on parempi
discogs on parempi
Nykyään joo... joskus 10+ vuotta sitten RYMin tietokanta tais olla paljon kattavampi kuin discogsissa ja muutenkin sinne tietojen lisäily/muuttelu oli paljon jouheampaa (eli silloin kun MINÄ olin vielä adminina ). Nykyään tulee kyllä rymissä vielä tähditettyä omia kuunneltuja levyjä, mutta eipä juuri kiinnosta mitään sinne lisätä tai muuttaa kun jonkun levynkannenkin hyväksyminen kesti viimeksi jotain puoli vuotta.
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Tämä päivitys. Ei hyvä. Fontti ei ei ei ei. Kaikki liian isoa. Paskaa. Joo, kaikkeen tottuu, mutta mikä tämä trendi on, että fonttikokoa pitää suurentaa ja kaiken pitää olla isoa? Esim. jos menen katsomaan tietyn vuoden kovimmiksi rankattuja leffoja. Mulla mahtuu läppärin näytölle kaksi sijaa näytölle. Ja kaiken lisäksi puhelimessa se vetää taustan mustaksi, koska puhelimen asetuksissa on tumma tila.
Last edited by leposi (31.01.2021 12:04)
^ Asetuksista saa ainakin teeman vaihdettua takaisin vaaleaksi, itselle tumma teema kyllä tervetullut. Fontilla on myös kaksi asetusta: compact ja normal. Itse nykyisin aika harvoin pöytämyllyllä surffaan, puhelimella en ole huomannut muutosta huonompaan.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
En kyllä oikein tykkää tosta uudesta, suunnilleen yhtä vähän kuin Facebookin uudesta lookista. Mutta käytän silti koko ajan puuteluettona, en paljon muuhun.